مقالات صنایع دستی

راهنمای خرید حضوری هدایای سازمانی- معتبرترین مرکز صنایع دستی و هدایای سازمانی

خرید هدایای سازمانی - بهترین پیشنهاد برای خرید هدایای سازمانی

از آنجایی که هدایای سازمانی می‌توانند یکی از بهترین و تاثیر گزارترین راه‌ها برای داشتن ارتباطات مثبت با مشتریان، همکاران و همکاران بین‌المللی شرکت‌ها باشند خیلی از مدیران و‌مسولین اجرایی در این امر تمایل به خرید حضوری هدایای سازمانی به صورت حضوری دارند که با افتخار گروه هنری تمدن این مهم را برای شما فراهم آورده است .

 

از آنجایی که انتخاب و خرید انواع خرید هدایای سازمانی مانند هدایای سازمانی نوروزی،هدایای تبلیغاتی مدیریتی،هدایای سازمانی یلدا…نیاز به بررسی و دقت بالا دارد برخی از مدیران مربوطه تمایل بیشتری برای خرید حضوری هدایای سازمانی را دارند که اگر بخواهیم از برخی دلایل آنها بگوییم:

 

مزایای خرید حضوری هدایای سازمانی

در این نوع خرید، که در مواردی که تمایل به حضور در فروشگاه هست می‌تواند باعث رضایت و اطمینان بیشتر مشتریان شود زیرا در این روش، مشتریان به‌طور مستقیم با کالا و فروشنده در ارتباط هستند و شانس دیدن کالای انتخابی خود را در همان لحظه دارند.

  1. یازی به ماندن در صف خرید به خصوص در مناسب‌ها مثلا سال نو یا شب یلدا و … نیست.
  2. خرید با آرامش کامل و بررسی نکات فنی کالا
  3. دریافت کالا با صرف زمان کوتاه
  4. صرفه‌جویی در زمان
  5. خرید بدون واسطه از منبع اصلی و قیمت واقعی
  6. امکان استفاده از پشتیبانی آنلاین در هر لحظه
  7. خرید در فضای شخصی با آرامش کامل
  8. خرید از منبع اصلی بدون در نظر گرفتن مسافت ها حتی خرید از سراسر دنیا

معایب خرید حضوری هدایای سازمانی

امروز به دلیل حجم بالای ترافیک در ساعات مختلف ،آلودگی هوا،کمبود وقت ،شلوغی خیابان های تهران و…موجب گردیده که امروزه خیلی از اشخاص تمایل به خرید اینترنتی صنایع دستی و هدایای سازمانی داشته باشند

خرید حضوری هدایای سازمانی در تمدن

با افتخار باید بگوییم‌به معتبرترین ‌مجامع ترین فروشگاه های صنایع دستی و هدایای سازمانی و‌ تبلیغاتی گروه هنری تمدن خوش آمدین

`صنایع دستی تمدن` با ۶ شعبه فعال در تهران

درباره فعالیت گروه هنری تمدن بیشتر بدانید:

گروه هنری تمدن مفتخر است که به عنوان نماینده ای از ایران زمین با بیش از سه دهه فعالیت وکسب تجربه با مدیریت هدفمند ، به کارگیری اثر بخش کارشناسان و نیروهای متخصص ، موفق به دریافت گواهینامه نشان اعتماد از سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ایران در راستای توسعه صنعت و هنر کهن پارسی قدمی نو برداشته است .

همچنین با راه اندازی شعبات متعدد در شهر تهران ، ایجاد فرصت های شغلی و کار آفرینی در حوزه های مختلف تولید ، خرید ، فروش و صادرات انواع صنایع دستی ایرانی با ارائه بهترین کیفیت ، نازل ترین قیمت و تضمین اصالت کالا در سطح بازار داخلی و بین المللی به صورت خرد و کلان فعالیت خود را گسترش داده است . از دیگرخدمات مجموعه فروشگاه های صنایع دستی ایران همکاری با نهادهای دولتی – خصوصی  و ارائه هدایای سازمانی – تبلیغاتی در انواع  بسته بندی نفیس و چشم نواز می باشد که نقش بسزایی جهت برقراری ارتباط اجتماعی ارگان ها و افراد در موقعیت و مناسبت های متفاوت دارد. امید است با حمایت روز افزون از  صنایع دستی که نماد فرهنگ اصیل ، تاریخ غنی و تمدن ایران  است . جایگاه واقعی صنعت – هنر فارسی در عرصه جهانیان میسر گردد

سفارش آنلاین هدایای سازمانی

اگر شما قصد سفارش اینترنتی هدایای سازمانی  را دارید و به دنبال بهترین فروشگاه آنلاین هدایای سازمانی هستید در فروشگاه تمدن انواع هدیه سازمانی در طرح‌های متنوع به همراه باکس هدیه یا جعبه کادویی با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

 برخی از مزایای خرید‌هدایای سازمانی نوروز و‌یلدا از فروشگاه اینترنتی تمدن عبارتند از:

یکی از مزایای خرید اینترنتی، راحتی و آسانی است. شما می‌توانید به راحتی در هر زمانی که بخواهید، از هر جایی که دسترسی به اینترنت داشته باشید، محصولات را بررسی و خرید کنید. نیازی به سفر به فروشگاه ندارید و می‌توانید در خانه یا محل کارتان با کمترین زمان و تلاش ممکن، خرید خود را انجام دهید.

 

  • ارسال به سراسر کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • ارایه فاکتور رسمی
  • قابلیت ارسال هدایا از طریق پست، تیپاکس و باربری
  • امکان برگشت وجه در صورت هرگونه نقض یا شکستگی هنگام ارسال محصول
  • بسته‌بندی ایمن و مناسب محصولات
  • قابلیت پیگیری سفارش‌ها از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل
  • قابلیت پرداخت هزینه سفارش به صورت آنلاین پشتیانی ۲۴ ساعته

رعایت حریم شخصی کاربران بله، شما در تمدن می‌توانید جهت خرید حضوری هدایای سازمانی نوروز در تهران به یکی از شعب فروشگاه حضوری صنایع دستی با هماهنگی از طریق شماره ….تمدن با بیش از ۵ شعبه در کلان شهر تهران مراجعه کنید و با استفاده از راهنمایی های کارشناسان فروش در شعبات بهترین انتخاب و خرید هدایای سازمانی خود را انجام‌ دهید.

معتبرترین مرکز صنایع دستی در تهران

با افتخار باید بگوییم یکی از شعبات حضوری گروه هنری تمدن فروشگاه ۳طبقه ویلا(مرکز صنایع دستی ایران) در خیابان استاد نجات الهی معروف به گذر صنایع دستی به عنوان معتبرترین و جامع ترین مرکز صنایع دستی ایران و هدایای سازمانی -تبلیغاتی میراث فرهنگی و گردشگری جمهوری اسلامی ایران میباشد که شما عزیزان میتوانید به صورت حضوری به آدرس ….برای تجربه خریدی مطمعن و لذت بخش محصولات دست ساز هنری ایرانی را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب خرید کنید. در هرصورت، برای خرید حضوری هدایای سازمانی در تهران، قبل از رفتن به شناسایی نیازها: برای خرید هدایای سازمانی نوروزی ، ضروری است که نیازهای سازمان را شناسایی کنید. این شامل سن، جنسیت، سمت شغلی، علایق فردی تاریخ تولد یا یادبودهای خاصی می شود.

سخن آخر

خرید هدایای سازمانی یک فرصت فوق العاده برای پاسداشتن روابط مثبت با اشخاص مهم است و با رعایت موارد فوق می‌توانید به نتیجه‌ی مطلوب برسید.

تمام تلاش ما در گروه هنری تمدن بر این است تا مجموعه کاملی از محصولات صنايع دستي ويژه نوروز ،یلدا و انواع پک های هدایای صنایع دستی برای مناسبت های شخصی و  سازمانها و شركتها در بسته بندي هاي خاص، جعبه هاي شكيل و سنتي و‌ مدرن با امکان درج لوگو و متن های مورد نظر شما و تبلیغاتی و امکان شخصی سازی جهت استفاده در کلیه جشن ها، مراسم ها و سمینارها با ارائه فاکتور رسمی را برای شما عزیزان و دوستداران صنایع دستی فراهم آوریم. برای مشاوره تخصصی در حوزه تامين هداياي خود و نیز معرفي ساير نمونه ها، با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. همچنین چنانچه نیاز به مشاوره داشتید. میتوانید از طریق شماره ۸۸۹۱۷۸۳۶-۰۲۱واتساپ ۰۹۲۰۴۱۷۹۸۷۴  با همکاران ما و مشاورین ما در ارتباط باشید. و همینطور برای خرید عمده می توانید. با شماره: ۰۹۱۲۶۴۸۶۱۴۸  ۰۹۱۲۴۱۷۹۸۷۴ و شماره های بالا تماس حاصل نمایید. با ما در اینستاگرام همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *