مقالات صنایع دستی

هدایای سازمانی لوکس – 10 تا از بهترین هدایای لوکس صنایع دستی

هدایای سازمانی لوکس - 10 تا از بهترین هدایای سازمانی لوکس صنایع دستی

هدایای سازمانی لوکس چیست؟

هدایای سازمانی لوکس نوعی از انواع هدایای تبلیغاتی هستند که در مناسبت های خاص برای اشخاص خاص از سوی سازمان ها و ادارجات در راستای اهداف تجاری و تبلیغاتی خریداری میشود و معمولا جزو هدایای لاکچری و گران قیمت به حساب می آیند، یکی از خدمات فروشگاه هدایای سازمانی و صنایع دستی تمدن اراِیه انواع هدایای شرکتی لوکس با بسته بندی نفیس میباشد،در این نوشته  به معرفی ۱۰ تا از هدایای لوکس صنایع دستی و هدایای لوکس مدیریتی پرداخته ایم ،که میتواند تصمیم گیری شما را در انتخاب و خرید بهترین هدیه سازمانی لوکس راحت تر کند.

پک گلدان فیروزه کوب و تابلو نقره طرح گل

1,870,000 تومان

پک هدیه آجیل خوری مس و خاتم با جعبه پلکسی و جیر

5,180,000 تومان

پک هدیه ترمه ابریشم و آجیل خوری مس و پرداز

8,680,000 تومان

پک هدیه ترمه ابریشم و آجیلخوری مس و فیروزه کوب

12,780,000 تومان

پک هدیه سازمانی آجیل و میوه خشک با جعبه چوبی

1,980,000 تومان

پک هدیه کیف پول چرم طبیعی به همراه زعفران 2گرمی و جعبه جواهر خاتم

2,180,000 تومان

پک هدیه مدیریتی جعبه دستمال و گلدان مس و خاتم

5,350,000 تومان

پک هدیه مدیریتی خاتم کاری

3,150,000 تومان

پک هدیه نوستالژی شاه عباسی تمدن 2

1,250,000 تومان

پک هدیه یلدا ترکیبی شاه عباسی تمدن 1

1,250,000 تومان

پک هدیه یلدا شاه عباسی تمدن

1,150,000 تومان

شکلات خوری خاتم کاری به همراه باکس جیر

2,420,000 تومان

کاربرد هدایای سازمانی لوکس

فکر کنید شما در یک نمایشگاه بین المللی در حیطه کارو تجارت خود شرکت کرده اید،هدایای سازمانی لوکس و اهدا به مشتریان مهم شما که در آنجا حضور دارند،یا در دوره ای خاص و حساس میزبان میهمانان خاص داخلی و خارجی هستید در چنین موقعیتی
در کنار تمامی فعالیت های که در جهت تبلیغات و شناخته شدن برند خود انجام میدهید یکی از این اقدامات مهم و مثبت به جای اهدا هدایای معمولی میباشد که می‌تواند از بین تنوع پک های هدایای سازمانی لوکس مختلفی انتخاب شود.
یا اینکه شما برای پاسداشت و قدردانی از مدیران ارشد ،که تاثیر بسزایی در روند تصمیم گیری در شرکت ها را دارد،میخواهید هدیه خاص تهیه کنید.
در چنین مناسبت هایی ،هدایای سازمانی لوکس می‌تواند انتخابی عالی بشمار آید ،در واقع هدیه شرکتی به عنوان یک سنبل تشکر و احترام در راستای شناخته شدن و مشهور شدن نام سازمان شما و ایجاد همبستگی بیشتر و روابط حسنه بین شما و مشتریان و همکارارن تجاری  شما باشد.

چرا هدایای سازمانی لوکس صنایع دستی بهترین هدایای سازمانی به شمار می آیند :

هدایای سازمانی لوکس صنایع دستی با تنوع در هنرهای زیبا و اصیل ایرانی اجرا شده برروی ظروف و محصولات کاربردی و شکیل جزو آن دسته از هدایای ماندگار و فاخر هستند که اثر دستان هنرمندان عزیز کشورمان میباشد و از مهمترین مزیت این دسته هدایای شرکتی میتوان به خاص و هنرمندانه بودن ،دست ساز و کاربردی بودن و نفیس بودن آنها اشاره کرد.

سفارش هدایای سازمانی لوکس در فروشگاه صنایع دستی تمدن

اگر شما دغدغه سفارش هدایای سازمانی لاکچری در مناسبت های رسمی را دارید ،باید به شما بگوییم در فروشگاه حضوری و اینترنتی صنایع دستی تمدن با افتخار این دغدغه را برای شما به یک تجربه لذت بخش تبدیل خواهیم کرد زیرا تنوع بالایی از انواع پک هدیه صنایع دستی کاربردی و خلاقانه را با دقت و حساسیت بالا آن هم با بسته بندی نفیس با توجه به بودجه و اولویت های مهم شما به صورت شخصی سازی شده قابل سفارش و خرید به صورت خرید اینترنتی و حضوری میباشد.

برای انتخاب و خرید بهترین هدایای سازمانی نیاز به مشاوره دارین ؟

از طریق شماره 09204179874-09124179874-88917830-021 با کارشناسان تمدن در ارتباط باشین

معرفی ۱۰ تا از بهترین هدایای سازمانی لوکس صنایع دستی

1-پک هدیه سازمانی صنایع دستی لوکس ترمه ابریشم و آجیل خوری مس و پرداز

درون این پک هدیه شرکتی لوکس سه عدد آجیلخوری مس و پرداز کاربردی با ارتفاع ۱۱ سانتیمتر، ۱۳ سانتی متر و ۱۶ سانتی متر قرار داده ایم که توسط دستان هنرمندان به نام اصفهانی ساخته شده هست که به عنوان هدیه شرکتی نفیس میباشد ، در کنار آن یک عدد رومیزی ترمه تمام ابریشم اعلا یزد با رنگبندی و تراکم بالا و زیبا در سایز ۱۰۰ در ۱۰۰ سانتیمتر میباشد. همچنین یک عدد جعبه کوچک خاتم که میتوانید به صورت تک یا داخل آن هدیه شرکتی مناسب قرار دهید میباشد.
مشاهده و خرید محصول

2-پک هدیه سازمانی لوکس ترمه ابریشم و جعبه هاردباکس

یکی از جذاب ترین هدایای شرکتی نفیس ،بافتنی و صنایع دستی ایرانی در یزد هنر ترمه بافی که در پک های هدیه سازمانی لوکس صنایع دستی پرکاربرد است. این هنر از مهم ترین و پرطرفدار ترین هنر های استان یزد محسوب میشود که عموما این استان را نیز به این هنر میشناسند. خیلی از سازمان ها و شرکت ها از آن برای هدیه سازمانی نوروز و یلدا و… استفاده می کنند و جزو بهترین هدایای سازمانی لوکس و تبلیغاتی در مناسبت های مختلف به شمار می آیند.هنر ترمه بافی از قدیمی ترین هنر های ایرانی نیز میباشد..
مشخصات هدیه سازمانی لوکس ترمه ابریشم و جعبه هاردباکس
این ترمه رومیزی جذاب در اندازه ۱۰۰ * ۱۰۰ سانتی متر  تولید شده است و دارای جنس ابریشم میباشد.
مشاهده و خرید محصول

3-پک هدیه سازمانی لوکس صنایع دستی گلیم دشت مغان

اگر به دنبال هدایای شرکتی صنایع دستی لوکس هستید قطعا یکی از بهترین انتخابات پک هدیه لوکس سازمانی گلیم دستبافت دشت مغان از دست بافته های زیبای شهر تاریخی و هنرمند دشت مغان میباشد مانند که به عنوان سفیر هنر و تمدن ایرانی هستند میتواند اسم و هنر ایرانیان را در ذهن آنها ماندگار کنند.

این گلیم دستبافت مغان محشر جنس نخ های به کار رفته در آن از کرک است. نوع بافت آن سوزنی می باشد.
این گلیم جذاب را به عنوان گلیم شاهسون یا گلیم مغان میشناسند که بافته مردم ایل شاهسون در منطقه خراسان است. این گلیم یکی از جذاب ترین دست بافته های مردم این منطقه به شمار می آید. طرح های استفاده شده در این گلیم همگی حالتی ذهنی داشته و توسط زنان بافنده صورت گرفته است. از جمله طرح های مهم و معروفی که در این گلیم ها مورد استفاده قرار میگیرد میتوان به طرح های منحنی مانند لوزی ها یا طرح های قلاب خطی یا محرمات  اشاره کرد.
سایز گلیم پک هدیه لوکس صنایع دستی گلیم دشت مغان دست بافت شاهسون ۱۵۰ س م در ۱۰۰ س م اصطلاحا زرع و نیم میباشد

مشاهده و خرید محصول.

4-پک هدیه لوکس سازمانی گلدان و آجیلخوری فیروزه کوب به همراه آجیل و زعفران میراث

این پک هدیه شرکتی نفیس دارای یک گلدان فیروزه کوب ۲۵ * ۹  سانتی متری و یک آجیلخوری فیروزه کوب با قطر ۱۴ و ارتفاع ۱۶ سانتی متر است. جنس این گلدان و آجیلخوری مسی بوده و روی قسمت هایی از بدنه این گلدان و آجیلخوری همانگونه که در تصویر نیز قابل مشاهده است ، از هنر فیروزه کوبی استفاده شده است.
ترکیب دلنشین رنگ مسی و آبی فیروزه ای با یکدیگر باعث شده تا این آجیلخوری دارای جذابیتی خاص و دوست داشتنی باشد.

جهت دیدن تنوع بیشتر ظروف فیروزه کوبی و هدایای سازمانی فیروزه کوبی اینجا کلیک کنید.
در کنار محتویات درون این پک هدیه لوکس ، بسته بندی کلی این پک هدیه نیز بسیار شکیل و ارزشمند انجام شده است. این جعبه دارای رنگ آبی که ترکیب این رنگ به همراه نقاشی از  بازی قدیمی و باستانی چوگان، کمک بسیاری به خاص تر شدن و شکیل تر شدن این جعبه کرده است

مشاهده و خرید محصول.

5-پک هدیه شرکتی گلدان مس و الماس تراش ترنج

این پک هدیه سازمانی لوکس شرکتی حاوی بک گلدان الماس تراش دارای ابعاد ۲۵ سانتی متر و دارای جنس مس میباشد. رنگ آمیزی این محصول جذاب یکی از جذاب ترین ترکیب رنگ ها را در بین محصولات صنایع دستی را دارا است. این گلدان جذاب همانگونه که در تصویر نیز مشاهده میکنید، از رنگ مسی و ترکیبی از رنگ مشگی تولید شده است که بر روی قسمتی از بدنه آن به صورت نواری پهن ایجاد شده است. که بر روی آن طرح های مسی رنگ گل به شکل کنده کاری به چشم میخورد.

مشاهده و خرید محصول.

6-پک هدیه سازمانی لوکس گلدان و شکلات خوری مس و فیروزه و باکس پلکسی

هنر فیروزه کوبی یکی از زیباترین هنر های صنایع دستی ایرانی است. این هنر ابتدا در شهر مشهد انجام می شده و بعد گذشت سالیان مردم شهر اصفهان هم به این هنر روی آورده اند. اما امروزه شهر اصفهان به عنوان خاستگاه اصلی این هنر و قطب اصلی فیروزه کوبی در ایران شناخته می شود. فیروزه کوبی معمولا بر روی مس انجام می شود. هر چقدر سنگهای فیروزه ریز تر و فاصله بین آنها کمتر باشد محصول ساخته شده مرغوب تر و با کیفیت تر است.از این هنر برای تزیین وسایل و ظروف مسی مختلفی مانند آجیل خوری ، آینه، شمعدان ، پارچ و … استفاده میشود.
مشخصات پک هدیه سازمانی لوکس گلدان و شکلات خوری مس و فیروزه و باکس پلکسی
محتویات این پک مس و فیروزه شامل دو عدد گلدان فیروزه کوب با اندازه ۳۰ * ۹ سانتی متر میباشد که بر روی قسمت هایی از آن سنگ اصل فیروزه نیشابور استفاده شده.
که می‌تواند برای هدیه تبلیغاتی خلاقانه به شمار آید.
در واقع یکی از ویژگی های هدایای سازمانی لوکس صنایع دستی ،خلاقیت ونوآوری هنر به کاررفته در تولید آنها میباشد ،که هرکدام را منحصر بفرد کرده است

مشاهده و خرید محصول.

7-پک هدیه شرکتی لوکس آجیل خوری وگلدان مس وخاتم میراث

مشخصات پک هدیه لوکس سازمانی آجیل خوری وگلدان مس وخاتم میراث
این پک هدیه شرکتی نفیس و ارزنده دارای دو عدد گلدان مس‌و خاتم و آجیل خوری مس و خاتم میباشد. محتویات محصولات این پک هدیه شرکتی دارای بدنه ای مسی بوده بر روی قست هایی از بدنه آنها خاتم کاری استفاده شده است:
گلدان مس و خاتم 20 س م نفیس، دارای بدنه ای مسی بوده و بر روی قسمتی از بدنه آن هنر خاتم کاری استفاده شده است. ترکیب طراحی جالب و هنر خاتم کاری به همراه رنگ مسی بدنه ترکیب جالب و هنرمندانه ای ساخته است.
آجیل خوری مس و خاتم پک هدیه سازمانی لوکس صنایع دستی دارای بدنه مسی بوده که بر روی قسمت هایی از بدنه آن هنر خاتم کاری به کار رفته است طراحی این آجیل خوری پایه دار بوده که با ترکیب جالب هنر مسگری و خاتم کاری به کار رفته در این محصول ظاهری جذاب و ارزنده پیدا کرده است. نکته جالب توجه در این آجیل خوری دالبری و شبکه بری هایی است که بر روی لبه آن به کار رفته است

مشاهده و خرید محصول.

8-پک هدیه سازمانی لوکس فرش تمام ابریشم قم و جعبه خاتم
مشخصات پک هدیه شرکتی صنایع دستی

این فرش زیبا دست بافت اصالت قمی دارد و سایز آن ۶۰ س م در ۹۰ س م میباشد جنس به کار رفته در بافت زیبای آن تماما ابریشم گیاهی است.
به زیبایی و رنگ آمیزی فرش این پک لوکس هدیه فرش تمام ابریشم قم و جعبه خاتم اگر دقت کنید در کنار ظرافت و زیبایی رنگ های به کاررفته در بافت آن نفوش ظریف و اصیل با هوش بسیار بالا و خلاقیت هنرمندان قمی ظاهری مدرن تر در عین حفظ اصالت به آن داده است که در کنار دیگر رنگ های به کاررفته در بافت آن زیبایی آن ر ا دوچندان کرده است که به عنوان بهترین پک هدیه لوکس مدیریتی میتواند بهترین انتخاب باشد..
تار و پود این فرش دست بافت قم از ابریشم طبیعی و رنگ های زیبای آن گیاهی بوده است و از مهمترین ویژگی های آن تراکم و ظرافت بافت آن میباشد

مشاهده و خرید محصول

جهت دیدن تنوع بیشتربهترین هدایای لوکس سازمانی و تبلیغاتی صنایع دستی تمدن کلیک کنید

9-پک هدیه لوکس صنایع دستی ترمه ابریشم و شکلات خوری پایه دار مس و پرداز گلستان

مشخصات پک هدیه لوکس صنایع دستی ترمه ابریشم و شکلات خوری پایه دار مس و پرداز گلستان
پک هدیه دوست داشتنی دارای یک عدد شکلات خوری و یک عدد ترمه ابریشمی میباشد.
بر روی محصولات این پک همانگونه که در تصویر نیز قابل مشاهده است از هنر مس و پرداز برای تزیین استفاده شده است. .شکلات خوری مس و پرداز این پک هدیه لوکس صنایع دستی جذاب ، یکی از جذاب ترین ساخته های استاد شاهین شیرازی میباشد.
مشخصات محتویات پک هدیه لوکس به شرح زیر میباشد:
ترمه ابریشم : یکی از زیبا ترین اجزای درون این باکس ترمه ای ابریشمی است که در اندازه ۱۰۰ * ۱۰۰ سانتی متر و با ۸ رنگ بافته شده
است. این ترمه ابریشمی نفیس و ارزنده دارای اصالت یزدی بوده و ترکیب رنگ های دوست داشتنی به کار رفته در آنها یکی از نقاط قوت
این پک هدیه سازمانی لوکس به شمار می آید.

مشاهده و خرید محصول

10-پک هدیه سازمانی لوکس صنایع دستی شکلات خوری و گلدان مس و تشعیر

مشخصات پک هدیه صنایع دستی شکلات خوری و گلدان مس وتشعیر
محتویات این پک مس و تشعیر شامل دو عدد گلدان مسی میباشد. بر روی محصولات این پک همانگونه که در تصویر نیز قابل مشاهده است از هنر تشعیر برای تزیین استفاده شده است. این هنر ارزنده با رنگ های جذاب و دیدنی خود به طرح مس ظاهر ی خاص و بی نظیر بخشیده است. به طوری در نگاه اول هر مخاطب و فردی را شیفته خود میکند. این محصول جذاب و خواستی، یکی از جذاب ترین ساخته های استاد شاهین شیرازی میباشد.
شکل ظاهری این محصول در کنار رنگ آمیزی زیبا و دقیق به کار رفته، آن را به یکی از زیباترین محصولات مسی تبدیل کرده است. ارتفاع هریک از گلدان ها ۱۶ سانتی متر و ارتفاع شکلات خوری ۲۰ سانتی متر میباشد و ترکیب خلاقانه رنگ مسی بر روی بدنه این محصول جلوه ای زیبا از هنر ایرانی را پدید آورده است.

مشاهده و خرید محصول

هدایای سازمانی لوکس مدیریتی

هدایای سازمانی لوکس مدیریتی نوعی از انواع هدایای سازمانی لوکس میباشد که برای مدیران ارشد سازمان ،مدیران سازمان های همکار با اهدافی مانند بهبود روابط تجاری در سطح داخلی و خارجی ،انتقال حس احترام،تقدیر از مدیران درون سازمانی و برون سازمانی خریداری میشوند ودر سطوح بالا قراردارند،از آنجایی که خرید هدیه در هر سطح و مناسبتی کاری پیچیده میباشد و ما شناختی نسبت به سلایق افراد نداریم پس بهترین روش انتخاب هدایای سازمانی لوکس مدیریتی میتواند با رعایت نکات و اصول  مهم اتفاق بیوفتد.

خرید اینترنتی هدیه لوکس از فروشگاه آنلاین صنایع دستی تمدن

خرید اینترنتی یکی از راه های پرطرفدار برای انتخاب و خرید انواع هدیه لوکس سازمانی مانند هدیه لوکس مدیریتی یکی از چالش های بزرگ برای هر شرکت سازمان یا ارگان چه بزرگ و چه کوچک میباشد مخصوصا اگر بخواهیم برای مدیران رتبه بالا و اشخاص مهم در سازمان ها باشد .برای خرید اینترنتی انواع هدیه لوکس میتوانید به بخش مجموعه هدایا صنایع دستی تمدن مراجعه کنید و از بین تنوع زیبای انواع هدایای لوکس سازمانی صنایع دستی با بسته بندی نفیس انتخابی مطمعن و خرید اینترنتی هدیه لذت بخش را تجربه کنید

برخی از مزایای خرید اینترنتی هدیه از تمدن

  • خرید اینترنتی از تمدن و تحویل در کم ترین زمان ممکن و تحویل در مقصد مورد نظر
  • ضمانت اصالت و کیفیت هدایای شرکتی در خرید فروشگاه آنلاین هدایای سازمانی تمدن
  • اراِیه فاکتور رسمی از سمت فروشگاه اینترنتی هدایای سازمانی تمدن
  • امکان ارسال هدایای سازمانی لوکس با بسته بندی مطمئن

قیمت هدایای سازمانی لوکس

قیمت هدایای تبلیغاتی لوکس می‌تواند نسبت به محتویات پک هدیه تبلیغاتی متغییر باشد ،اما اگر بخواهیم از فاکتورهای مهم و تاثیر گذار در قیمت هدایای تبلیغاتی بگوییم باید به محتویات داخلی پک هدیه تبلیغاتی،کیفیت و نوع مواد اولیه ‌ ساخت محصولات و بسته بندی آنها اشاره کرد.

فروش هدیه سازمانی لوکس ،هدیه سازمانی لوکس صنایع دستی

گروه هدیه سازمانی تبلیغاتی تمدن، به عنوان مرکز فروش انواع هدیه سازمانی  و هدایای تبلیغاتی جدید و هدیه سازمانی لوکس مدیریتی با بکارگیری نیروهای متخصص و تمرکز بر معرفی و مشاوره در خصوص انتخاب هدایای تبلیغاتی اقدام به ارائه انواع هدیه سازمانی لوکس صنایع دستی کرده است .همچنین در صورت تمایل با طراحی انواع هدایای تبلیغاتی با امکان درج لوگو و چاپ لیزری به صورت تخصصی در هر تعداد با توجه به سلیقه و بودجه شما ارائه می گردد

بسته بندی هدایای سازمانی لوکس در تمدن

بسته بندی لوکس و نفیس هدایای سازمانی و تبلیغاتی یکی از خدمات برند تمدن میباشد که در طی سالهای فعالیت خود توانسته است با افتخار و با بکارگیری نیروهای متخصص و طراحان هنرمند در عرصع طراحی و بسته بندی هدایا قدمی موثر در ارزش نهادن به هدایای شرکتی و سازمانی و انتقال ارزش واقعی هدایای صنایع دستی داشته باشد.

تمامی پک های هدایای لاکچری در فروشگاه صنایع دستی تمدن با بسته بندی نفیس وانحصاری ارائه میگردد.

خرید هدایای سازمانی لوکس در صنایع دستی تمدن

تمام تلاش ما درتمدن بر این است تا مجموعه کاملی از انواع محصولات صنایع دستی دریافت لیست هدایای سازمانی و تبلیغاتی لوکس در بسته بندي هاي خاص، جعبه هاي شكيل و سنتي مدرن با امکان درج لوگو و متن های مورد نظر شما و تبلیغاتی و امکان شخصی سازی جهت استفاده در کلیه جشن ها، مراسم ها و سمینارها با ارائه فاکتور رسمی را برای شما عزیزان و دوستداران صنایع دستی فراهم آوریم. برای مشاوره تخصصی در حوزه تامين و خرید عمده صنایع دستی مانند محصولات مس و پرداز هداياي سازمانی مس و پرداز نیز معرفي ساير نمونه ها، با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. همچنین چنانچه نیاز به مشاوره داشتید. میتوانید از طریق شماره ۸۸۹۱۷۸۳۶-۰۲۱واتساپ ۰۹۲۰۴۱۷۹۸۷۴  با همکاران ما و مشاورین ما در ارتباط باشید. و همینطور برای خرید عمده می توانید. با شماره: ۰۹۱۲۶۴۸۶۱۴۸  ۰۹۱۲۴۱۷۹۸۷۴ و شماره های بالا تماس حاصل نمایید. با ما در اینستاگرام همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *