مقالات صنایع دستی

کاربرد صنایع دستی در هدایای تبلیغاتی

کاربرد صنایع دستی در هدایای تبلیغاتی

بسیاری از سازمان‌ها یا شرکت‌ها به منظور بازاریابی و تبلیغات مجموعه خود در مناسبت های مختلف از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند که نام یا لوگوی شرکت را بر روی آن حک کرده‌اند و این امر میتواند اقدامی موثر در جهت بازاریابی و تبلیغات سازمان به شمار بیاید.
سازمان‌ها از این هدایا استفاده می‌کنند تا بدین طریق پیوند میان خود و مشتری را مستحکم‌تر کنند. سازمان‌ها در مناسبت‌های مختلفی
از قبیل عید باستانی نوروز، یا سال نوی میلادی، اعیاد و مناسبت های مختلف برای مشتریان داخلی و یا غیر ایرانی خود، هدایایی را ارسال می‌نمایند. با ارسال هدایا،
که بدینوسیله هم حسن نیت خود را به مشتریان خود انتقال میدهند و هم نام و برند خود را به مشتریان یادآوری می‌کنند.

این هدایای تبلیغاتی تنها به مناسبات مختلف به مشتریان و سازمان‌های دیگر اهدا نمی‌شود.
از این هدایا در کنفرانس‌ها یا نمایشگاه‌ها نیز می‌توان برای جلب مشتریان جدید استفاده نمود. حتی به عنوان پیشکش برای بدرقه‌ی
مشتریان خارجی نیز از این هدایا استفاده می‌شود.

 

 

پک گلدان فیروزه کوب و تابلو نقره طرح گل

1,870,000 تومان

پک هدیه آجیل خوری مس و خاتم با جعبه پلکسی و جیر

5,180,000 تومان

پک هدیه ترمه ابریشم و آجیل خوری مس و پرداز

8,680,000 تومان

پک هدیه ترمه ابریشم و آجیلخوری مس و فیروزه کوب

12,780,000 تومان

پک هدیه سازمانی آجیل و میوه خشک با جعبه چوبی

1,980,000 تومان

پک هدیه کیف پول چرم طبیعی به همراه زعفران 2گرمی و جعبه جواهر خاتم

2,180,000 تومان

پک هدیه مدیریتی جعبه دستمال و گلدان مس و خاتم

5,350,000 تومان

پک هدیه مدیریتی خاتم کاری

3,150,000 تومان

پک هدیه نوستالژی شاه عباسی تمدن 2

1,250,000 تومان

پک هدیه یلدا ترکیبی شاه عباسی تمدن 1

1,250,000 تومان

پک هدیه یلدا شاه عباسی تمدن

1,150,000 تومان

شکلات خوری خاتم کاری به همراه باکس جیر

2,420,000 تومان

هدایای تبلیغاتی نه تنها گزینه‌ای برای شناساندن و یاد‌‌اوری نام برند محسوب می‌شود، بلکه نشان از سلیقه و حسن انتخاب سازمانی دارد که
هدیه را تهیه نموده است. حال اگر این هدایا، نه تنها حامل نام شرکت باشند، بلکه خود نیز از ارزش ذاتی برخوردار باشند، به خوبی می‌توانند
نظر مساعد مشتری را به خود جلب کنند. در این مقاله میخواهیم در خصوص بهترین هدیه‌ی تبلیغاتی که یک شرکت می‌تواند اهدا نماید،یعنی هدیه تبلیغاتی صنایع دستی است صحبت کنیم و شما را با تنوع هدایای سازمانی – تبلیغاتی صنایع دستی تمدن کمی بیشتر آشنا کنیم .

معمولا کارت ویزیت، یکی از ابزارهای اولیه بازاریابی است. که تقریبا تمام کسب و کارهای بزرگ و کوچک از آن استفاده می کنند. اما تا به حال سعی کرده اید. که مقایسه ای بین کارت ویزیت و هدایای تبلیغاتی آن هم از نوع صنایع دستی و تاثیر آن انجام دهید؟

برای این کار، ابتدا لازم است. که خودتان را جای مخاطب بگذارید. اگر مدیر یک شرکت، به شما پیشنهاد دریافت کارت ویزیت را بدهد. در صورتی که آشنایی زیادی با آن کسب و کار نداشته باشید. احتمالا پاسخ منفی به چنین پیشنهادی می دهید. اما اگر همان مدیر، به شما پیشنهاد یک هدیه تبلیغاتی بدهد. به احتمال زیاد با اشتیاق آن را قبول می کنید.چه بزرگ و گران قیمت و چه کوچک و مقرون بصرفه فرقی نمی کند حالا در نظر بگیرین که به عنوان یک مدیر برای این مهم از هدایا سازمانی – تبلیغاتی صنایع دستی ارزنده ایرانی استفاده کنید.با این انتخاب نه تنها هدیه تبلیغاتی ارزنده ای اهدا کرده اید بلکه هدیه ای از جنس هنر و تمدن و اصالت ایران زمین را اهدا کرده اید.

اجازه بدهید کمی در مورد ویژگی های هدایای تبلیغاتی  بیشترصحبت کنیم.

ویژگی های هدیه تبلیغاتی در خور سازمان

از مهم ترین ویژگی های هدیه سازمانی و هدیه تبلیغاتی که نام شما را در خاطرها زنده می دارد، هدیه هایی است که ارزنده ،نفیس و در یادها ماندگار باشد.

هدیه تبلیغاتی خاص ، خلاقانه و لوکس در عین حال ارزان را در محصولات صنایع دستی تمدن میتوانید بیابید.

دومین ویژگی یک هدیه سازمانی خوشایند، کاربردی بودن آن برای مخاطب است که همانطور که در بالا اشاره شد باید قبل از تهیه ی هدیه تبلیغاتی -سازمانی ، مخاطب شناسی دقیق بر روی اعضا انجام شود.

برای مثال میتوان برای انتخاب بهتر هدیه سازمانی صنایع دستی برای خانم ها بیشتر از ظروف و محصولات پذیرایی صنایع دستی، هرچند که زیبایی و کاربردهای صنایع دستی ایرانی برای هر فرد در هر سن و جایگاه میتواند بسیار شگفت آور و ارزنده هست .

از دیگر نکات مهم هر هدیه ای میتوان به زیبایی و کیفیت محصولات اختصاص داد.

یکی از مهمترین ویژگی های هدایای تبلیغاتی قطعا بسته بندی آن میباشد که در ادامه به طور کامل تر به آن میپردازیم.

بیشتربخوانید: خرید هدایای تبلیغاتی نوروز 1402

هدایای سازمانی و تبلیغاتی اگر به صورت صحیح انتخاب شوند میتوانند تاثیرات بسزا و ماندگاری در ذهن مخاطب و مشتریان ایجاد میکنند.

 

چرا باید از صنایع دستی به عنوان هدایای سازمانی استفاده کنیم؟

همانگونه که پیش از این هم تاکید کردیم، انتخاب هدیه ای که سرشار از هنر باشد و ارزش معنوی آن برای همیشه در ذهن مخاطبش
ماندگار شود، نشانگر زیرکی هدیه دهنده است که با یک تیر چند نشان می زند: با هدیه سازمانی صنایع دستی، هم هدیه می‌دهد، هم هنر
را در همه جا تجلی می‌بخشد و هم با ذکر نام سازمان خود در پایین اثر هدیه، خود را به عنوان سازمانی هنردوست به بینندگان معرفی
می نماید؛ و مهمتر از همه استفاده از هدایای تبیلغاتی  صنایع دستی می‌تواند کارکنان سازمان را که مهمترین سرمایه سازمانی هستند، پایبند لطف خود سازد
و موجبات ماندگاری آنان در سازمان را فراهم آورد.

سعی کنید از هدایای تبلیغاتی صنایع دستی ایرانی استفاده کنید، این کار نه تنها حس فوق العاده ای به اعضای سازمان شما می دهد بلکه باعث رونق اقتصاد و تولید ملی خواهد شد که همین موضوع حائز اهمیتی است.

پس در کنار فاکتورهایی مثل زیبایی، نفیس بودن، ظرافت، کاربردی و با کیفیت بودن، به ایرانی بودن محصولات نیز توجه ویژه ای داشته باشید. تا اثرات و برکات آن را رویکسب و کار خود احساس کنید.

صنایع دستی ایرانی هدیه ای ماندگار برای هدایای سازمانی – تبلیغاتی

اهمیت بسته بندی هدایای تبلیغاتی -سازمانی(صنایع دستی)

بسته بندی هدایای تبلیغاتی صنایع دستی یکی از مهم ترین ویژگی ،همانند هر هدیه ای در هر جایگاه و مناسبتی میباشد حالا در نظر بگیرین پک هدیه صنایع دستی در یک بسته بندی ارزان و به صورت عمده با همان محصول در یک بسته بندی شکیل و لوکس دو هویت متفاوت دارند. ارزش مادی یک بسته بندی خود نشاندهنده ی ارزش کالای بسته بندی شده و فرد مصرف کننده ی آن است. بعضا حتی یک بسته بندی می تواند کالای درون خود را گرانتر از آنچه که هست نشان دهد. انتخاب هوشمندانه ی بسته بندی صنایع دستی، می‌تواند نگرش مخاطب نسبت به آن را تحت تاثیر قرار دهد.

اهمیت بسته بندی هدایای صنایع دستی بر کسی پوشیده نیست. بسته بندی همواره یکی از بزرگترین چالش های تولیدکنندگان صنایع دستی ایرانی بوده است. در این بین بسته بندی صنایع دستی به منظور اهدای هدایای سازمانی و تبلیغاتی، از اهمیت بیشتری برخوردار است. متاسفانه بسیاری از صنایع دستی ما با وجود ارزش بسیار بالای هنری ومادی به خاطر نداشتن بسته بندی مناسب قابل رقابت در بازار نیستند.

گروه هنری تمدن، با تحقیق بررسی و اجرا توسط تیم طراحی و تولید و ارائه ی بسته بندی های متنوع شکیل، زیبا و متناسب با فرهنگ و هنر ایرانی، با افتخار توانسته گام مهمی در بسته بندی هنر دست هنرمندان ایرانی بردارد و همه روزه در تلاش در جهت انجام هرچه بهتر این مهم میباشد.

با توجه به نکات اشاره شده در بالا، به راحتی می توان تفاوت کارت ویزیت و هدایای تبلیغاتی را متوجه شد. برخلاف کارت ویزیت که مشتری رغبتی به داشتن آن ندارد.ارائه هدیه تبلیغاتی، یک پیشنهاد وسوسه کننده. است. از سوی دیگر، هیچ کس به آن سادگی که یک کارت ویزیت را داخل سطل زباله می اندازد. حاضر نیست یک هدیه تبلیغاتی را دور بیندازد.

در این مقاله ما سعی کرده ایم. به اهمیت بالای هدایای تبلیغاتی و همچنین کاربرد صنایع دستی در این هدایا ،بپردازیم.

تاثیر هدایای تبلیغاتی بر کسب و کار

بدون شک، کسی که حتی یک کالای تبلیغاتی ساده از شما دریافت کرده. حس بهتری نسبت به محصولات شما خواهد داشت. چرا که با استفاده از یک وسیله، که یادآور کسب و کار شما است. معمولا حس خوبی در مخاطب ایجاد می شود. این حس همان حس اعتماد است. که باعث می شود. محصولات شما برای او همیشه در اولویت خرید قرار گیرند.

در واقع با ارائه رایگان یک هدیه تبلیغاتی به مخاطب، یک احساس مثبت در او نسبت به کسب و کار شما ایجاد می شود. به این ترتیب، یک مخاطب ساده تبدیل به مشتری دائمی شما خواهد شد. با گذشت زمان این حس مثبت به وفاداری تبدیل می شود. به این معنا که مشتریانی که هدیه تبلیغاتی دریافت کرده اند،ناخودآگاه خود را به کسب و کار شما مدیون می دانند و سعی در جبران آن دارند. راه جبران هم مسلما استفاده از محصولات و خدمات شما است.

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی

یکی از اصلی ترین مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی، قابلیت تحریک تمام حواس مخاطب است. این مشخصه همان چیزی است که تبلیغات سنتی را همچنان نسبت به تبلیغات دیجیتالی متمایز می کند. زیرا با استفاده از تبلیغات دیجیتالی،شما نهایتا می توانید دوتا از حواس مخاطب را درگیر کنید.

اما تبلیغات سنتی مانند هدایای تبلیغاتی قادرند که هر پنج حس مخاطب را به صورت همزمان درگیر کنند. و به این ترتیب ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطب دارند. البته هدف ما این نیست که تبلیغات دیجیتالی را رد کنیم. اما مشکل بزرگ در اینگونه تبلیغات این است که پس از بسته شدن برنامه،این تبلیغات نیز ناپدید می شوند. در واقع شیوه های دیجیتالی،از این نظر، قابلیت رقابت با روش های سنتی را کسب نکرده اند.

معمولا یکی از اصلی ترین دلایلی که صاحبان کسب و کار به سراغ تهیه هدایای تبلیغاتی نمی روند، مسئله قیمت این محصولات است. اما کافی است که یک مقایسه ساده بین هزینه این هدایا با هزینه های صرف شده در چاپ کارت های ویزیت،انجام دهند. البته این نکته را در نظر بگیرید که بیشتر این هزینه ها که برای چاپ کارت ویزیت صورت می گیرد، قرار است دیر یا زود داخل سطل زباله انداخته شود.

صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین روش های تشویقی برای مدیران و پرسنل شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی و نیز مخاطبان می باشد. هدایای تبلیغاتی صنایع دستی، می تواند علاوه بر ارزش هنری بالا و جلوه منحصر به فردی که دارد، یادآور فرهنگ اصیل ایرانی نیز باشد.

در همینجا باید به نقش مهم بسته بندی هدایا بالاخص هدایای سازمانی -تبلیغاتی صنایع دستی ارزنده ایرانی اشاره کرد که ما در گروه هنری تمدن با افتخار با تولید تنوع بالایی از بسته بندی های زیبا باکیفیت و درخور دست سازهای ایران اصیل بوده و هستیم .

از نمونه محصولات صنایع دستی می توان به مینا کاری، فیروزه کوبی، ملیله کاری، خاتم کاری و …اشاره نمود.

امیدواریم از خواندن این مقاله تا این قسمت لذت برده باشید. با توجه به تنوع بالای پک های هدایا در گروه هنری تمدن از شما دعوت میکنیم میتوانید برای مشاهده سایر پک های هدیه صنایع دستی موجو به قسمت هدایا مراجعه نمایید.

 

امروزه خرید هدایای تبلیغاتی شیوه ای جدید و موثر در جذب مشتری با ماندگاری بالا می باشد. بسیاری از سازمان ها، شرکت ها و اداره های دولتی به منظور تقدیر و قدردانی از کارمندان، مدیران و مخاطبان خود از هدایا تلیغاتی صنایع دستی استفاده می کنند.

حتی این روزها در بسیاری از مناسبت ها و تعاملات خارجی از صنایع دستی به عنوان هدیه استفاده می شود. زیرا محصولات صنایع دستی نمادی از فرهنگ و هنر ایرانی می باشد. با توجه به گسترده بودن طیف مشتریان و اینکه شامل زن و مرد و جوان و پیر می باشد، تنوع بسیاری در انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب برای مشتریان وجود دارد.

صنایع دستی بهترین هدیه سازمانی

بنابر مطالبی که بالاتر ذکر شد، می‌توان گفت یکی از بهترین هدایایی که می تواند برای کارکنان انتخاب گردد،
صنایع دستی است. صنایع دستی که می‌تواند شامل انواع و اقسام محصولات نساجی (پارچه های دست بافت، رنگ و رنگرزی، رودوزی های سنتی، چاپ های سنتی، سفره های سنتی قلمکاری، ترمه دوزی)، بافت قالی و قالیچه، هنرهای مرتبط با چوب (منبت کاری، مشبک کاری،

معرق روی چوب) هنرهای مرتبط با فلز (دواتگری، حکاکی، قلمزنی، ملیله کاری، میناکاری)، سفال و سرامیک، شیشه گری، و نگارگری باشد،
نام سازمان را با این اثر هنری پیوند می‌دهد و ماندگار می‌کند و دارنده آن همواره با افتخار از سازمانی که در آن عمر می‌گذراند سخن می‌گوید.
با هدیه دادن صنایع دستی به کارکنان خود می توانید علاوه بر حمایت از هنرمندان صنایع دستی، هنر را هر چه بیشتر در جامعه رواج دهید
و نگاه های سردرگم بشری را با رنگ به آرامش بکشانید؛

باشد که صنایع دستی روح بشر را جلا دهد و آرامش را در درون او به ودیعه گذارد و عشق به رنگ و نقش و زیبایی و صنایع دستی این

مرز و بوم را به دست آیندگان برساند

.

دیگر دلایل انتخاب صنایع‌ دستی به‌عنوان هدیه

هدایای صنایع دستی چه ویژگی هایی دارند صنایع‌دستی ایران به‌عنوان یکی از غنی‌ترین میراث‌های هنری در تاریخ جهان به شمار می‌رود و رشته‌های بسیاری از جمله معماری، نقاشی، بافندگی، سفالگری، خوشنویسی، فلزکاری و سنگ‌تراشی و غیره را در بر می‌گیرد. هنر و صنایع‌دستی ایران بازتاب یک سنت فرهنگی ۵۰۰۰ ساله با پیشرفت چشمگیر در طول تاریخ است. هنرمندان متعددی وسایل زیبایی تولید کرده‌اند که در سراسر جهان شناخته شده است. اینکه چرا باید صنایع‌دستی و آثار هنری، هدیه بدهیم دلایل زیادی دارد بااین‌حال مهم‌ترین دلایل آن عبارت‌اند از:

  • مواد و مصالح به‌کاررفته در تمام شاخه‌های صنایع‌دستی معمولاً داخلی هستند.
  • صنایع‌دستی ایران حوزه‌ای اشتغال‌زا و سودآور است. هزاران نفر مستقیم و غیرمستقیم در این عرصه مشغول به فعالیت هستند.
  • به سبب شهرت و اعتبار جهانی نه‌تنها صنعتی ارزبر نیست؛ بلکه ارزآور است.
  • صنایع‌دستی ایران بسیار زیبا، کاربردی، متنوع و خاص هستند.
  • صنایع‌دستی ایران ریشه در فرهنگ، سنن و رسوم ارزشمند این دیار کهن دارد. بدین سبب می‌توان صنایع‌دستی را سفیران شایستگی فرهنگی در داخل و خارج از مرزها دانست.

هدایای صنایع دستی نوروز و یلدایی در تمدن

از دیرباز ایرانیان طولانی‌ترین شب سال و همچنین نوروز باستانی را جشن می‌گیرند. در شب یلدا و نورورز با استقبال بهار طبق رسم و سنت دیرینه خانواده‌ها، دوستان، آشنایان و همکاران دور هم جمع می‌شوند و آن شب طولانی یعنی شب چله را پاس می‌دارند. در واقع این جشن و دور هم جمع شدن عزیزان فرصتی عالی برای بهره‌مندی از مزایای هدایای تبلیغاتی را به وجود آورده است. اغلب سازمان‌ها، ادارات، شرکت‌ها و … فقط در پایان سال برای مشتریان هدایای تبلیغاتی می‌فرستند. این در حالی است چنین مناسبت‌هایی فرصت خوبی برای معرفی برند و خدمات است. با توجه به توضیحات بالا  شب یلدا و عید نوروز یکی از بهترین فرصت ها برای بازاریابی و معرفی برند خود از هدایای تبلیغاتی شب یلدا و نوروز بیشترین بهره را ببرید.

یکی از بهترین انتخابات برای هدایای سازمانی و تبلیغاتی نوروز و یلدا  علاوه بر دیگر پک های هدیه صنایع دستی در تمدن پک های ترکیبی انواع ظروف پذیرایی – دکوری مسی با تنقلاتی مانند آجیل میوه خشک باقلوا زعفران و…میباشد که در تمدن با بسته بندی های متنوع و نفیس ارایه میگردد.

در تمدن ما برای شما عزیزان سازمان ها تنوع بالایی از پک های هدایای صنایع دستی مناسب برای این جشن زیبای ایرانی با بسته بندی های متنوع همچنین متنوع در سایز قیمت طرح و نقش را تهیه کرده ایم که به راختی میتوانید از طریق مراجعه به قسمت هدایا و همچنین مشاوره با کارشناسان ما از طریق راه های ارتباطی با توجه به بودجه و سلیقه و فاکتورهای مهم سازمان انتخاب و تهیه کنید.

021-88917836

09124179874

09126486148

09204179874(واتساپ)

حرکتی نوین در خلق هدایای تبلیغاتی صنایع دستی در تمدن 

از مهمترین خدماتی که با افتخار در گروه هنری تمدن کارشناسان واحد فروش انجام میدهند این هست که در کنار پک های آماده هدایا در فروشگاه اینترنتی تمدن میتوانید مشاهده و خرید کنید این هست که شما به راحتی میتوانید با مشاوران ما در خصوص بودجه سبک و سلیقه تغییر محتویات و بسته بندی آنها و همچنین اضافه کردن مواردی که مدنظر دارین مثل ترکیب انواع تنقلات سوغاتی های خوراکی معروف ایرانی و همچنین سفارش های مدنظر دیگرتان وارد مذاکره و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشین .

سفارشتان را ثبت و با بسته بندی مطمعن در کمترین زمان در سراسر کشور و خارج از کشور از طریق روشهای معتبر پستی دریافت نمایید.

محصولات صنایع دستی مورد استفاده در هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی صنایع دستی از تنوع زیادی برخوردار هستند. از جمله این هدایاچ می توان به انواع ترمه، محصولات میناکاری، مس کاری ، پارچه های قلمکاری، سفال ، گلیم، تابلو فرش همچنین دمنوش، آجیل و زعفران …اشاره کرد.که شما عزیزان سازمان و ارگان های مختلف در گروه هنری تمدن در طرح سایز نقئش مختلف و زیبا به صورت تک و عمده برای مناسبت های مختلف با امکان درج لوگو متن تبلیغاتی به صورت آنلاین و حضوری با توجه به سلیقه و بودجه و مناسبت مورد نظر با بسته بندی نفیس و مطمعن خریداری کنید .

در ادامه به معرفی چند محصول محبوب و مناسب هدایای تبلیغاتی از اصیل ترین تا به روزترین های محصولات زیبا و ارزشمند دست ساز ایرانی به صورت تک یا در کنار دیگر محصولات صنایع دستی با بسته بندی های متنوع می پردازیم:

ساعت دیواری خاتمکاری انتخابی 

در هدایای تبلیغاتی، بزرگ یا کوچک بودن و نیز گران یا ارزان بودن آن چنان مطرح نیست. بلکه باید هدیه ای باشد که برای مشتریان کاربرد داشته و همیشه جلوی چشمانشان قرار داشته باشد.و همچنین دارای ظاهری زیبا و شکیل باشد. ساعت های دیواری دست ساز که معمولا از ترکیب چندین شاخه از صنایع دستی هستند، گزینه مناسبی برای این امر می باشد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید میتوانند در سایز و طرح های مختلف با تنوع نقاشی های زیبای اجرا شده برروی آنها هدیه ای مناسب در هر مناسبتی به شمار بیایند.

این ساعت های دست ساز، معمولا می تواند ترکیبی از سه هنر خاتم کاری، مینا کاری، نقاشی مینیاتور با طراحی و قلم ظریف باشد.

این ساعت های دیواری می توانند هم رسالت اصلی خود را که نشان دادن زمان است، انجام دهند و هم می توانند به عنوان یک تابلوی دیواری زیبا عمل کنند. مشتریان با نصب ساعت در منزل یا محل کارخود،نمایی از دکوراسیون سنتی و منحصربه فرد را ایجاد کرده و با دیدن آن حسی از زیبایی را دریافت می کنند.

ترمه

از نفیس و خاص‌ترین و پرکاربردترین هدایای سازمانی – تبلیغاتی رومیزی های ترمه هنر دست مردمان این سرزمین، است. طرح‌های نقش‌بسته بر این محصول، در تاریخ کشورمان ریشه دارد. زادگاه این هنر، شهر زیبای یزد است.
ترمه یک پارچه گران‌بها است که با اشکال بته‌جقه و گل‌های شاه عباسی و…، از الیاف طبیعی که در گذشته با دست و امروز توسط مدرن ترین و بی نقص ترین ماشین های ترمه بافی در ابعاد طرح و نقش متنوع اصیل و زیبا بافته می‌شود.که به صورت تک ست های پنج تیکه که شامل یک عدد رومیزی مربع یک عدد رانر بزرگ یک عدد رانر متوسط به همراه دو عدد رومیزی کوچک در بسته بندی متنوع همچنین در کنار دیگر محصولات متنوع در تمدن به عنوان هدیه ای اصیل برای مناسبت های مختلف مخصوصا برای هدایای نوروز- یلدا به شمار می آید.

بشقاب مینا کاری

بشقاب های میناکاری به صورت تک بدون قاب و همراه قاب در سایزهای مختلف به صورت تک و همچنین در کنار دیگر محصولات مجموعه میناکاری مانند گلدان شکلاتخوری با بسته بندی های متنوع و زیبا و قیمت های متنوع از دیگر پیشنهادهای ما برای هدایای سازمانی صنایع دستی میباشد که همیشه و در هر مناسبتی جزو پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی بوده و هست.

از این محصول برای زیبا سازی چیدمان خانه و همچنین محیط دفتر کار مورد استفاده قرار می گیرد. طرح های روی این محصولات، توسط دستان هنرمند استاد کاران ،لعاب کاری شده و زیبایی بی حد وحصری به نمای این بشقاب ها می دهد. جنس این بشقاب ها از مس لعاب کاری شده است، که پس از نقاشی استادکارانه بر روی آن ،برای ماندگاری رنگ ها، در کوره حرارت می بینند. به دلیل حرارت دیدن ظروف مینا در کوره، استفاده از آن ها در هر شرایط آب و هوایی امکان پذیر است.

اگر به دنبال خرید هدایای تبلیغاتی اصیل جذاب و چشم نواز هستید، ما به شما این محصولات را پیشنهاد می کنیم.

گروه هنری تمدن ارائه دهنده ی انواع متنوعی از محصولات مینا کاری بدون جعبه یا با جعبه است که امکان سفارش هر یک از محصولات بنا به سلیقه شما عزیزان در وب سایت فروشگاه فراهم آمده است.

ظروف پذیرای و دکوری مسی ایرانی

یکی از بهترین و به روزترین هدایای سازمانی – تبلیغاتی ارزنده و پرطرفدار برای مناسبت های مختلف مانند اعیاد شب یلدا و سمینارهای مختلف جهت قدرددانی از کارکنان مدیر ان خانم و آقا چه در داخل و همچنین خارج از کشور دارد پک های هدایای سازمای محصولات مسی مانند مس و پرداز مس و خاتم مس و فیروزه مس و الماس تراش و… چه به صورت تک مثل انواع گلدان در سایز و طرح های متنوع و زیبا یا آجیلخوری شکلاتخوری و همچنین به صورت ست در کنار د یگر ظروف زیبای دسته های مختلف مانند ست هدیه گلدان و شکلاتخوری یا گلدان و آجیلخوری با بسته بندی های زیبا با کیفیت و انحصاری تمدن در هر تعداد سایز طرح با توجه به بودجه شما میباشد از دیگر گزینه‌های مناسب صنایع دستی برای هدیه، ظروف مسی است.

همچنین از دیگر ویژگی های بارز محصوات مسی تمدن میتوان به زیبایی کیفیت هنر ارزشمند اجرا شده برروی آنها اشاره کرد که حاصل ذوق و فرهنگ اصیل ایرانیان هست با بسته بندی های زیبا و نفیس قطعا از بهترین انتخابات برای هدیه میباشد. عنوان هدیه ای کاربردی و تزیینی ماندگار به شمار می آیند. در جهت زیباسازی دکوراسیون منزل و برای پذیرایی از میهمانان به کار گرفته شوند.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید یکی  از بهترین پک های هدیه صنایع دستی تبلیغاتی – سازمانی ترکیب ظروف مسی مانند ظروف پذیرایی مس و فیروزه مس و خاتم مس و پرداز به صورت تک در کنار دیگر محصولات همان مجموعه به همراه انواع رومیزی های ترمه قلمکار همچنین در کنار انواع آجیل تنقلات و سوغاتی های اصیل ایرانی و…میباشد.

آجیلخوری های مسی

اگر بخواهیم یکی از پرکاربردتری ظروف مجموعه ظروف مسی را معرفی کنیم قطعا آجیلخوری های مس و پرداز مس و خاتم مس و فیروزه مس و خاتم و… در سایزهای متنوع از ارتفاع 11 س م تولید میشود و برای سرو انواع تنقلات آجیل شکلات گز میوه و…به راحتی قابل استفاده همچنین ظرافت و زیبایی اجراشده در خلق آنها باعث گردیده یک محصول دست ساز ایرانی جایگاه ویژه ای بین طرفداران هنر و صنعت ایرانی پیدا کند.

در تمدن شما میتوانید انواع آجلخوری های مسی را به صورت تک و همچنینی در کنار دیگر محصولات مجموعه ظروف مسی با بسته بندی های متنوه و زیبا تهیه و برای هدایای تبلیغاتی و سازمانی شرکت و مجوعه خود استفاده کنید.

گلدان های مسی

گلدان ها همیشه نقش بسزایی در زیبایی هر فضایی دارد حالا در نظر بگیرین استفاده از گلدان های دست ساز مسی در منازل و دفاتر کار استفاده شود قطعا حس سرزندگی و هنر ایرانی را به آن فضا انتقال خواهد داد.

انواع گلدان های مس و پرداز مس و فیروزه مس و خاتم مس و تشعیر و…با بسته بندی های شیک مثل پاکسی و جیر هاردباکس های زیبا با طرح های اصیل ایرانی ساک های جاجیمی و قلمکار سنتی و… در سایزهای مختلف همیشه از پرفروش ترین های هر مجموعه برای هدایای سازمانی و تبلیغاتی به شمار می آیند.

در واقع….

تنوع سایز طرح کاربرد ظروف پذیرایی و دکوری مسی در فروشگاه های صنایع دستی گروه هنری تمدن با هنرهای مختلف اجرا شده برروی آنها و کیفیت تولید این محصولات زیبای مصرفی و دکوری ان هم با بسته بندی های نفیس چوبی جیر پلکسی هاردباکس ترمه و… باعث شده که این وزها یکی از پرطرفدارترین محصولات صنایع دستی برای هدایای سازمانی – تبلیغاتی به شمار بیایند.

 

گلدان مینا کاری

با این گلدان ها به راحتی می توانید حال و هوای دلنشینی به میزهای پذیرایی و یا میز کار خود بدهید. از این گلدان ها می توانید برای نگهداری گل های طبیعی و مصنوعی استفاده کنید و موجب طراوت بخشیدن به محیط کارتان شوید. جنس این گلدان ها از مس بوده که با نقاشی و طراحی های زیبا به صورت یک اثر هنری در آمده است.

گلدان های مینا کاری موجود در گروه هنری تمدن، همان چیزی است که امروزه مدیران کسب و کار بعنوان هدیه ای سازمانی رسمی و در عین حال زیبا برای مناسبت های خاص و اداری به دنبال آن هستند.

شایان ذکر هست در تمدن گلدان های میناکاری هم میتوانید به صورت تک با جعبه کادویی و همچنین  به صورت ست در کنار بشقاب شکلاتخوری و…با درج لیزر مهر تبلیغاتی متن موردنظرتون در تعداد مورد نظر سفارش دهید.

تندیس مینا کاری

محصولات میناکاری یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می آیند. شما می توانید. از، بعضی از تندیس ها هم به صورت تزیینی و هم به صورت کاربردی بهره ببرید. معمولا از تندیس ها برای تجلیل و قدردانی در مراسم و همایش های سازمانی استفاده می شود.

البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که تندیس ها در انواع متنوعی وجود دارند. که این امر با توجه به نیاز و سلیقه خود، دارای حق انتخاب بیشتری می باشید.

بی شک محصولات صنایع دستی بسیاری وجود دارند که برای هدایای تبلیغاتی مناسب می باشند. با این حال ما فقط سعی بر معرفی چند نمونه از محبوب ترین های آن ها داشته ایم.

خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی

خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی میتواند به دو صورت حضوری و اینترنتی اتفاق بیوفتد که این امر بسته به شرایط و ارجهیت شما دارد و هرکدام مزیت و معایب خود را دارد .اگر بخواهیم در خرید هدایای تبلیغاتی در اینجا صنایع دستی با اهداف گوناگون از پیش تعیین شده سازمان موفق باشیم باید این را در نظر بگیرین که اولویت شما از این اقدام چیست.تبلیغات و شناخته شدن نام شما ،تشکر از پرسنل سازمان،پیشی گرفتن از رقبا یا …،این موضوع را مدیران کسب و کار و امور بازاریابی موسسه باید از پیش تعریف و تعیین کنند و نسبت به آن برای خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی اقدام صورت گیرد.

خرید اینترنتی هدایای تبلیغاتی صنایع دستی

خرید اینترنتی هدایای تبلیغاتی صنایع دستی یکی از پرطرفدارترین روش های خرید بالاخص این روزها با توجه به شلوغی ها و ترافیک های روزمره میباشد که لازم و ضروروی هست از فروشگاه های اینترنتی صنایع دستی و هدایای سازمانی معتبر خرید کنید ،گروه هنری تمدن به عنوان یکی از معتبرترین و جامع ترین فروشگاه های صنایع دستی آنلاین و حضوری با بیش از 2 دهه فعالیت در راستای تولید و عرضه انواع هدایای تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی صنایع دستی به صورت اینترنتی آماده خدمت رسانی در اینجا خرید اینترنتی هدایای تبلیغاتی صنایع دستی به شما عزیزان میباشد.

خرید حضوری هدایای تبلیغاتی صنایع دستی 

خرید حضوری هدایای تبلیغاتی صنایع دستی همچنان در این دنیای مدرن طرفداران خود را دارد زیرا ترجیح بر این هست که بتوانند از نزدیک محصولات را مشاهده و مقایسه کنند و با مشاورین این حوزه صحبت داشته باشند ،با توجه به اولویت هایشان و بودجه مورد نظر از بین تنوع بسیار بالای هدایای صنایع دستی بهترین انتخاب را در خرید حضوری هدایای تبلیغاتی صنایع دستی داشته باشند.در واقع میتوان گفت هر کدام از روش های خرید هدایای تبلیغاتی میتواند برای شما مفید یا به ضرر شما باشد اگر درست انتخاب شوند یا به صورت صحیح انتخاب نشوند.

سخن آخر

تمام تلاش ما در گروه هنری تمدن بر این است تا مجموعه کاملی از هداياي صنايع دستي ويژه سازمانها و شركتها در بسته بندي هاي خاص، جعبه هاي شكيل و سنتي مردن با امکان درج لوگو متن های تبلیغاتی جهت استفاده در کلیه جشن ها، مراسم ها و سمینارها را برای شما عزیزان و دوستداران صنایع دستی فراهم آوریم. برای مشاوره تخصصی در حوزه تامين هداياي خود و نیز معرفي ساير نمونه ها، با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

همچنین چنانچه نیاز به مشاوره داشتید. میتوانید از طریق شماره 88917836-021واتساپ 09204179874  با همکاران ما و مشاورین ما در ارتباط باشید. و همینطور برای خرید عمده می توانید. با شماره: 09126486148  09124179874 و شماره های بالا تماس حاصل نمایید. با ما در اینستاگرام همراه باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *