مقالات صنایع دستی

خرید هدایای سازمانی – بهترین پیشنهاد برای خرید هدایای سازمانی

خرید هدایای سازمانی - بهترین پیشنهاد برای خرید هدایای سازمانی

خرید هدایای سازمانی و تبلیغاتی ازمهمترین تصمیمات و قدم های مورد نیاز در راستای پیشرفت و شناخته شدن بیشتر شرکت ها و ارگان و سازمان های مختلف خصوصی دولتی و صاحبن کسب و کار در زمان های مشخصی مانند روز مادر روز پدر ، نزدیک اعیاد مراسم هایی مانند نوروز یلدا برگذاری سمینارها و جشن های مهم قدردانی از مدیران و پرسنل  و خرید هدایای سازمانی نوروزی میباشد که در این مقاله میخواهیم این مهم را بررسی و در ادامه بهترین پیشهاد را برای خرید هدایای سازمانی در تمدن بپردازیم و به معرفی نمونه هایی از انواع هدایای سازمانی و هدایای سازمانی مناسب در مناسبت های مختلف

بشقاب میناکاری 30 سانتی با باکس مخمل (کپی)

تومان

پک هدیه سازمانی ترمه ابریشم و جعبه هاردباکس

1,650,000 تومان

پک هدیه سازمانی ترمه ابریشم و جعبه لوتوس

1,200,000 تومان

پک گلدان و شکلات خوری میناکاری و جعبه پلکسی و جیر

5,200,000 تومان

پک هدیه لوکس سازمانی گلیم فرش سیرجان و جعبه ترمه

14,380,000 تومان

پک هدیه لوکس صنایع دستی گلیم دشت مغان

13,800,000 تومان

پک هدیه صنایع دستی جاکارتی چرم و جعبه خاتم

1,580,000 تومان

پک هدیه لوکس فرش تمام ابریشم قم و جعبه خاتم

115,000,000 تومان

پک هدیه تبلیغاتی تابلو میناکاری و ترمه

1,750,000 تومان

پک هدیه سازمانی تابلو فیروزه کوبی و ترمه

2,100,000 تومان

پک هدیه سازمانی گلدان و بشقاب میناکاری

2,560,000 تومان

پک هدیه صنایع دستی بشقاب و گلدان میناکاری

1,380,000 تومان

برای ایرانیان از گذشته تا امروز یلدا و نوروز یکی از مهم ترین و زیباترین مناسبت ها میباشد که هرساله جشن میگیرند . در چنین مناسبت هایی طبق رسم و سنت دیرینه خانواده‌ها، دوستان، آشنایان و همکاران دور هم جمع می‌شوند و به اجرای رسوم زیبایی جشن نوروز ،جشن یلدا و… میپردازند. یکی از رسوم زیبا بین ما تهیه هدیه برای اعضای خانواده،نوعروسان دوستان و در سازمان ها و شرکت ها برای کارمندان و مدیران میباشد میتوان گفت در واقع این جشن ها و دور هم جمع شدن عزیزان فرصتی عالی برای بهره‌مندی از مزایای هدایای تبلیغاتی را به وجود آورده است. چنین مناسبت هایی مثل شب یلدا در کنار دیگر مناسبت هایی مثل عید نوروز فرصت خوبی برای معرفی برند و خدمات است و ما برای شما بهترین هدایای سازمانی را معرفی خواهیم کرد.

اما از این موضوع نباید غافل شویم که خرید هدایای سازمانی و تهیه هدایای تبلیغاتی و سازمانی به این موارد ختم نمیشود که در ادامه بیشتر به آن میپردازیم.

ما در گروه هنری تمدن برای شما هنردوستان و علاقه مندان به هنر و صنعت ایران زمین مجموعه ای کامل از هدایایی اصیل و زیبا صنایع دستی با تنوع بسته ندی بالا و قیمت به ارمغان آورده ایم که شما به راحتی بتوانید برای هدایایی سازمانی ان هم از جنس هنر و صنعت کهن ایرانمان یعنی هدایای سازمانی صنایع دستی برای کارمندان مدیران انتخاب و تهیه کنید.

 

یکی دیگر از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین  اقدامات چه در مناسبت های داخلی چه در سطح بین الملل خرید هدایای سازمانی مناسب با اهداف نهایی سازمان و کسب و کارها در راستای ارتقا و شناخته شدن بیشتر کسب و کارهای مختلف میباشد.

طبق رسوم در چنین مناسبت هایی مانند اعیاد یلدا و نوروز از کودکی تا بزرگسالی نیز هدیه‌دادن یا همان عیدی دادن است. این رسم علاوه بر اینکه در خانه و در میان اعضای خانواده رعایت می‌شود بهتری است در میان خانواده دوم یعنی محل کار افراد نیز وجود داشته باشد. عیدی و هدیه دادن به کارمندان یکی از روش‌های قدردانی از زحمات و تلاش‌های یک ساله آنان است.

خب! اما چه هدیه‌ای می‌تواند برای این منظور مناسب باشد؟ این بسته‌های هدیه بهتر است چه چیزهایی را شامل شوند؟ از کجا باید این هدایای سازمانی را تهیه کنیم؟ در این مطلب در تمدن دقیقا برای پاسخ دادن به این پرسش‌ها و ارائه نکات مهم و پیشنهادات در مورد هدایای سازمانی در مناسبت های مختلف میپردازیم .

هدایای سازمانی چیست ؟

در دنیای امروز همه چیز در حال تغییر است و کسب و کارها نیز از این قائده مستثنی نیستند. یکی از حیطه‌های مهم برای پیشرفت کسب و کارها در دنیای پویای تجارت، تبلیغات و بازاریابی است. در گذشته تبلیغات در رادیو، تلویزیون، ارائه پمفلت و کارت‌های تبلیغاتی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها بسیار سودبخش و مناسب بود. برای همگام شدن با تغییرات روز، بهتر است نوع تبلیغات کسب و کارها نیز تغییر کند، در غیر این صورت ادامه رقابت با دیگر برندها غیر ممکن خواهد بود.

هدایای سازمانی در واقع یکی از ابزارهایی که برای معرفی و تاثیر گذاری بر روی مخاطبان هدف و تشویق و تقدیر از کارکنان، مشتریان، همکاران داخل و همکاران خارج در سمینارها و مراسم و مناسبت های مختلف سازمان استفاده می شود.خرید هدایای سازمانی اگر به صورت صحیحی و اصولی صورت پذیرد از تاثترگذارترین اقدامات برای رشد هر کسب و کاری چه کوچک چه بزرگ و در سطوح مختلف خواهد بود.

هدایای سازمانی و تبلیغاتی میتواند شامل هدایای متنوعی مانند کالاهای مصرفی دکوری ، کارت هدیه، محصولات دیجیتال و صنایع دستی باشند.

بیشتر بخوانید:10 ایده متفاوت برای هدایای سازمانی نوروز 1403

تاثیر هدایای سازمانی در کسب و کار ها

هدیه سازمانی در راستای تبلیغات و برندسازی کسب و کار شما میتواند در صورتی که اصولی و صحیحی انتخاب شود بسیار مفید و تاثیرگذار است؛ اهداف متفاوتی میتواند جهت انجام این مهم باشد مثلا قدر دانی از کارکنان سازمان یا مدیران ارشد یک مجموعه یا که این کار برای جذب مشتری جدید یا نگه‌داشتن مشتری‌های قدیمی انجام شود در هر صورت فرقی نمیکند . چرا که قدرت بسیار بالایی در ایجاد ارتباطات واقعی و معنادار بین افراد دارند در واقع میتواند انواع مختلفی مانند هدایای سازمانی بازاریابی یا برای مشتریان ،کارمندان و مدیران و…داشته باشد.یکی دیگر از تاثیرات خرید هدایای سامانی احساس رضایتمندی در پرسنل یا ایجاد حس مثبت در ذهن مشتریان محترم سازمان و شرکت ها خواهد بود.

اهمیت بسته بندی هدایای سازمانی(صنایع دستی)

نقش و اهمیت بسته بندی هدایا از هر جنس و طبقه ای مخصوصا صنایع دستی بر کسی پوشیده نیست. بسته بندی همواره یکی از بزرگترین چالش های  پیش رو برای خرید هدایای سازمانی ارگان ها و شرکت و سازمان ها و حتی تولیدکنندگان صنایع دستی ایرانی بوده است. در این بین بسته بندی صنایع دستی به منظور اهدای هدایای سازمانی و تبلیغاتی، از اهمیت بیشتری برخوردار است. متاسفانه بسیاری از صنایع دستی ما با وجود ارزش بسیار بالای هنری ومادی به خاطر نداشتن بسته بندی مناسب قابل رقابت در بازار نیستند.

گروه هنری تمدن، با تحقیق بررسی و اجرا توسط تیم طراحی و تولید و ارائه ی بسته بندی های متنوع شکیل، زیبا و متناسب با فرهنگ و هنر ایرانی، با افتخار توانسته گام مهمی در بسته بندی هنر دست هنرمندان ایرانی بردارد و همه روزه در تلاش در جهت انجام هرچه بهتر این مهم میباشد.

هدایای سازمانی صنایع دستی بهترین هدایای سازمانی از جنس اصالت ایرانی

همانطور که در بالاتر اشاره شد هدایای سازمانی دارای تنوع بالایی میباشد که شما باید با توجه به سلیقه،بودجه،نیاز سازمان و…در خرید هدایای سازمانی باید لحاظ گردد در واقع از آنجایی که تنوع بالا ،زیبایی ظاهری،کاربردی بودن،برگرفته از هنر و تاریخ ایرانی،همچنینی تنوع در قیمت و ارزش معنوی فراتر از قیمت هدایای سازمانی موجب گردیده که این روزها از بهترین هدایای سازمانی در موقعیت های مختلف و مناسبت های مهم به شمار آیند.

کاربرد های هدایای سازمانی 

هدایای سازمانی مناسب یلدا و نوروز

دراعیاد و جشن های باستانی ایران مانند آغاز فصل زمستان و در شب یلدا،و نوروز که  طبیعت تولد دوباره‌ی آفتاب را به ما هدیه می‌کند. این اتفاق الگوی خوبی برای همه ما رقم می‌زند تا با هدیه دادن به یکدیگر، به استقبال این دوره‌ از سال برویم. هدایایی با تکیه برترکیب نمادهای یلدایی و نوروزی با ،صنایع دستی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب هستند.

این هدیه بسته به سلیقه شما و مخاطبتان می‌توانداز بین محصولاتی که در بالاتر اشاره کردیم باشد یا از بین خوراکی دمنوش ها آجیل و شیرینی های مختلف یا انواع رومیزی های ترمه قلمکار  یا  بسته های متشکل از چند کالای مکمل یکدیگر مثل انواع  ظروف پذیرایی -دکوری شاخه های مختلف صنایع دستی ایران به صورت ست یا در کنار دیگر محصولات و همچنینی در کنار میوه خشک ،آجیل و… که از مهمترین خوراکی های جشن شب یللدا هست با بسته بندی های زیبا و شکیل از بهترین انتخاب ها برای هدیه سازمانی – تبلیغاتی شب یلدا و نوروز هست..

هدیه دادن یکی از ماندگارترین کارهایی است که می توانید برای تبلیغات مجموعه و برند خود انجام دهید. هدایای سازمانی-تبلیغاتی  میتواند  شامل انواع  تابلو ها ،ظروف دکوری و پذیرایی و خوراکی‌ها، یادبود، تندیس‌ها، کتاب ها ،رومیزی .. باشند.

هدایای سازمانی مناسب سمینارها و نمایشگاه های بین المللی

خیلی از ارگان های دولتی و خصوصی طی سال نسبت به نیاز و هدف مجموعه خود به برگذاری نمایشگاه های داخلی و خارجی همچنین سمینارهای تخصصی و علمی میپردازن در این راستا یکی از قدم های موثر در چنین شرایطی استفاده از هدایای سازمانی و تبلیغاتی هر چند کوچک یا لوکس تاثیر بسزایی در شناخت و برندینگ مجموعه شما خواهد داشت البته هدایای تبلیغاتی می­‌توانند بسیار ارزنده تر وبه یادماندنی تر باشند اگر از بین دنیای غنی صنایع دستی نفیس و اصیل ایران انتخاب شوند ؛ چرا که هدایایی که با مناسبت گرفته می شود همیشه در یاد و ذهن افراد می‌مانند و چه بهتر که هدیه ای از جنس هنر و صنعت ایران کهن بدهبم. برای همین هدیه سازمانی صنایع دستی در موقعیت های مختلف مانند نمایشگاه های داخلی و بین المللی یا مناسبت هایی مانند یلدا و نورورز یکی از پرطرفدارترین ایده‌هایی است که در میان مدیران مجموعه های مختلف مورد توجه قرار می گیرد

هدایای سازمانی مناسب کارمندان 

روز کارمند مانند هم یکی از روزهای مهم در طی سال و فرصتی مناسب برای قدردانی و ایجاد حس خوب بین کارمندان یک سازمان میباشد و خرید هدایای سازمانی آن هم از بین صنایع دستی میتواند انتخابی عالی به حساب آید و این روز  جشن گرفته می شود تا در این روز از زحماتی که نیروی اداری یک شرکت یا موسسه دولتی یا خصوصی می کشند، قدردانی ویژه ای به عمل آید.

درست هست که هدیه روز کارمند جز هدایای سازمانی محسوب می شود اما بسیاری از خانواده  نیز از این فرصت برای قدردرانی از عزیزانشان میپردازند

هدایای سازمانی صنایع دستی مناسب مدیران 

هدایای مدیریتی به عنوان یکی از اثرگذارترین روش‌های تبلیغات و یا تقدیر از زحمات مدیران هر مجموعه شناخته می‌شوند. در بین انواع هدایای سازمانی و  تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی مدیریتی از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار هستند. در واقع از مهمترین افراد هر کسب و کاری برای هر اقدامی مدیران آن مجموعه هستند.

هدایای لوکس و فاخر صنایع دستی انتخابی هوشمندانه برای هدیه سازمانی مدیران 

با توجه نوع کسب و کار، جنسیت مناسبت مورد نظر هدایای مختلفی را می‌توانید به عنوان هدیه سازمانی مدیریتی انتخاب نمایید. اما اگر کمی ذوق هنری و دقت به خرج دهید با یک تیر دو نشان می‌زنید! میتوانید بهترین هدایای سازمانی را به این صورت که یک هدیه  سازمانی تبلیغاتی هنری از میان صنایع دستی انتخاب می‌کنید تا به صورت شایسته و درخور آن شخص این مهم را انجام دهید.

اصالت زیبایی ارزش معنوی تنوع در طرح نقش سایز قیمت و بسته بندی نفیس از مهمترین دلایل استفاده از صنایع دستی برای هدایای سازمانی صنایع دستی ایران به شمار می آید.

چرا از هدایای سازمانی نوروزی استفاده می‌کنیم؟

هدایای سازمانی یا شرکتی از آن دسته هدایایی هستند که سازمانها در مناسبت های مختلف مانند روز معلم روز کارمند روز روابط عمومی و مناسبت هایی چون یلدا نوروز و یا مراسم هایی چون معارفه اتمام کار و… به کارمندان یا مدیران و مشتریان خودشان ارائه میدهند

هدایای سازمانی معمولا به دسته های مختلفی تقسیم میشوند که با نزدیک شدن به پایان سال خرید هدیه نوروزی یکی از دغدغه های مدیران وسازمان ها می باشد وبیشتر موسسه ها و شرکت ها به دنبال تهیه ی هدایای سازمانی نوروز هستند معمولا در نوروز افراد به عزیزترین افرادشان هدیه میدهند پس اگر یک هدیه اختصاصی برای کسی تهیه نمایید حس وفاداری را در آن شخص یا موسسه و سازمان زنده خواهید کرد. دادن هدایای سازمانی باعث ایجاد حس وفاداری بین مشتریان و کارمندان هر مجموعه میشود که خاطره خوشی را در ذهن آنها ثبت خواهد کرد و به موجب آن روابط مستحکم تر خواهد شد .عید نوروز یکی از بزرگترین عیدای باستانی می باشد که دادن هدیه در عید یکی از رسومات قدیمی نیز می باشد که نشان از محبت و دوستی بین ما ایرانیان هست.معمولا بیشتر شرکت ها سالیانه مبلغی را برای ارائه ی هدایای سازمانی اختصاص میدهند که باعث ترویج نام تجاری آن موسسه نیز خواهد شد با پیشرفت علم و رقابت بین شرکت ها این روش دادن هدایای سازمانی مورد توجه شرکت ها و سازمان ها قرار گرفته است هدیه دادن از قدیم و دیرباز در تمام دنیا مورد توجه نیز بوده است.هدایای سازمانی شرایط بخصوصی را دارد به نسبت هدایای معمولی که آن را به افرادی که نمیشناسید میدهید پس باید در انتخاب آن دقت بیشتری نمایید .

شما با دادن هدیه در مناسبت هایی همچون عید باعث ایجاد حس احترام به مشتری و ماندگاری نام برند خودتون در ذهن مشتری میشوید و این به خودی خود باعث جذب مشتری نیز میشود  شما به آنها می فهمانید که چقدر برایتان مهم هستند و حتی در زمان هایی که کنارتان نیستند به فکر آنها هستید و آنها نیز به خوبی و در زمان شادی از شما و برندتان یاد میکنند و باعث ماندگاری نام شما میشود .

در ابتدای این مسیر شما باید مخاطب خودتان را شناسایی نمایید و هدیه ای در خور و در شان منزلت او هست را انتخاب نمایید که این کار با در نظر گرفتن جایگاه افراد در سازمان کار را راحتتر نیز میکند این کار بدین منظور است که هدایایی که برای کارمندان اون مجموعه در نظر گرفته میشود با هدیه مدیر آن مجموعه متفاوت باشد.

انواع هدایای سازمانی

شما برای تهیه و انتخاب هدایای سازمانی قطعا با دنیای متنوعی از محصولات مختلف رو به رو خواهید شد مانند انواع هدایای سازمانی  که شامل :

پوشاک ،عطر،محصولات تکنولوژی ،خوراکی ،صنایع دستی ،دمنوش ،گل و گیاه ،هدایای نقدی و کارت هدیه و

با توجه به توضیحات بالاتر آیا توانشته اید از بین تنوع هدایای سازمانی هدایای سازمانی صنایع دستی را برای این مهم انتخاب و خردی کنید،حال به شما پیشنهاد میکنیم در ادامه همراه ما باشین تا با نکاتی مهم در خصوص خرید انواع هدایای سازمانی بیشتر آشنا شویم.

برای اینکه بتوانید انتخابی صحیح داشته باشین پیشنهاد میکنم به چند نکته توجه کنید

موقعیت شخص هدیه گیرنده

بکارگیری لوگو برند خود در جای مناسب

بودجه تایین شده

بسته بندی

مناسبت هدیه

زیبایی و جزییات ظاهری

کیفیت

ماندگاری و اثرگذاری

جنسیت

و…

با توجه به نکات بالا کافیست کمی سلیقه و دقت به خرج دهید تا بتوانید با تهیه و اهدا هدایای سازمانی خاطره ای خوش از برند خود را در ذهم مخاطب هدفتان ماندگار کنید.

هدایای سازمانی ماندگار صنایع دستی

همانگونه که پیش از این هم تاکید کردیم، انتخاب هدیه ای که سرشار از هنر باشد و ارزش معنوی آن برای همیشه در ذهن مخاطبش
ماندگار شود، نشانگر زیرکی هدیه دهنده است که با یک تیر چند نشان می زند: با هدیه سازمانی صنایع دستی، هم هدیه می‌دهد، هم هنر
را در همه جا تجلی می‌بخشد و هم با ذکر نام سازمان خود در پایین اثر هدیه، خود را به عنوان سازمانی هنردوست به بینندگان معرفی
می نماید؛ و مهمتر از همه استفاده از هدایای تبیلغاتی می‌تواند کارکنان سازمان را که مهمترین سرمایه سازمانی هستند، پایبند لطف خود سازد
و موجبات ماندگاری آنان در سازمان را فراهم آورد.

سعی کنید برای اهدای هدایای سازمانی و تبلیغاتی از صنایع دستی ایرانی استفاده کنید، این کار نه تنها حس فوق العاده ای به اعضای سازمان شما می دهد بلکه باعث رونق اقتصاد و تولید ملی خواهد شد که همین موضوع حائز اهمیتی است.

پس در کنار فاکتورهایی مثل زیبایی، نفیس بودن، ظرافت، کاربردی و با کیفیت بودن، به ایرانی بودن محصولات نیز توجه ویژه ای داشته باشید. تا اثرات و برکات آن را روی کسب و کار خود احساس کنید.

در واقع به طور کلی برای خرید هدایای سازمانی باید با حساسیت بیشتر وارد عمل شد زیرا…!

همیشه هم دادن هدایای سازمانی موفق نمیباشد دلیلش هم این هست که درست انتخاب نشده اند و برای شرکت و مجموعه ضرر مالی را همراه دارد یکی از مشکلات پیش رو انتخاب هدایای سازمانی و تهیه آن طبق سلیقه مخاطب می باشد مخصوصا اگر تعداد افرادی که میخواهیم به انها هدیه بدهیم زیاد باشند به همین جهت باید دسته بندی های مختلفی را داشته باشیم مثلا به جنسیت افراد توجه کنید برای مثال هدایایی مناسب برای بانوان هست ولی برای اقایون نمیتواند هدیه مناسبی باشد پس از این رو به سن افراد هم توجه فرمایید که در چه رده سنی قرار دارند و آیا این هدیه مناسب اون افراد یا شخص میتواند باشد و کاربردی هست یا خیرهر هدیه ویژگی خاص خود را دارد که با توجه به نیاز مشتری آن را انتخاب میکنند هدیه سازمانی باید دارای اصالت باشد یعنی چیزی را که برای خرید انتخاب می نمایید دارای هویت و شناسنامه باشد بطور مثال صنایع دستی ایران که از ارزش بالایی برخوردار می باشند.

نکته دیگر این هست که توجه کنید که هدیه ای را که تهیه مینمایید مخاطب شما از آن مداوم و روزانه استفاده نماید این مسئله باعث میشود روزانه جلو دید و چشم باشید.برخی از سازمانها هدایای شخصی با بسته بندی و لوگو مناسب را تهیه می نمایند که کنار آن از کتابچه بروشور به همراه هدیه ارسال نمونده و به همین جهت اطلاعات کاملی از سازمان خود را در اختیار افراد قرار میدهد

اثرات هدایای سازمانی

هدیه دادن  از بهترین راه های ابراز محبت و علاقه در هر جایگاهی میباشد. به جرات می‌توان گفت که ارزش معنوی هدیه و ابراز احساسات بسیار مهم‌تر از ارزش مادی آن است. این موضوع در زمینه ها حتی کسب و کار نیز صدق می‌کند. تاثیر هدیه سازمانی واضح است. زیرا تا مدت‌ها در ذهن افراد باقی می‌ماند. در واقع هدایای سازمانی – تبلیغاتی میتواند با خود نشاط، شادی و شور به همراه دارند و باعث ایجاد احساس صمیمیت و همبستگی بین شما و مشتریان می‌شود. نتیجه نهایی این اقدام افزایش بازده کارمندان و جذب بیشتر مشتری است

مجموعه گروه هنری تمدن به واسطه‌ی تجربه‌ای که دارد، همواره به دنبال برآوردن انتظارات مخاطبان خود در تهیه‌ی هدایای تبلیغاتی مانند هدایای سازمانی – تبلیغاتی با توجه به سلیقه بودجه و اهداف نهایی سازمان ها میباشد. و نهایتا تلاش ما در راستای انتقال حسی به یادماندنی و ماندگار از طریق هدیه دادن است که در این راه سعی بر استفاده از بهترین محصولات و به‌روزترین روش‌های تبلیغاتی ‌را داریم.

چند پیشنهاد ویژه هدایای سازمانی صنایع دستی تمدن برای هدایای سازمانی و تبلیغاتی

هدایای سازمانی صنایع دستی مقرون بصرفه

شاید خیلی از شما وقتی به گوشتان میخورد فکر کنید باید هزینه زیادی برای هدایای سازمانی صنایع دستی پرداخت کنید در صورتی که از مهمترین مزیت های محصولات و پک های صنایع دستی این هست که تنوع قیمت بالایی دارد و میتوانید نمونه های زیبایی از گلدان های مسی و رومیزی ترمه و قلمکار تابلوهای میناکاری … تهیه کنید.

هدایای سازمانی رومیزی های ترمه و قلمکار

یکی از پرطرفدارترین و کاربردی ترین هدایای سازمانی میتواند انواع رومیزی های ترمه و سفره قلمکارو…با بسته بندی نفیس در تمدن به صورت تک و ست های چند تیکه و همچنینی به صورت ترکیبی با دیگر محصولات دسته های دیگر صنایع دستی مانند انواع ظروف مصرفی و پذیرایی دست ساز ترکیب با آجیل میوه خشک زعفران و…که از پرطرفدارترین هدایای سازمانی صنایع دستی حساب میشوند اشاره کرد.

هدایای سازمانی تابلو های دیواری

یکی از محصولاتی که برای هدایای سازمانی بسیار مورد استقبال قرار میگیرد تابلوهای مس و خاتمکاری با نقوش مذهبی و سنتی تابلوهای میناکاری شده تابوهای فرش دستبافت تابلوهای مذهبی و شعر مس و معرق یزد تابلوهای مس و فیروزه در فروشگاه اینترنتی صنایع دستی تمدن میتوانید تهیه و در کوتاه ترین زمان با بسته بندی مطمعن در مقصد مورد نظر تحویل بگیرین.

ظروف پذیرایی مسی انتخابی عالی برای هدایای سازمانی

اگر بخواهیم از دنیای صنایع دستی ایرانی به شما عزیزان و هنردوستان پیشنهادی عالی و ماندگار داشته باشیم باید به پک های هدایای سازمانی از انواع ظروف گلدان ،شکلاتخوری ،آجیلخوری،شیرینی خوری ،خاویارخوری ،سرویس چایخوری ،سرویس شربت خوری ..مسی با هنرهای مختلف اجرا شده بر روی آنها به صورت تک یا به صورت چند تکه همچنین انواع به صورت ترکیبی با انواع رومیزی های زیبای ترمهیزد یا آجیل و میوه خشک و زعفران  اشاره کرد زیرا از پرطرفدارترین و پرفروش ترین ها میباشند و هر آنچه که برای یک هدیه نیاز هست را یکجا در خود داراست. ما در تمدن تنوع بالایی از پک های ظروف پذیرایی و دکوری را به صورت ست با بسته بندی های زیبا تهیه کرده ایم

هدایای سازمانی فیروزه کوب هدایای سازمانی لوکس و فاخر

تمامی مجموعه ظروف پذیرایی و دکوری مسی دست ساز ایرانی به واسطه تنوع کیفیت زیبایی انها باعث شده تا از پرطرفدارترین محصولات در بین صنایع دستی باشند یکی از لوکس ترین و فاخر ترین پک های سازمانی متعلق به مجموعه ظروف فیروزه کوب یا مس و فیروزه میباشد

انواع گلدان های مس و فیروزه

شکلاتخوری پایه دار

گزخوری

شیرینی خوری های ساده و لب کنگره ای مس و فیروزه

سرویس چایخوری مس و فیروزه با بسته بندی ترمه و…

دیگر محصولات پذیرایی مسی در تمدن شامل مجموعه مس و پراز -مس و فیروزه -مس و الماس تراش- مس و خاتم-مس و تشعیر …

ست بشقاب و گلدان مسی میناکاری شده هدیه ای اصیل برای هدایای سازمانی

میناکاری از شاخه های کهن صنایع دستی ایران و همچنان پرطرفدار به شمار می آید که در سایزهای مختلف مانند گلدان های 14-16-20-25-30 و…و بشقاب های زیبای 16-20-25-30 و…س م به صورت تک و ست با بسته بندی های جیر هاردباکس و چوبی انتخابی زیبا به شمار می آید البته محصولات میناکاری همراه رومیزی های ترمه با تنوع طرح کیفیت و قیمت هم از دیگر گزینه ها برای هدایا سازمانی و تبلیغاتی به شمار می آید.

گلیم های دستبافت هدیه سازمانی فاخر و ماندگار 

همه ما می دانیم که دست بافته های ایرانی مانند انواع گلیم های زیبای مناطق مختلف از شیراز و سنندج گرفته تا سیرجان و مغان در بین سراسر مردمان جهان بسیار محبوب میباشد و شما میتوانید از میان تنوع بالایی از طرح و نقش و رنگ با بسته بندی در خور در تمدن انتخاب و تهیه کنید.

البته لازم به ذکر هست اینها تنها چند نمونه از تنوع پک های هدایای سازمانی گروه هنری تمدن میباشد و برای مشاهده نمونه های بیشتر حتما با کلیک به قسمت هدایا مراجعه نمایید.

هدایای سازمانی نوروزی باید شامل چه چیزهای باشد؟

نوروز همانند هر سنت و جشن دیگری، سمبل‌ها و نمودهای خاص خود را دارد. سفره هفت سین، ظروف سفالی سر سفره، ظروف آجیل و شیرینی، عیدی‌های تا نخورده لای قرآن و بسیاری چیزهای دیگر. این‌ها همگی یاد آور زیبایی‌های نوروز است.

مجموعه‌های مختلف علاقه‌مندند به مناسبت این جشن بزرگ پک هدایای نوروز ارائه کنند. پکی که شامل چندین محصول مختلف و متنوع باشد. اینگونه می‌توانند مجموعه‌ای از محصولات که با این آیین باستانی قرابت دارند را در بسته بندی زیبا و شکیل به اعضای مجموعه خود ارائه کنند.

گاهی ممکن است قصد داشته باشیم در هدایای سازمانی نوروز خود محصولات کاربردی قرار دهیم در این صورت می‌توانیم نماد و سمبلی از عید نوروز مانند دیوان حافظ،آجیل و میوه خشک و دیگر تنقلات نوروزی نیز در آن قرار دهیم. اینگونه هدیه خود رو شخصی سازی می‌کنیم به گونه‌ای که مشخص باشد این هدیه به مناسبت نوروز تهیه شده است. و بدین ترتیب حال و هوای نوروز را وارد هدایای خود کرده‌ایم.

امروزه تاثیر هدایای سازمانی بر پیشرفت کسب و کار و شرکت‌های مختلف پوشیده نیست. در نتیجه همه مدیران هزینه‌های هنگفتی را برای خرید گیفت سازمانی صرف می کنند. البته همیشه نتایج موفقیت آمیز نیستند و ممکن است صرفا باعث اتلاف منابع مادی گردند. با توجه به این نکات نمی‌توان گفت بدون استثنا همه هدایای سازمانی خوب و تاثیرگذار هستند. این هدایا در صورتی مناسب خواهند بود که در مناسبتی درست به افراد ارائه شوند.

یکی از این مناسبت‌ها عید نوروز است. این عید ملی از جمله مهم‌ترین جشن‌های همه ما ایرانیان است. با توجه به اهمیت آن تهیه هدایای سازمانی در چنین روزی تاثیر بسیار بالایی بر ذهن مشتری و مخاطبان شما خواهد داشت. پس اگر به دنبال بهترین مناسبت برای ارائه هدایای سازمانی نفیس هستید، پیشنهاد اول ما به شما جشن نوروز است.

پک هدیه ست پذیرایی فیروزه کوب و میوه خشک

شکلات خوری خاتم کاری به همراه باکس جیر

 

هدایای نوروزی مخصوص آقایان

 

با توجه به ملی و عمومی بودن مناسبت نوروز می‌توانید برای آقایان نیز سراغ بسته‌های هدیه صنایع دستی تمدن بروید اما بهتر است هدایایی ترکیبی برای آقایان تهیه کنید. در واقع بسته‌های هدیه شامل محصولات کاربردی و تزئیناتی گزینه بسیار خوبی برای هدایای سازمانی نوروز آقایان خواهد بود. مانند:

پک گلدان مس و خاتم و قاب نقره طرح گل

هدایای سازمانی نوروزی برای کارمندان

غیر از مشتریان و سایر مخاطبان خود، بهتر است به کارمندان خود نیز توجه ویژه داشته باشید. کارمندان از سرمایه‌های کلیدی هر سازمان و شرکت هستند؛ بنابراین توجه به رضایت شغلی آنان از مهم‌ترین مسائلی است که هر مدیری باید در نظر داشته باشد. یکی از بهترین مناسبت‌ها برای تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان در طول یک سال کاری سخت ارائه هدایای سازمانی نوروز است.

مشتریان بالقوه و هدایای نوروزی

یکی از بهترین اقدامات در شروع سال جدید و یا پایان یک سال کاری، جلب نظر مشتریان جدید یا اصطلاحا مشتریان بالقوه است. با در نظر گرفتن اقداماتی برای به حالت بالفعل درآوردن این مشتری‌های می‌توانید سودهای بسیار زیادی در سال جدید به دست آورده و کسب و کار خود را ارتقا ببخشید.

یکی از اقدامات موثر و مثبتی که می‌توانید در این راستا انجام دهید، ارائه خرید هدایای سازمانی نوروزی به مخاطبان بالقوه خود می‌باشد. برای این منظور در آخر سال و یا ابتدای آن می‌توانید در نمایشگاه‌ها رویداد‌های مختلف شرکت کرده و محصولات و خدمات خود را به افراد معرفی کرده و هدایایی برای آن‌ها ارائه کنید.

چنین کار مثبتی در ابتدای سال بی شک در ذهن مخاطب حک خواهد شد و به نوعی حس وفاداری در وی ایجاد خواهد شد. به این ترتیب می‌توانید با جذب مشتریان بیشتر روز به روز کسب و کار خود را فعال‌تر کنید.

هدایای سازمانی و رسمی نوروز

بسیاری از مدیران کسب و کارها به دنبال این هستند که نوروز چه هدایای سازمانی نوروز هدیه دهیم؛ اگر در پاسخ به این سوال به دنبال هدایای نوروزی هستید، ما برای شما پیشنهاداتی داریم که در ادامه آن‌ها را مطرح می‌کنیم.

 

بهترین هدایای نوروزی برای بانوان

برای اینکه هدیه مور نظر شما تاثیر بیشتری بر مخاطبان داشته باشید، می‌توانید آن را به دو دسته هدایای نوروزی مخصوص بانوان و هدایای نوروزی مخصوص آقایان تقسیم بندی کنید. در چنین روزی می‌توانید برای بانوان هدایای متنوعی از وسایل دکوری و انواع ظرف و ظروف صنایع دستی تهیه کنید. ما درتمدن انواع مختلفی از این هدایا را پیشنهاد می‌کنیم تا بتوانید با خیال راحت هدیه رویایی مورد نظر خود را پیدا کنید. از جمله صنایع دستی‌های ناسب برای ارائه در عید نوروز می‌تواند به لوازم سفالی، میناکاری، ترمه و خاتم کاری و … اشاره کرد.

 

در ادامه چند نمونه از هدایای سازمانی رسمی را به شما معرفی می‌کنیم

 ست‌های هدایای سازمانی رسمی و مدیریتی

از آنجایی که خرید هدایای سازمانی مدیریتی نیز از اهمیت ویژه ای در بین

انواع هدایای سازمانی و تبلیغاتی برخوردار است در اینجا میخواهیم چند نمونه از هدایای سازمانی مدیریتی را برای شما عزیزان معرفی کنیم.

پک هدیه مدیریتی خاتم کاری

پک هدیه مدیریتی خاتمکاری یکی دیگر از محصولات مصرفی _ دکوری گروه هنری تمدن میباشد.

از آنجایی که خرید هدیه مناسب و ارزشمند در مناسبت ها و موقعیت های مختلف مانند اعیاد نوروز ، غدیر ، قربان یا جشن یلدا انتخاب بسیار سختی است.

این روزها پک هدایای صنایع دستی یکی از ارزنده ترین و پرطرفدارترین پک های هدایای مناسبتی در سازمان ها به شمار می آیند و از آنجایی که هنر خاتکاری جزو اصیل ترین شاخه های صنایع دستی به شمار می آیند میتوان از این پک هدیه مدیریتی خاتکاری به عنوان هدیه اصیل و ارزنده یاد کرد.

خرید هدیه سازمانی در هر مناسبت و جایگاه نیاز به دقت و حساسیت نسبت به نیاز سازمان و هدف از خرید هدیه سازمانی دارد که خرید هدیه سازمانی مدیریتی هم شامل این دقت و حساسیت خواهد بود لذا انتخاب از بین هدایای صنایع دستی اصیل و ماندگار میتواند انتخابی ارزشمند به شمار بیاید.

از طرفی اگر قصد هدیه دادن به یک شخص مهم یا ارزشمند در زندگی تان را دارید، اما به دنبال هدیه ای خاص و ماندگار برای شب یلدا و نوروز هستید یکی از بهترین هدیه هایی که میتوانید برای این موقعیت های خاص به عنوان هدیه و کادو مدیریتی در نظر بگیرید پک هدیه مدیریتی جعبه دستمال و گلدان مس و خاتم،که یک هدیه مدیریتی زیبا و با کیفیت و کاربردی به شمار می آید میباشد.

هدایای مدیریتی یلدا و هدایای مدیریتی نوروز یکی از مهمترین مناسبت ها در سازمان ها میباشد که بهترین انتخاب پک صنایع دستی مدیریتی برای قدردانی و پاسداشت مدیران میباشد.

خرید محصول 

ست‌های اداری

ست‌های هدایای سازمانی پذیرایی

اگر به دنبال بهترین انتخاب هستید، باید کمی متفاوت نیز فکر کنید. شاید بسیاری از هدایا از نظر شما جذاب باشند، اما تمامی آن‌ها قرار نیست که در مخاطبان شما احساس خوبی ایجاد

کنند

به همین دلیل بهتر است که به دنبال هدیه‌ای خاص باشید که از دید مخاطب نیز تازگی داشته باشد. هدایای سازمانی ظروف پذیرایی صنایع دستی تمدن با بسته بندی های متنوع به صورت تک مانند انواع گلدان شیرینی خوری آجیلخوری سرمیس های لوکس چایخوری مسی و چایخوری بلوری شاه عباسی…که تمامی اینها را میتوانید در فروشگاه جامع اینترنتی صنایع دستی تمدن تهیه کنید و برای این امر میتوانید به مجموعه هدایای تمدن مراجعه کنید که از این جنس هدایا هستند که مخاطبان شما را تشویق می‌کنند برای لحظه‌ای از زندگی ماشینی خود فاصله بگیرند و به تنهایی یا با دوستان خود در کنار یکدیگر نوشیدنی میل کنند.

این لحظاتی که انسان‌ها فارغ از غوغای جهان با دوستان خود به گفتگو می‌نشینند، در ذهن آن‌ها ماندگار خواهد شد. این همان چیزی است که شما با هدیه سازمانی نوروزی خود به دنبال آن هستید.

پک هدیه سازمانی صنایع دستی ترمه ابریشم و آجیل خوری مس و تشعیر

پک گلدان مس و پرداز و تابلو نقره طرح گل

 هدایای سازمانی صنایع دستی ماندگار و اصیل 

شما هیچ فردی را مشاهده نمی‌کنید که از دیدن هنرهای حاصل از دست لذت نبرد؛ به خصوص هنرهای قدیمی ایرانی که رنگ و بو و حال و هوای خاصی دارند.

از این رو هر فردی در هر جایگاهی که باشد از گرفتن هدایای سازمانی از جنس صنایع دستی ایرانی به طور حتم خوشحال خواهد شد. اما نمی‌توانید مطمئن باشید که بسته‌بندی این هدیه نیز هرچه باشد، او را خوشحال کند. بنابراین با توجه به موقعیت و جایگاه مخاطبان خود سراغ بسته‌بندی درستی بروید.

البته این مورد را نیز باید در نظر داشته باشید که ممکن است ظروفی که در دسته صنایع دستی قرار می‌گیرند، برای مخاطبان شما جذابیتی نداشته باشند. در این صورت می‌توانید از تابلوهایی که به هنر ایرانی و صنایع دستی مزین شده‌اند، استفاده کنید.

به هر حال دست شما در انتخاب صنایع دستی مورد نظرتان باز است؛ این شما هستید که باید با توجه به موقعیت مخاطب خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

 ست‌های هدایای سازمانی ترکیبی رومیزی با بسته بندی نفیس

در پاسخ به این سوال که برای مناسبت هایی مانند روز زن ،یلدا ،نوروز یا روز پزشک…چه هدایای سازمانی هدیه دهیم، ست‌های رومیزی ترمه و قلمکار در طرح و رنگبندی های زیبا می‌توانند گزینه خوبی برای شما باشند.

البته ترکیب انواع شکلاتخوری های مسی گلدان های مس و خاتم مس و پرداز مس و فیروزه … در کنار ست‌های رومیزی ترمه یا قلمکار و همچنینی ترکیب آنها با انواع تنقلات و خوراکی های ایرانی مانند آجیل میوه خشک زعفران و… هم میتواند انتخابی بسیار عالی برای هدایای سازمانی مانند هداییا سازمانی نورورز یلدا و… به حساب بیاید

مانند:

پک هدیه ترمه ابریشم و آجیل خوری مس و پرداز

پک هدیه لوکس ترمه اعلاوشکلات خوری پایه دار مس وخاتم گلستان

بهترین زمان خرید هدایای سازمانی مناسبتی مهم مانند نوروز

بهتر است تصمیم گیری در خصوص خرید هدایای سازمانی نوروزی را به روزهای آخر اسفند موکول نکنید. در واقع بهتر است هر چه سریع‌تر مخاطبان خود را بررسی کرده و در خصوص نوع هدایا و تم آن با اعضای تیم خود مشورت کنید. سپس می‌توانید دسته‌بندی ویژه هدایای نوروزی را در تمدن مورد مطالعه قرار داده و بهترین گزینه‌ها را برای کسب و کار خود انتخاب نمایید.

پس از انتخاب هدیه مورد نظر خود و مشخص کردن تعداد آن، حتی می‌توانید به صورت حضوری و آنلاین از طریق راه های ارتباطی با ما در میان بگذارید و در سال جدید لبخند رضایت را به مخاطبان خود هدیه کنید.

 

سفارش آنلاین هدایای سازمانی

اگر شما قصد سفارش آنلاین هدایای سازمانی  را دارید و به دنبال بهترین فروشگاه آنلاین هدایای سازمانی هستید در فروشگاه تمدن انواع هدیه سازمانی در طرح‌های متنوع به همراه باکس هدیه یا جعبه کادویی با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

برخی از مزایای خرید آنلاین هدایای سازمانی از فروشگاه اینترنتی تمدن عبارتند از:

ارسال به سراسر کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن

ارایه فاکتور رسمی

قابلیت ارسال هدایا از طریق پست، تیپاکس و باربری

امکان برگشت وجه در صورت هرگونه نقض یا شکستگی هنگام ارسال محصول

بسته‌بندی ایمن و مناسب محصولات

قابلیت پیگیری سفارش‌ها از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل

قابلیت پرداخت هزینه سفارش صورت آنلاین

پشتیانی 24 ساعته

رعایت حریم شخصی کاربران

نکات تکمیلی و مهم برای انتخاب و خرید هدایای سازمانی

قبل از هر چیزی، بهتر است به این فکر کنید که هدیه سازمانی که در نظر می‌گیرید، چقدر قابل استفاده است و کسانی که آن را دریافت می‌کنند در چه مکان هایی آن را استفاده می‌کنند.

نکته دیگر،در خرید هدایای سازمانی کیفیت انواع هدایای سازمانی مانند هدایای سازمانی نوروزی میباشد که قطعا تاثیر بسزایی در هدف نهایی از خرید هدایای سازمانی در مناسبت های مختلف خواهد داشت..

گران بودن هدیه‌ای که انتخاب می‌کنید،همیشه دلیل بر خوب بودن آن‌ها نیست.و جالب هست بدونید از مهم ترین ویژگی هدایای سازمانی صنایع دستی ارزش معنوی فراتر از ارزش مادی آن ها میباشد که با مراجعه به بخش هدایا میتوانید تنوع بالایی از انواع هدایای سازمانی و تبلیغاتی هدایای سازمانی نوروزی هدایای سازمانی یلدا هدایای سازمانی مدیریتی و… را مشاهده و خرید کنید.

زمانی که هدیه را با دقت انتخاب می‌کنید و درباره تمام جزئیات آن دقیق هستید، احتمال اینکه مخاطب شما از هدیه ناراضی باشد بسیار کم است. بنابراین، در انتخاب طرح، رنگ، سایز و تمام نکات ظریفی که قبل از سفارش باید به آن دقت کنید، خوب فکر کنید..

تاثیر لوگو در هدایای سازمانی

لوگو مهم‌ترین و در برخی مواقع، تنها راه شناخته شدن محصول یا خدمات شما است. با این اوصاف، آیا فکر می‌کنید باید تا جای ممکن اندازه لوگو بر روی هدیه بزرگ باشد؟

اندازه لوگو، بستگی به نوع هدیه‌ای که انتخاب می‌کنید و مخاطب شما دارد. به طور مثال، ماگ هایی که فقط حاوی لوگو هستد، زیبایی چندانی ندارند و هر کسی حاضر نمی‌شود از آن‌ها در هر شرایطی، مخصوصا در محل کار یا بین دوستان، استفاده کند. اگر می‌خواهید لوگوی شما دیده شود، می بایست با ظرافت خاصی، آن را در بین محصولات قرار دهید. مثلا انتخاب ماگ هایی با شکل های جالب و تصاویر زیبا و فانتزی که در پایینشان لوگوی کوچکی ثبت شده، ایده خوبی به نظر می‌رسد.

از طرفی، افرادی مانند مدیران بلند مرتبه، حاضر نمی‌شوند ست مدیریتی که لوگوی بزرگی روی آن ثبت شده را استفاده کنند. در این موارد، تبلیغ و لوگوی شما، می‌تواند در بین صفحات سالنامه باشد یا به صورت خیلی ظریف، بر روی هدیه سازمانی حک شود.

                در نظر داشته باشین تمامی سفارشات شما برای هدایای سازمانی امکان درج لوگو در انواع مختلف آن در فروشگاه تمدن امکان پذیر میباشد.

سخن پایانی

عید نوروز و شب یلدا، یکی از جشن های مهم مردم ایران است. در این موقع سال، مردم با هدیه دادن و برگزاری مهمانی، این عید مهم یا شب طولانی سال را جشن می‌گیرند. از این رو، فرصت خوبی برای خرید گیفت سازمانی و شناخته شدن کسب و کار شما می‌باشند. با انتخاب هدایای مناسب، می‌توانید در ذهن مخاطبان خود بهتر به نظر برسید و اعتماد بیشتری کسب کنید.

اگر طرفدار صنایع دستی ایران عزیزمان هستید یا برای اقوام دوستان و عزیزانتان به دنبال هدیه ای ارزنده و ماندگار هستین یا به دنبال هدایای سازمانی – تبلیغاتی برای مدیران و کارکنان سازمانها برای مناسبت های همچون اعیاد نوروز شب یلدا سمینارهای داخلی و خارجی هستید اصلا نگران نباشین کافیست به بخش هدایای فروشگاه اینترنتی تمدن مراجعه کنید و در نهایت اگر به مشاوره نیاز دارین کافیست از طریق راه های ارتباطی

۰۲۱-۸۸۹۱۷۸۳۶

۰۹۱۲۴۱۷۹۸۷۴

۰۹۱۲۶۴۸۶۱۴۸

۰۹۲۰۴۱۷۹۸۷۴(واتساپ)

در ارتباط باشین برای تجربه خریدی آسوده و لذت بخش با توجه به سلیقه بودجه موردنظرتون بهترین انتخاب را داشته باشین.

 گروه هنری تمدن با بیش از یک دهه تجربه در زمینه تولید و عرضه انواع صنایع دستی ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب و ارائه خدمات طراحی و تولید انواع هدایای سازمانی و تبلیغاتی وگیفت سازمانی، در خدمت شما عزیزان است. جهت بازدید از محصولات ما و اطلاع از خدمات، از شما دعوت می‌کنیم تا از فروشگاه اینترنتی مادیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *