مقالات صنایع دستی

۷ تا از بهترین هدیه سازمانی روز زن – کادو روز زن

۷ تا از بهترین هدیه سازمانی روز زن

از آنجایی که روز مصادف با تولد حضرت فاطمه در بین ایرانیان به عنوان روز زن شناخته شده است  شما را با 7 تا از بهترین هدیه سازمانی روز زن در فروشگاه صنایع دستی تمدن آشنا خواهیم کرد این روز مهم فرصتی مناسب برای قدردانی و‌پاسداشت جایگاه والای زن و روزن زن نامگذاری شده است و همانطور که بین عموم افراد جامعه خرید هدیه روز زن و‌مادر بسیار مهم میباشد مهم‌ترین اقدامات در روز مادر و زن در سازمان ها خرید هدایای سازمانی روز زن میباشد که ما در این مقاله از تمدن شما را با ۷ تا از بهترین هدایای سازمانی -تبلیغاتی که مناسب برای هدیه سازمانی روز زن در فروشگاه صنایع دستی تمدن را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

پک گلدان فیروزه کوب و تابلو نقره طرح گل

1,870,000 تومان

پک هدیه آجیل خوری مس و خاتم با جعبه پلکسی و جیر

5,180,000 تومان

پک هدیه ترمه ابریشم و آجیل خوری مس و پرداز

8,680,000 تومان

پک هدیه ترمه ابریشم و آجیلخوری مس و فیروزه کوب

12,780,000 تومان

پک هدیه سازمانی آجیل و میوه خشک با جعبه چوبی

1,980,000 تومان

پک هدیه کیف پول چرم طبیعی به همراه زعفران 2گرمی و جعبه جواهر خاتم

2,180,000 تومان

پک هدیه مدیریتی جعبه دستمال و گلدان مس و خاتم

5,350,000 تومان

پک هدیه مدیریتی خاتم کاری

3,150,000 تومان

پک هدیه نوستالژی شاه عباسی تمدن 2

1,250,000 تومان

پک هدیه یلدا ترکیبی شاه عباسی تمدن 1

1,250,000 تومان

پک هدیه یلدا شاه عباسی تمدن

1,150,000 تومان

شکلات خوری خاتم کاری به همراه باکس جیر

2,420,000 تومان

هدایای سازمانی صنایع دستی، انتخابی ماندگار و اصیل برای هدیه سازمانی روز زن

زنان هر سرزمین و ملیتی از مهم‌ترین اشخاص در رشته های مختلف صنایع دستی که در واقع سفیر تمدن و فرهنگ آن قومیت میباشد هستند. و چه انتخابی بهتر از هدایای صنایع دستی سازمانی برای کادو روز زن که به واسطه ویژگی هایی مانند اصالت ،فرهنگ،تنوع،زیبایی،ماندگاری …ارزش آن را چندین برابر می‌کند .

چرا هدایای صنایع دستی انتخابی ارزنده برای هدیه سازمانی روز زن می باشد؟

صنایع دستی به واسطه ی ویژگی هایی همچون زیبایی، تنوع، کاربرد، ارزش و ماندگاری، اصالت و… به عنوان انتخابی هوشمندانه و صحیح برای هدیه در مناسبت‌های مختلف مانند هدیه سازمانی روز زن شخصی و سازمانی (روز تولد، روز مادر، نوروز، یلدا و…) به شمار می آید.

اگر به دنبال خرید کادو روز زن برای کارمندان خود هستید که زیبا ارزشمند و متفاوت باشد، ما در گروه هنری تمدن تنوع بالا و زیبایی از انواع هدایای صنایع دستی نفیس مانند تابلوهای قلم زنی و خاتم کاری شده، تابلوهای میناکاری، تابلوهای فرش دستبافت، ظروف پذیرایی و دکوری، رومیزی های ترمه و قلمکار، گلیم و فرش های دستبافت، جعبه های جواهر خاتم و استخوان را در بسته بندی های شکیل با تنوع قیمت برای شما فراهم آورده ایم که هر کدام میتواند انتخابی عالی برای هدیه سازمانی روز زن به حساب بیایید.

با قاطعیت میتوان گفت که کمتر بانوی ایرانی وجود دارد که به محصولات  هنری مخصوصا ظروف پذیرایی صنایع دستی اصیل زیبای ایرانی مانند ظروف پذیرایی مس و خاتم ظروف پذیرایی فیروزه کوب مثل شکلات خوری فیروزه کوب گلدان مس و پرداز …مصرفی و زینتی علاقه مند نباشد. به همین دلیل تهیه هدیه سازمانی روز زن  از جنس هنر زیبای ایرانی آن هم با تنوع بالا در نقش رنگ سایز و بسته بندی از بهترین انتخاب ها برای این اتفاق میباشد..

 

 ۷پیشنهاد عالی برای هدیه سازمانی روز زن با بسته بندی نفیس در فروشگاه اینترنتی صنایع دستی تمدن

 

 ۱ پک هدیه صنایع دستی شکلات خوری و گلدان مس و الماس تراش

یکی دیگر از پک های هدیه روز زن کاربردی -مصرفی گروه هنری تمدن می باشد. یکی از جدیدترین هنر های ایرانی که در اصفهان در چند سال اخیر سروصدای بسیاری به پا کرده است، هنر الماس تراشی است. که اولین پیشنهاد ما برای هدیه روز زن برای کارمندان می‌تواند باشد این هنر بیشتر بر روی مس انجام شده است و دارای طرح های گوناگون و مختلفی است که اغلب طرح گل و طبیعت دارند.

مشاهده و خرید محصول

 مشخصات پک هدیه صنایع دستی شکلات خوری و گلدان مس والماس تراش

این پک هدیه ارزشمند و جذاب یکی از جذاب ترین محصولات هدایا در بازار به شمار میرود که میتوان آن را به عزیزان و دوستان خود اهدا نمود. این محصول دوست داشتنی و جذاب دارای دو عدد گلدان مسی الماس تراش و یک عدد شکلات خوری مس و الماس تراش میباشد‌و برای هر خانمی چنین پک هدیه روز زن که از ظروف پذیرایی صنایع دستی تشکیل شده می‌تواند بهترین هدیه روز زن سازمانی چ باشد همچنین شکل ظاهری این محصولات به اضافه هنر زیبای الماس تراشی به کار رفته در آنها سبب شده است تا این محصولات دارای جذابیتی خاص و روح نواز برای بیننده باشند در واقع از آنجایی که خانم‌ها این روزها بخش عظمیمی از پرسنل ارگان ها و سازمان های مختلف را تشکیل می‌دهند مدیران و صاحبین کسب ‌‌کار در روزهای نزدیک به روز زن به فکر خرید هدیه سازمانی روز زن برای پرسنل خانم خود هستند در واقع با خرید کادو روز زن برای پرسنل شما میتوانید به بهترین نحو از جایگاه والای زن در سازمان خود قدردانی کنید.

2 پک هدیه نوستالژی شاه عباسی تمدن2

یکی دیگر از پیشنهادات هدیه سازمانی روز زن ارزان و مقرونبصرفه کاربردی -مصرفی گروه هنری تمدن می باشد. پک های هدیه صنایع دستی ، امروزه به یکی از بهترین هدایا در بازار تبدیل شده است که میتوان از آنها به عنوان یک هدیه اصیل و ارزشمند به عزیزان استفاده کرد. یکی از بهترین پک های هدیه، پک هدیه نوستالژی شاه عباسی تمدن ۲ است. البته با یک بسته بندی اصیل و شکیل عرضه میشود. در ادامه به معرفی محتویات این پک و معرفی آن بیشتر میپردازیم.

مشاهده و خرید محصول 

مشخصات پک هدیه نوستالژی شاه عباسی تمدن 2

هدایای سازمانی آیتم‌هایی هستند که با اهداف گوناگون و در رویدادهای خاص از سوی سازمان‌ها و کسب‌وکارها به پرسنل، مشتریان و شرکای تجاری داده می‌شوند. خرید اینترنتی هدیه سازمانی نیز روشی برای کاهش هزینه‌های رفت‌وآمد و دریافت آیتم‌ها در محیط سازمان یا کسب‌وکار است. پک هدیه نوستالژی شاه عباسی تمدن با بسته بندی شکیل، یک هدیه رسازمانی وز زن ارزان و به یاد ماندنی مناسب برای کادو روز زن برای کارمندان می باشد.

 

3 پک هدیه سازمانی ترمه ابریشم و آجیل خوری مس و پرداز

یکی دیگر از محصولات دکوری مصرفی گروه هنری تمدن می باشد.

مشخصات پک هدیه سازمانی صنایع دستی ترمه ابریشم و آجیل خوری مس و پرداز

درون این پک هدیه روز زن سه عدد آجیلخوری۱۱ سانتی مس و‌پرداز ، آجیل خوری۱۳ سانتی مس و پرداز و ۱۶ سانتی متر قرار داده ایم که از مس و پرداز توسط دستان هنرمندان به نام اصفهانی ساخته شده هست در کنار یک عدد رومیزی ترمه تمام ابریشم اعلا یزد با رنگبندی و تراکم بالا و زیبا در سایز ۱۰۰ در ۱۰۰ سانتیمتر میباشد.

همچنین یک عدد جعبه کوچک خاتم که میتوانید به صورت تک یا داخل آن هدیه مناسب قرار دهید میباشد . طراحی این جعبه که اهمیت بسیار بالایی دارد نیز در نوع جالب و دیدنی است که میتواند تکمیل کننده زیبایی و ارزش هدیه باشد.

جنس جعبه ام دی اف و شعر نوشته شده روی جعبه موجب گردیده نهایتا انتخابی ارزنده و عالی برای هدایای سازمانی تبلیغاتی در مناسبت های مختلف مانند شب یلدا، نوروز و هدایای مدیریتی لوکس به شمار آید.

مشاهده و خرید محصول

کاربرد پک هدیه سازمانی صنایع دستی ترمه ابریشم و آجیل خوری مس و پرداز

درون این پک، سه عدد آجیل خوری مسی وجود دارد. برای تزیین این آجیل خوری از هنر پرداز استفاده شده است و همانگونه که در تصویر نیز مشاهده میکنید بر روی قسمت هایی از بدنه این آجیل خوری، مانند پایه و بدنه اصلی هنر مس و پرداز به کار رفته است. لبه های این آجیل خوری مس و پرداز ها با استفاده از هنر شبکه بری دارای کنده کاری هایی منحنی شکل میباشد.

این پک شامل یک جعبه با هنر خاتم‌سازی که یکی از مهم‌ترین هنرهای دستی ایران بوده و از ارزش هنری فوق‌ العاده زیادی برخوردار است، می باشد. تمام قسمت های خارجی جعبه مزین به خاتم کاری شده و با پلی استر جلایافته است. جلای پلی استر علاوه بر استحکام بخشیدن به محصول، سبب تجلی هرچه بیشتر  گل و ستاره ای خاتم شده است.

ترمه ابریشمی این پک دارای اندازه ۱۰۰ * ۱۰۰ سانتی متر میباشد که از جنس ابریشم تولید شده است و آستری دوزی و مغزی دوزی هایی در اطراف آن صورت گرفته است. ترکیب ماهرانه و دوست داشتنی این رنگ ها و طرح ها در کنار هم جلوه ای زیبا و ماهرانه از هنر ترمه بافی در ایران به وجود آورده است.

در مناسبت های مختلف اگر برای مدیران ارشد به دنبال هدیه مدیریتی نفیس از جنس تمدن و هنر ایرانی هستید،  این پک در کنار دکوری یا مصرفی بودن، گزینه مناسبی برای هدیه دادن به عزیزان و دوستان خود نیز میباشد. همچنین به سبب نوع بسته بندی این پک، زیبایی بی نظیر محتویات آن و زیبایی به کار رفته در تزیین و ساخت این پک گزینه بسیار مناسبی برای هدایه دادن به عنوان یک هدیه مدیریتی، تشریفاتی، تبلیغاتی یا مراسمات شخصی باشد.

۴ پک هدیه لوتوس یکی دیگر از هدایای سازمانی دکوری _ مصرفی گروه هنری تمدن می باشد.

 یکی از جذاب ترین هنر های ایرانی هنر ترمه بافی است. این هنر ارزنده و جذاب که امروزه از هنر های مهم استان یزد به شمار می آید دارای قدمتی کهن و دیرینه است و با دارا بودن طرح ها و رنگ های جذاب و فریبنده به یکی از دوست داشتنی ترین محصولات دستی در بازار تبدیل شده است.

هدیه روز زن در اینجا از جنس خاتم کاری یکی از قدیمی ترین هنر های ایرانی است که از قدیم الایام تاکنون در ایران رواج داشته، این هنر قدیمی و دوست داشتنی همیشه مورد توجه بوده و با اینکه مدت زیادی از عمر خود را طی کرده اما همچنان نیز یکی از هنر های دوست داشتنی و جذاب برای گردشگران اصفهانی به شمار میرود. خاتم کاری از کنار هم قرار دادن تکه های ریز چوبی در کنار هم در شکل های پنج ضلعی و شش ضلعی تولید میشود.

مشخصات پک هدیه لوتوس

هنر خاتم کاری یکی از قدیمی ترین هنر های ایرانی است که از قدیم الایام تاکنون در ایران رواج داشته، این هنر قدیمی و دوست داشتنی همیشه مورد توجه بوده و با اینکه مدت زیادی از عمر خود را طی کرده اما همچنان نیز یکی از هنر های دوست داشتنی و جذاب برای گردشگران اصفهانی به شمار میرود. خاتم کاری از کنار هم قرار دادن تکه های ریز چوبی در کنار هم در شکل های پنج ضلعی و شش ضلعی تولید میشود.

این پک هدیه صنایع دستی جذاب و خواستنی، دارای یکی از زیباترین و پرطرفدارترین هدایای سازمانی روز زن است.

ترکیب هنر ترمه بافی در کنار هنر خاتم کاری  و قلمزنی و نشاندن همه آنها در یک جعبه در کنار هم، تنها از دستان صنعتگر خوش ذوق ایرانی ساخته است. هدیه ای نفیس و جذاب که محتویات آن خود به تنهایی دارای ارزش بسیاری هستند. این پک جذاب و دوست داشتنی دارای یک عدد ترمه دست بافت، یک عدد تابلو کوچک خاتم کاری با طرح قلمزنی و یک عدد آینه کوچک قرمز رنگ است.

مشخصات محتویات این پک به شرح زیر میباشد:

 ترمه:

این ترمه جذاب با رنگ های فوق العاده خود در اندزاه ۱۰۰ * ۱۰۰ سانتی متر تولید شده است. این محصول جذاب اصالت یزدی داشته و ترکیب منحصر به فرد رنگ های روشن درون آن جلوه ای زیبا و خواستنی از هنر ایرانی و ترمه بافی را خلق کرده است.

 قاب خاتم کاری:

این قاب جذاب و دوست داشتنی در اندازه ۱۱ * ۸ سانتی متر ساخته شده است. اصالت این قاب اصفهانی بوده و طرح استفاده شده در آن یک طرح گل مانند است که به صورت قلمزنی طراحی شده است. قاب بیرونی نیز از جنس خاتم بوده که در اندازه ۲۰ * ۱۶ سانتی متر تولید شده و تمام ابعاد این قاب را در برگرفته است.

تلفیق این دو هنر با هم جلوه ای زیبا و تحسین برانگیز را از هنر ایرانی برای مخاطب خلق کرده است. ابعاد این باکس نیز ۳۹ * ۳۹ * ۶ سانتی متر بوده و از مقوا تولید شده است.

مشاهده و خرید محصول

۵ پک هدیه لوکس ست چای خوری مس و فیروزه کوب ترمه

یکی دیگر از محصولات مصرفی _ دکوری گروه هنری تمدن میباشد.

هنر فیروزه کوبی یکی از زیبا ترین و جذاب ترین هنر های ایرانی است که در اصفهان تولید و پرورش داده میشود. مهد اصلی این هنر در مشهد قرار دارد که ۶۰ سال پیش به اصفهان نیز راه پیدا کرد و توانست به یکی از جذاب ترین هنر های این منطقه تبدیل شود. این هنر که از قرار گرفتن سنگ های فیروزه به صورت موزاییکی بر روی ظروف مختلف انجام میگیرد دارای یکی از جذاب ترین صنایع دستی در بازار است.

مشخصات پک هدیه لوکس ست چای خوری مس و فیروزه کوب با باکس ترمه

این پک نفیس و دوست داشتنی همانگونه که در تصویر نیز مشاهده میکنید دارای یک ست از محصولات فیروزه کوب و مس در کنار هم است که با ظاهر جذاب و خواستنی خود به یکی از محبوب ترین ها تبدیل شده است. درون این پک همانگونه که در تصویر نیز مشاهده میکند یک عدد سینی مسی در اندازه ۵۰ * ۳۳ سانتی متر و وزن ۱۳۴۰ گرم تولید شده است که بر روی قسمت هایی از بدنه این سینی با استفاده از سنگ های اصل فیروزه تزییناتی صورت گرفته است همچنین دارای طرح هایی منحنی است که به صورت قلم زنی بر روی ان حک شده است. همچنین درون این پک ۶ عدد استکان مسی نیز وجود دارد که همانند سینی این پک با سنگ های فیروزه نیشابوری تزیین شده اند و بر روی آنها از هنر شبکه بری و قلم زنی برا جذابیت بیشتر استفاده شده است.

اندازه این استکان ها ۱۵ * ۶ سانتی متر و ۱۰۷۷ گرم وزن آنها میباشد. قندان این پک نیز دارای وزن ۲۹۰ گرم بوده که دارای اندازه ۱۳ * ۹ سانتی متر بوده و همانند سایر محتویات پک از سنگ های فیروزه برای تزیین آن استفاده شده است. در کنار محتویات نفیس و ارزشمند این پک، جعبه این پک نیز از ظرافت و طراحی خاصی برخوردار است.

اگر به دنبال هدیه روز زن سازمانی نفیس برای مدیران و پرسنل خود هستین قطعا سرویس چایخوری فیروزه کوب تمدن از بهترین انتخاب ها برای شما میباشد برخوردار است .همانگونه که در تصویر نیز قابل مشاهده است جعبه این پک از ترمه، ساتن و هارد باکس تولید شده است و دارای ۵۵ * ۳۶ * ۱۷ سانتی متر میباشد. طراحی خاص و زیبای این جعبه سهم عمده ای در جذابیت این پک داشته است و آن را برای هدیه های مناسبتی ، تسریفاتی ، مدیریتی و سازمانی مناسب کرده است.

مشاهده و خرید محصول

جهت مشاهده و خرید تنوع بیشتر محصولات و هدایای فیروزه کوبی نفیس اینجا کلیک کنید

6 پک هدیه گلدان مس و پرداز ترنج

یکی دیگر از هدایای صنایع دستی روز زن مصرفی _ دکوری گروه هنری تمدن میباشد.

مشخصات پک هدیه گلدان مس و پرداز ترنج

محتویات این پک مس و پرداز شامل یک عدد گلدان مس و پرداز با ابعاد ۲۵ * ۸ سانتی متر میباشد که بر روی قسمت هایی از آن همانگونه که در تصویر نیز مشاهده میکنید از هنر پرداز برای زیبایی بیشتر استفاده شده است. طراحی جالب این گلدان نیز از طرفی سبب شده تا این گلدان دارای جذابیتی خاص و چشم نواز برای مخاطبان باشند. جنس بدنه اصلی این گلدان نفیس مسی است که هنرمندان ایرانی برای محافظت بیشتر بدنه آن و ماندگاری بیشتر از ۷ لایه پلی استر ضد خش و ضد رطوبت بر روی آن استفاده کرده اند که از قضا جلوه و نمای این گلدان و همچنین جذابیتی خاص و دیدنی به این محصول بخشیده است.

البته در کنار طراحی خارق العاده خود محصولات، نباید از طراحی جعبه آن نیز غافل شد. جعبه این محصول دارای ابعاد ۳۰ * ۲۵ * ۱۰ سانتی متر میباشد و از رنگ ابی تیره برای رنگ زمینه ای آن استفاده شده است و بر روی آن به سبک طرح های اصیل ایرانی و کاشیکاری های قدیمی ایرانی از طرح های منحنی گل و بوته بر روی تمام بدنه این جعبه استفاده شده است.

 کاربرد پک هدیه گلدان مس و پرداز ترنج

رسم زیبای هدیه دادن در مناسبت های مختلف در بین ایرانیان در اینجا هدیه روز زن سازمانی سبب شده تا همواره به دنبال هدیه ای نفیس و ارزنده برای هدیه دادن به عزیزان خود و ماندگار شدن در یاد و خاطره آنان باشند . از این ما در گروه هنری تمدن برای شما یکی از خاص ترین و نفیس ترین محصولات مس و پرداز را برگزیده ایم که سبب شده تا با جلوه خواستنی و دوست داشتنی خود، یکی از بهترین انتخاب ها برای اهدا نمودن به عزیزان و دوستان شما در مناسبت هایی مانند هدیه روز زن باشد.

از طرفی این محصول نفیس را نیز میتوانید در منزل خود استفاده نموده و جلوه ای تاثیرگذار از هنر زیبا و اصیل ایرانی به خانه خود ببخشید که برگرفته از هنر قدیمی و اصیل مسگری ایرانی است .

مشاهده و خرید محصول

۷ پک هدیه دمنوش با جعبه چوبی یکی دیگر از هدایای سازمانی تمدن میباشد.

خرید هدیه سازمانی مناسب و ارزشمند در مناسبت ها و موقعیت های مختلف مانند هدیه روز زن کادو روز زن برای کارمندان و اعیاد نوروز ، غدیر ، قربان یا جشن یلدا انتخاب بسیار سختی است.

این روزها پک هدایای دمنوش از پرطرفدارترین پک های هدایای مناسبتی در سازمان ها به شمار می آیند . از طرفی اگر قصد هدیه دادن به یک شخص مهم یا ارزشمند در زندگی تان را دارید، اما به دنبال هدیه ای خاص و آرامبخش برای شب یلدا و نوروز هستید یکی از بهترین هدیه هایی که میتوانید برای این موقعیت های خاص به عنوان هدیه و کادو روز زن سازمانی در نظر بگیرید ، دمنوش ها  هستند. امروزه برای مناسبت هایی مانند هدیه روز زن هدایای سازمانی یلدا و هدایای تبلیغاتی نوروز از دمنوش ها که یکی از تنقلات مهم و پرطرفدار در بین مردم میباشد از این رو خیلی از سازمان ها از پک هدیه دمنوش برای این مناسبت ها استفاده میکنند.

 مشخصات پک هدیه دمنوش با جعبه چوبی

این هدیه داراری یک جعبه چوبی زیبا با درب چوبی و شیشه ای میباشد که حاوی ۳۲۰ گرم از انواع دمنوش (بهار نارنج،چای ترش،چای سیب،دارچین و گل بنفشه از باکیفیت ترین دمنوش های پرطرفدار در آن قرار گرفته است. جعبه زیبا و محتویات داخلی این پک هدیه در کنار قیمت مقرونبصرفه آن  این پک هدیه صنایع دستی که در تصویر میتوانید ببینید باعث شده که جزو هدایای سازمانی و تبلیغاتی و انتخابی مناسب برای ولکام پک به شمار بیاید.

مشاهده و خرید محصول

خرید هدیه سازمانی روز زن

اگر به دنبال خرید هدیه سازمانی روز زن برای کارمندان و‌ پرسنل خود هستین حتما نکات زیر را در نظر بگیرین تا بتوانید بهترین انتخاب را برای کادو روز زن داشته باشید.

بودجه ،زیبایی،منحصربفرد،کاربرد،بسته بندی از مهم‌ترین ویژگی هایی هست که شما به عنوان مسئول خرید هدیه سازمانی روز زن باید در نظر بگیرید ‌‌که در ادامه توضیحات بیشتر در این موارد خواهیم داد.

مشخص کردن بودجه برای خرید کادو ‌رو ز‌زن به شما کمک می‌کند تا آشفتگی ها و پراکندگی ذهن و‌ بلاتکلیفی در انتخاب بهترین هدیه روز زن برطرف شود در واقع درست هست که میزان بودجه در نظر گرفته بسیار مهم هست اما از آن مهم تر این هست که شما بتوانید هدیه ای را انتخاب کنید علاوه بر ارزش مادی ارزش معنوی آن حس رضایت و خوشحالی در شخص هدیه گیرنده ایجاد کند و چی بهتر از انتخاب از هدایا سازمانی صنایع دستی برای هدیه روز زن به کارمندان یک ارگان یا شرکت که ارزش معنوی بسیار بالایی در خلق تک تک آنها میباشد.

مهمترین ویژگی های یک هدیه سازمانی روز زن

هرچند که برای قدردانی و انتقال حس زیبا در جهت ارزش نهادن به جایگاه زنان با خرید هد یه روز زن قابل جبران نخواهد بود اما قطعا خرید هدیه روز زن ارزنده و خرید هدیه سازمانی روز زن ارزشمند در قدردانی از زنان بی تاثیر نخواهد بود.

در ادامه از مهمترین وژگی های هدیه سازمانی روز زن و کادو روز زن برای شما خواهیم گفت

توجه به سن برای خرید هدیه ی سازمانی روز زن

حتما در هنگام خرید هدیه روز مادر و هدیه سازمانی روز زن به سن فرد مخاطب خود توجه داشته باشید. قطعا هدیه روز زن سازمانی مورد نظر یا کادو روز زن برای کارمندان میتواند کمی متفاوت تر باشد مثلا محصولات مس و پرداز به واسطه رنگ شاد بکاررفته در تولیدات انها برای خانمهای کم سن و سال تر و برای هدیه روز زن برای نوعروسان میتواند بسیار مناسب باشد

توجه به سلیقه فرد مخاطب خود برای خرید هدیه سازمانی روز زن 

سلیقه و نظر فرد مخاطب خودتان را تا حد ممکن برای خرید هدیه سازمانی روز زن و خرید اینترنتی روز زن و مادر در نظر بگیرید. به‌هرحال، هر یک از افراد سلیقه خاصی دارند و این موضوع دقت شما و سلیقه شما را برای خرید هدیه می‌طلبد

  توجه به بودجه موجود برای خرید هدیه روز زن 

قیمت کادو روز مادر، بسیار متنوع میتواند باشد و شما باید با توجه به بودجه خود بهترین انتخاب هدیه را داشته باشین که در تمدن ما برای شما این مهم را فراهم کرده ایم پس نگران بودجه نباشید و با کمی حوصله در سایت اینترنتی صنایع دستی تمدن میتوانید هدیه روز مادر مناسب با بودجه خود را انتخاب و خرید کنید.

توجه به زیبایی هدیه برای خرید هدیه روز زن سازمانی

اهمیت بانوان و‌ زنان به زیبایی از ویژگی های نهادینه آنها میباشد و چه زیبا که برای خرید هدیه روز زن به زیبایی آن هدیه توجه ویژه ای شود که در ایجاد لبخند بر لب های زنان سرزمینمان می‌تواند موثر باشد.

اگر به دنبال هدیه روز زن سازمانی منحصر بفرد ،کاربردی با بسته بندی نفیس هستین قطعا هدایا صنایع دستی برای شما بهترین انتخاب میباشد.

 

روش های خرید هدایای سازمانی روز زن در تمدن

خرید اینترنتی هدایای سازمانی روز زن

از آنجا که امروزه تمایل مخاطبان در رده های مختلف شغلی و همچنین سازمان های مختلف نسبت به خرید اینترنتی هدیه سازمانی روز زن افزایش پیدا کرده است و در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی مناسب می تواند روشی مناسب برای صرفه جویی در وقت و امکان مقایسه ی محصولات بیشتر با بازه های قیمتی و ویژگی های متفاوت باشد.

چنانچه به دنبال خرید اینترنتی هدیه سازمانی روز زن برای کارمندان خود با بهترین کیفیت و قیمت مناسب هستید، با افتخار گروه هنری تمدن با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ی تولید و عرضه ی انواع صنایع دستی و هدایای سازمانی و دارای بیش از پنج شعبه ی فعال فروشگاه های صنایع دستی در کلان شهر تهران و دارنده ی نشان اعتماد و فروشنده ی برتر از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری جمهور اسلامی ایران، بستری امن در فضای اینترنتی را با بکار گیری نیروهای مجرب شما را در این زمینه یاری خواهد کرد. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تمدن قادر خواهید بود انواع پک های کادویی سازمانی نوروز را مشاهده و خریداری نمایید.

علاوه بر این چنانچه قصد دارید هدیه سازمانی را شخصی سازی کنید، با کارشناسان مجموعه ما تماس گرفته و نیاز خود را در میان بگذارد در هر تعدادی که نیاز دارین با توجه به فاکتورهایی مانند بودجه سلیقه مناسبت و نیاز شما در سازمان خود با بسته بندی مطمعن و ضمانت کیفیت و همچنین ارایه فاکتور رسمی در مقصد مورد نظر تحویل بگیرید.

 

خرید حضوری هدایای سازمانی روز زن

همچنین در صورت نیاز میتوانید به صورت حضوری با هماهنگی قبلی  با شماره ۰۹۲۰۴۱۷۹۸۷۴ جهت مشاوره مذاکره و مشاهده از شعب حضوری و ارتباط با مدیریت جهت خرید هدایای سازمانی خود تشریف بیاورید.

 سخن آخر

تمام تلاش ما در گروه هنری تمدن بر این است تا مجموعه کاملی از هداياي صنايع دستي ويژه یلدا و دیگر مناسبت های شخصی و  سازمانها و شركتها در بسته بندي هاي خاص، جعبه هاي شكيل و سنتي مردن با امکان درج لوگو و متن های مورد نظر شما و تبلیغاتی و امکان شخصی سازی جهت استفاده در کلیه جشن ها، مراسم ها و سمینارها با ارائه فاکتور رسمی را برای شما عزیزان و دوستداران صنایع دستی فراهم آوریم. برای مشاوره تخصصی در حوزه تامين هداياي خود و نیز معرفي ساير نمونه ها، با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. همچنین چنانچه نیاز به مشاوره داشتید. میتوانید از طریق شماره ۸۸۹۱۷۸۳۶-۰۲۱واتساپ ۰۹۲۰۴۱۷۹۸۷۴  با همکاران ما و مشاورین ما در ارتباط باشید. و همینطور برای خرید عمده می توانید. با شماره: ۰۹۱۲۶۴۸۶۱۴۸  ۰۹۱۲۴۱۷۹۸۷۴ و شماره های بالا تماس حاصل نمایید. با ما در اینستاگرام همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *