مقالات صنایع دستی

خاص ترین و ماندگارترین هدایا برای روز مادر با ارسال رایگان

خاص ترین و ماندگارترین هدایا برای روز مادر با ارسال رایگان

بهترین هدیه برای روز مادر

روز مادر یکی از مهمترین روزها در سال برای همه ما است که برای قدر دانی و گرامیداشت مادران که نقش و ارزش بسیار بالایی در زندگی ما دارد اختصاص دارد.

یکی از بهترین راه ها برای قدردانی در این جشن مهم هدیه دادن به مادر است که قطعا باید با حساسیت بالا صورت گیرد.

هدیه روز مادر متفاوت و نفیس تمدن

صنایع دستی هر مرز و بومی نشان دهنده فرهنگ و تمدن آن میباشد که نتیجه زحمات و تلاش های هنرمندان آن سرزمین میباشد و در بین همه از جایگاه ویژه ای برخوردار هست بر همین اساس میتواند یک انتخاب عالی با ارزش معنوی بالا برای هدیه دادن به مادران عزیز باشد که در این نوشته از تمدن به بررسی و معرفی چندین نمونه از تنوع پک‌های زیبای هدیه ی صنایع دستی مناسب برای روز مادر بپردازیم.

هدیه صنایع دستی روز مادر متفاوت و ماندگار در تمدن

اگر برای روز مادر به دنبال هدیه ای متفاوت و نفیس هستید و نمی دانید چه انتخاب شایسته و در خوری برای قدردانی از مقام والای زن داشته باشید پیشنهاد ما در تمدن برای شما انتخاب از بین هدایای صنایع دستی زیبای ایران زمین آن هم با بسته بندی فاخر و زیبا میباشد که ما در فروشگاه اینترنتی صنایع دستی تمدن با حساسیت بالا و توجه به شان و منزلت مادر تنوع بالایی از پک های هدایای صنایع دستی زیبا و در خور را تهیه و تولید کرده ایم .

قدردانی متفاوت و به یادماندنی از جایگاه ویژه ی زن با هدیه نفیس صنایع دستی

اگر بخواهیم از ارزش و جایگاه زن و مادران قدردانی صحیح داشته باشیم قطعا با هیچ هدیه ای قابل جبران نخواهد بود اما در بین هدایایی مانند: طلا پول کارت هدیه برای روز مادر هدیه ای ارزشمند از جنس هنر و تمدن ایرانی یکی از بهترین راه ها برای ابراز علاقه و عشق و احترام به او میباشد زیرا صنایع دستی هر مرز و بومی به دلیل داشتن ارزش تاریخی و فرهنگی برای هر کشوری که با زحمت و بکارگیری خلاقیت هنرمندان به ویژه زنان هر سرزمینی به دست می آید. نشان دهنده ارزش و زحمت هنرمندان عزیز آن سرزمین میباشد.

چرا هدایای صنایع دستی انتخابی ارزنده برای روز مادر می باشد؟

صنایع دستی به واسطه ی ویژگی هایی همچون زیبایی، تنوع، کاربرد، ارزش و ماندگاری، اصالت و… به عنوان انتخابی هوشمندانه و صحیح برای هدیه در مناسبت‌های مختلف شخصی و سازمانی (روز تولد، روز مادر، نوروز، یلدا و…) به شمار می آید.

اگر به دنبال هدیه ای برای روز مادر هستید که  زیبا ارزشمند و متفاوت باشد، ما در گروه هنری تمدن تنوع بالا و زیبایی از انواع صنایع دستی مانند تابلوهای قلم زنی و خاتم کاری شده، تابلوهای میناکاری، تابلوهای فرش دستبافت، ظروف پذیاریی و دکوری، رومیزی های ترمه و قلمکار، گلیم و فرش های دستبافت، جعبه های جواهر خاتم و استخوان را در بسته بندی های شکیل با تنوع قیمت برای شما فراهم آورده ایم.

با قاطعیت میتوان گفت که کمتر بانوی ایرانی وجود دارد که به محصولات  هنری مخصوصا صنایع دستی اصیل زیبای ایرانی مصرفی و زینتی علاقه مند نباشد. به همین دلیل تهیه هدیه ای از جنس هنر زیبای ایرانی آن هم با تنوع بالا در نقش رنگ سایز و بسته بندی از بهترین انتخاب ها برای این اتفاق میباشد..

بهترین هدیه برای روز مادر چیست؟

خانم ها خیلی راحت می توانند تفاوت هدیه ای که با عشق و وسواس انتخاب شده را با چیزی  که از سر رفع تکلیف خریداری کرده اید  تشخیص دهند. مسئله اینجاست که برخلاف تصور عموم، فقط ارزش مادی هدیه ها نیست که می تواند خانم ها را تحت تاثیر قرار دهد، بلکه بیشتر از آن مه ماست که بتوانید به یک زن ثابت کنید که آنچه خریده اید مخصوص او انتخاب شده و  نشانه قدرشناسی و شیفتگی شما نسبت به اوست.

انتخاب و خرید هدیه برای روز مادر میتواند برای ما بسیار دلنشین باشد اما فراموش نکنید که خرید انلاین هدیه روز مادر از حساسیت بالایی برخوردار هست و برای انجام شدن هرچه بهتر و انتخاب هدیه ای درخور برای مادر و همسر در ادامه نکاتی مهم را بررسی خواهیم کرد پس همراه ما باشین.

اجازه دهید در همین ابتدا شما را با چند نمونه از هدایای صنایع دستی نفیس مناسب برای روز مادر در فروشگاه صنایع دستی اینترنتی تمدن آشنا کنیم

خرید رومیزی ترمه و قلمکار

یکی از مواردی که برای هر خانم ایرانی میتواند بسیار جذاب باشد رومیزی های ترمه و قلمکار میباشد که یکی از مهمترین فاکتورها برای زیباترشدن هر دکوراسیونی هست و از انجایی که هر خانم با سلیقه ای به زیبایی منزل خود بسیار اهمیت میدهد میتواند انتخابی ارزشمند و کاربردی برای هدیه روزمادر باشد.

یکی از کاربردهای مهم انواع رومیزی های ترمه یزد با تنوع رنگ و نقش اصیل زیبای ایرانی، استفاده در چیدمان سفره ی هفت سین، سفره ی یلدا و میز خاطره برای یک بانوی ایرانی با هر سلیقه و در هرجای دنیا می باشد.

پک هدایای ترکیبی ظروف پذیرایی صنایع دستی در تمدن انتخابی متفاوت برای هدیه روز مادر

همه خانمها تو هر سن وسالی با هر سلیقه ای به ظروف پذیرایی و دکوری علاقه بسیاری دارند حال اگر مادر شما به هنر و محصولات دست ساز ایرانی علاقه دارد و از طرفداران صنایع دستی ایرانی هست قطعا پک هدایای ترکیبی ظروف پذیرای-مصرفی صنایع دستی ایرانی زیبا مانند انواع شکلاتخوری  گلدان شیرینی خوری ها آجیل خوری های مس و خاتم مس و فیروزه و مس و پردازآن هم با بسته بندی های نفیس و زیبا از بهترین انتخاب میباشد.

معرفی چند نمونه پک هدیه لوکس روز مادر در تمدن

اگر به دنبال هدیه روز مادر لوکس و خاص هستید محصولات صنایع دستی که در بالاتر به آن اشاره شد مانند انواع هدایای ظروف فیروزه کوب گلیم فرش سییرجان گلیم های ابریشمی، تابلو فرش های دستبافت و… از بهترین و ناب ترین هدایای روز مادر به شمار می آیند که در زیر تنها به چند نمونه از آن ها اشاره کردیم.

 

پک هدیه لوکس ست چای خوری مس و فیروزه کوب با باکس ترمه

گلیم دستبافت سیرجان طرح محرمات (خطی) جنس کرک مرینوس

پک هدیه صنایع دستی ترمه ابریشم و آجیلخوری مس و خاتم

تابلو فرش بازار مصر ( قاهره ) چله ابریشم گل ابریشم برجسته

خرید ظروف پذیرایی فیروزه کوب

هدیه ای لوکس و فاخر برای روز مادر

سنگ فیروزه و ظروف پذیرایی مس و فیرزوه از لوکس ترین و پرطرفدارترین محصولات صنایع دستی بین خانمهای ایرانی میباشد و ظروف فیروزه کوبی پذیرایی مزین به سنگ فیروزه نیشابور میتواند هدیه ای خاص و کاربردی که هم به عنوان یک دکور زیبا و هم یک ظرف مصرفی، حس خوشایندی را به مادرتان انتقال دهد وبه عنوان بهترین هدیه روز مادر و زن به شمار آید که ما به شما انتخاب و خرید از بین انواع شکلاتخوری فیروزه کوب،آجیل خوری فیروزه کوبی، گلدان فیروزه کوبی، قندان فیروزه کوبی، شکلات خوری فیروزه کوبی، شربت خوری فیروزه کوبی، آینه فیروزه کوبی، کشکول فیروزه کوبی و بشقاب فیروزه کوبی به صورت تک یا ترکیبی به صورت ست در سایزهای متنوع با بسته بندی های نفیس را به شما پیشنهاد میکنیم.

خرید صنایع دستی خاتم کاری

اگر میخواهید برای مادر و همسر خود هدیه ای بگیرین که لبخنر رضایت برروی صورت آنها را ببینید خرید صنایع دستی مس و خاتم و همچنین خرید صنایع دستی خاتم کاری از بهترین انتخاب ها برای شما میباشد

هنر خاتمکاری از اصیل ترین و باارزش ترین رشته های هنری ایران میباشد که نهایتا با چیدمان و تزیین قطعات موزاییکی آن محصولی لوکس کاربردی و زیبا تولید که حاصل خلاقیت و اثر دستان هنرمندان ایرانی میباشد.

جعبه جواهر خاتم ،جعبه دستمال خاتم و کارد و چنگال خاتم وشکلاتخوری خاتمکاری شده از بهترین گزینه ها برای هدیه روززن میتواند باشد.

خرید گلیم و فرش دستبافت

گلیم دستبافت یکی از بینظیرترین و جذاب ترین هدایا با حفظ اصالت و فرهنگ قومیت محل بافت است که میتواند برای مادر خود هدیه دهید

انواع گلیم دستبافت با تنوع طرح و نقش های زیبا وهمچنین تنوع در سایز، مواد اولیه و قیمت میتواند یک هدیه خاص و مورد علاقه برای روزمادر باشد

در تمدن تنوع این دستبافته های زیبا بسیار بالاست و شما میتوانید با بودجه های مختلف از انواع گلیم های دستبافت برای شیراز ،دشت مغان،خراسان،سیرجان و…انتخابی خاص داشته باشین و ما برای شما انها را با بسته بندی شکیل و زیبا ارسال خواهیم کرد که هدیه ای ارزشمند و ماندگار برای مادرتان به شمار آید

روش های خرید هدیه روز مادر در تمدن

خرید اینترنتی هدیه روز مادر

هرروزه با توجه به شلوغی ترافیک درگیری های روزمرگی یکی از بهترین روش ها برای خرید انواع محصولات همچنین خرید هدیه روز مادر استفاده ارز فروشگاه های اینترنتی که شرایط خرید انلاین هدیه روز مادر را فراهم آورده اند میباشد

فروشگاه اینترنتی تمدن با افتخار شرایطی امن و راحت را برای شما جهت انتخاب و خردید هدیه روز مادر را فراهم آوره است تا بتوانید تجربه خریدی لذت بخش و آسوده را داشته باشین برای این امر زیبا و مهم کافیست با کمی حوصله و تامل به بخش هدایا مراجعه کنید و با توجه به بودجه و سلیقه خود هدیه موردنظر برای روز مادر را انتخاب و با بسته بندی مطمعن در سریعترین زمان در مقصد مورد نظر دریافت کنید.

خرید حضوری هدیه روز مادر

اگر که علاقه به خرید به صورت حضوری برای هدیه روز مادردارید شما میتوانید به صورت حضوری از مجموعه فروشگاه های صنایع دستی گروه هنری تمدن مراجعه و خریدتان را انجام دهید.

 

خرید هدیه سازمانی روز زن

همانطور که هدیه روز زن در بین عموم از اهمیت بالایی برخوردار هست خرید هدیه سازمانی روز زن هم روشی زیبا برای نشان دادن تقدیر و احترام به زنان محترم ارگان های سازمانی میباشد و چه زیبا که برای این امر مهم از پک هدیه صنایع دستی روز زن انتخاب و اهدا کنیم و ما در تمدن با افتخار تنوع بالایی از هدایای سازمانی روز زن صنایع دستی را با بسته بندی های نفیس و متنوع در بودجه بندی های متفاوت فراهم کرده ایم.

همچنین، در صورتی که قصد خرید بهترین هدیه روز زن برای کارمندان را دارید، می‌توانید از محصولات مختلف دیدن کنید. مطمئن باشید که کارمندان شما از گرفتن هدیه روز زن از شرکت بسیار خوشحال می‌شوند.

 

تنوع قیمت هدیه روز مادر

قیمت هدیه روز مادر نیز همانند دیگر هدایا دارای تنوع بالایی میباشد که بستگی به نوع انتخاب شما از میان دنیای گسترده هدایای صنایع دستی روز زن میتواند متفاوت باشد اما نگران نباشید به واسطه تنوع بالای محصولات صنایع دستی زیبای ایرانی شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه سایت تمدن با هر بودجه ای به راحتی یک هدیه زیبا و ارزشمند یرای روز زن و مادرگرامیتان خرید کنید

در ضمن اگر نیاز داشتین برای مشاوره با کارشناسان واحد فروش و پشتیبانی تمدن کافیست با شماره 09204179874 و 021-88917836.تماس حاصل فرمایید

کادو روز مادر برای مادر شوهر

در روز مادر یکی از هدایایی که باید تهیه شود کادو برای مادر شوهر هست که در تمدن تنوع زیادی از هدایای متفاوت مناسب برای کادو روز زن و مادر را میتوانید مشاهده و خرید کنید .

 

 

نکات مهم برای خرید هدیه‌ ی روز مادر و زن

در صورتی که قصد خرید کادو روز زن و مادر را دارید، بهتر است که قبل از هر چیزی به یک سری نکات توجه داشته باشید. در ادامه نکاتی را به شما ذکر می‌کنیم که قطعا به شما برای داشتن خریدی بهتر کمک می‌کنند.

 

    توجه به سن برای خرید هدیه ی روز زن

حتما در هنگام خرید هدیه روز مادر و هدیه روز زن به سن فرد مخاطب خود توجه داشته باشید. قطعا هدیه روز مادر مسن باید با کادو روز مادر جوان متفاوت باشد. همچنین، بهتر است که برای روز زن هدایای شیک‌تر و جوان پسندتر را انتخاب کنید (مانند جواهرات، ست روسری و کیف و …)

توجه به سلیقه فرد مخاطب خود برای خرید کادو روز زن

سلیقه و نظر فرد مخاطب خودتان را برای خرید اینترنتی کادو روز زن و مادر در نظر بگیرید. به‌هرحال، هر یک از افراد سلیقه خاصی دارند و این موضوع دقت شما را برای خرید هدیه می‌طلبد.

    توجه به بودجه موجود برای خرید هدیه روز زن 

قیمت کادو روز مادر، بسیار متنوع میتواند باشد و شما باید با توجه به بودجه خود بهترین انتخاب هدیه را داشته باشین که در تمدن ما برای شما این مهم را فراهم کرده ایم پس نگران بودجه نباشید و با کمی حوصله در سایت اینترنتی صنایع دستی تمدن میتوانید هدیه روز مادر مناسب با بودجه خود را انتخاب و خرید کنید.

 

 

سخن آخر

تمام تلاش ما در گروه هنری تمدن بر این است تا مجموعه کاملی از انواع صنایع دستی ایرانی و هداياي صنايع دستي شخصی مانند هدیه ی روز مادر و هدایای سازمانی-تبلیغاتی شركتها در بسته بندي هاي خاص، جعبه هاي شكيل و سنتي مدرن با امکان درج لوگو متن های تبلیغاتی جهت استفاده در کلیه جشن ها، مراسم ها و سمینارها با ارائه فاکتور رسمی را برای شما عزیزان و دوستداران صنایع دستی فراهم آوریم. برای مشاوره تخصصی در حوزه تامين هداياي خود و نیز معرفي ساير نمونه ها، با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

همچنین چنانچه نیاز به مشاوره داشتید. میتوانید از طریق شماره ۸۸۹۱۷۸۳۶-۰۲۱واتساپ ۰۹۲۰۴۱۷۹۸۷۴  با همکاران ما و مشاورین ما در ارتباط باشید. و همینطور برای خرید عمده می توانید. با شماره: ۰۹۱۲۶۴۸۶۱۴۸  ۰۹۱۲۴۱۷۹۸۷۴ و شماره های بالا تماس حاصل نمایید. با ما در اینستاگرام همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *