مقالات صنایع دستی

خرید و قیمت هدیه نوروزی – 8 پیشنهاد متفاوت و خلاقانه هدیه سازمانی نوروزی

خرید و قیمت هدیه نوروزی - 8 پیشنهاد متفاوت و خلاقانه هدیه سازمانی نوروزی

هدایای نوروزی می‌توانند یکی از بهترین راه‌ها برای گرامیداشت ارتباطات با مشتریان، همکاران داخلی و همکاران بین‌المللی و کارکنان و‌مدیران سازمان ها باشند.

طیف وسیعی از انواع هدایای سازمانی وجود دارد که سازمان‌ها و شرکت‌ها به مناسبت‌های مختلف، برای توسعه اهداف بازاریابی و تبلیغات خود استفاده می‌کنند. به عنوان مثال هدایای مناسبتی برای هدایای نوروزی و اعیاد مذهبی به مشتریان و مصرف کنندگان پیشکش خواهد شد. زیرا باعث یادآوری برند و شناخت بیشتر آن در ذهن مشتری می‌شود در نتیجه میزان وفاداری آنها نیز بیشتر می‌شود.

در اینجا ما به بررسی نکات مهم و تنوع محصولات در خرید هدیه نوروزی سازمانی می‌پردازیم.

پک گلدان فیروزه کوب و تابلو نقره طرح گل

1,870,000 تومان

پک هدیه آجیل خوری مس و خاتم با جعبه پلکسی و جیر

5,180,000 تومان

پک هدیه ترمه ابریشم و آجیل خوری مس و پرداز

8,680,000 تومان

پک هدیه ترمه ابریشم و آجیلخوری مس و فیروزه کوب

12,780,000 تومان

پک هدیه سازمانی آجیل و میوه خشک با جعبه چوبی

1,980,000 تومان

پک هدیه کیف پول چرم طبیعی به همراه زعفران 2گرمی و جعبه جواهر خاتم

2,180,000 تومان

پک هدیه مدیریتی جعبه دستمال و گلدان مس و خاتم

5,350,000 تومان

پک هدیه مدیریتی خاتم کاری

3,150,000 تومان

پک هدیه نوستالژی شاه عباسی تمدن 2

1,250,000 تومان

پک هدیه یلدا ترکیبی شاه عباسی تمدن 1

1,250,000 تومان

پک هدیه یلدا شاه عباسی تمدن

1,150,000 تومان

شکلات خوری خاتم کاری به همراه باکس جیر

2,420,000 تومان

 

  1. شناسایی نیازهای خرید هدیه نوروزی

برای خرید هدایای نوروزی سازمانی، ضروری است که نیازهای هر سازمان را از خرید هدیه نوروزی شناسایی کنید. این موضوع شامل سن، جنسیت، سمت شغلی، بودجه ٫علایق فردی و… میشود.

 

  1. استفاده از لیست خرید هدایای نوروزی

با توجه به نیازهای شناسایی شده از خرید هدیه نوروزی ، لیستی از هدایای مختلف مناسب برای هر شخص یا گروه از افراد سازمان خود و دیگر اشخاص مورد هدف خرید هدیه نوروزی تهیه کنید. این کار خیلی اوقات شامل انتخاب هدایای نوروزی سازمانی به صورت گروهی است که با توجه به فاکتورهای مهم که در بالاتر به آن اشاره شد علاقه مندی‌ها و بودجه خرید هدیه نوروزی می‌توانید به گزینه های مناسبی برسید.

 

  1. انتخاب فروشگاه معتبر

یکی از مهمترین قسمت‌های خرید هدایای سازمانی، انتخاب برند تعمین کننده است. برای اطمینان از کیفیت و موفقیت در خرید نوروزی سازمان خود، حتما از مراکز و فروشگاه های صنایع دستی معتبر استفاده کنید.

 

  1. بسته‌بندی هدایای نوروزی

تکمیل کننده یک هدیه نوروزی سازمانی قطعا بسته‌بندی درخور و مناسب آن هدیه سازمانی و‌تبلیغلتی میباشد که در واقع نشانگر ارزش و احترام‌ و سلیقه شما برای شخص یا اشخاص دریافت کننده شرکت یا سازمان شما است در واقع باید اینگونه گفت که یکی از دلایل که گاهی اوقات یک هدیه سازمانی در اینجا هدیه نوروزی سازمانی با شکست مواجه می‌شود نداشتن بسته بندی شیک و درخور محتویات آن پک هدیه سازمانی میباشد و حتی ممکن هست با اینکه شما هزینه زیادی در قبال خرید هدیه سازمانی پرداخت کرده اید اما به دلیل نداشتن بک بسته بندی زیبا و مناسب اصلا به چشم شخص یا اشخاص هدیه گیرنده زیبا نیاید و این همان اتفاق بسیار بد میباشد.

تاثیر بسته بندی هدایای سازمانی در برندینگ

علاوه بر نکاتی که از اهمیت بسته بندی هدیه سازمانی در اینجا منظور هدیه نوروزی سازمان اشاره کردیم پس از اهمیت ویژه بسته بندی هدایای نوروزی در تبلیغات برندینگ سازمان غافل نشوید اینجا احتمالا میپرسید چگونه ؟؟؟

در پاسخ باید بگویم یکی از این روش ها درج لوگو ،شعار سازمانی و اطلاعات مهم سازمان شما بر روی پک هدیه سازمانی نوروزی در جای مناسب هست که در واقع شما قدم نهایی در راستای شناساندن و تبلیغات کسب و‌کار خود کرده اید.

 

 تاثیر لوگو در هدایای سازمانی

در واقع گاهی لوگو مهم‌ترین و در برخی مواقع، تنها راه تبلیغات و شناساندن برند محصول یا خدمات شما است. اما نکته مهم این هست که لوگو سازمان شما در چه ابعادی و کجای هدیه نوروزی استفاده شود هم بسیار مهم میباشد.

اندازه لوگو، بستگی به نوع هدیه‌ای که انتخاب می‌کنید و مخاطب شما دارد. به طور مثال، ماگ هایی که فقط حاوی لوگو هستد، زیبایی چندانی ندارند و هر کسی حاضر نمی‌شود از آن‌ها در هر شرایطی، مخصوصا در محل کار یا بین دوستان، استفاده کند. اگر می‌خواهید لوگوی شما دیده شود، می بایست با ظرافت خاصی، آن را در بین محصولات قرار دهید. مثلا انتخاب ماگ هایی با شکل های جالب و تصاویر زیبا و فانتزی که در پایینشان لوگوی کوچکی ثبت شده، ایده خوبی به نظر می‌رسد.

از طرفی، افرادی مانند مدیران بلند مرتبه، حاضر نمی‌شوند ست مدیریتی که لوگوی بزرگی روی آن ثبت شده را استفاده کنند. در این موارد، تبلیغ و لوگوی شما، می‌تواند بر روی بسته بندی هدیه نوروزی مورد نظر شما یا در قسمت کوچکی از محصول جوری که تو ذوق نخورد یا به صورت خیلی ظریف، بر روی هدیه سازمانی نوروزی حک شود.

 

  1. محتویات هدیه نوروزی همراه با هدایای نوروزی سازمانی

یکی از راه‌های برقراری ارتباط با مشتریان، همکاران یا همکاران بین‌المللی، همراه کردن وسایل ارتباطی مانند کارت‌های تبریک، نامه‌ها یا کوپن‌های تخفیف است.

 

  1. زمان توزیع هدیه نوروزی

اینکه هدیه نوروزی را در زمان مناسب توزیع شود می‌تواند تاثیر مهمی در انتقال صحیح اهداف دارد به عنوان مثال اینکه هدایای نوروزی را در زمان مناسب قبل از سال نو به مخاطبان هدفتان اهدا کنید موجب می‌شود از هدایای شما در زمان مناسب استفاده کنند به عنوان نمونه اگر‌شما پک هدیه آجیل سازمانی برای هدیه نوروزی انتخاب کرده اید خیلی بهتر می‌شود که در زمانی این هدیه را بدهید که مخاطبین است که این هدایا به مقاصد دلخواه توزیع شوند. زمان توزیع هم باید با توجه به مناسبت و یا جشن شخصی شخص مورد نظر و تعطیلات تصمیم‌گیری شود. در حقیقت خرید هدایای نوروزی سازمانی یک فرصت فوق العاده برای پاسداشتن روابط حسنه با اشخاص در جایگاه های مختلف مهم است و با رعایت موارد فوق می‌توانید حس مثبت و تاثیرات بسزا برروی ذهن مخاطب هدف بگذارین و به نتیجه‌ی مطلوب برسید.در ادامه شما را با چند نمونه از هدایای نوروزی سازمانی صنایع دستی ویژه فروشگاه اینترنتی صنایع دستی تمدن آشنا میکنیم .

1.پک هدیه ست پذیرایی مس و الماس تراش و میوه خشک یکی دیگر از پک های هدیه نوروزی سازمانی مصرفی _ دکوری گروه هنری تمدن میباشد.

یکی از جدیدترین هنر های ایرانی که در اصفهان در چند سال اخیر سروصدای بسیاری به پا کرده است، هنر الماس تراش است.

این هنر بیشتر بر روی مس انجام شده است و دارای طرح های گوناگون و مختلفی است که اغلب طرح گل و طبیعت دارند.

یکی از جذاب ترین هنرها در بین طرفدارارن صنایع دستی ایرانی محبوبیت خاصی دارد هنر الماس تراش روی مس میباشد که امروزه  با سبکی نوین در اصفهان بسیار پررونق است، که در این پک هدیه نوروزی از ۲ تا محصول صنایع دستی پذیرایی زیبا ‌‌کاربردی الماس تراش بر روی مس استفاده شده است.

مشخصات پک هدیه ست پذیرایی مس و الماس تراش و میوه خشک

پک هدیه دوست داشتنی دارای یک عدد شکلات خوری مس و الماس تراش و یک عدد آجیل خوری از مجموعه مس والماس تراش گروه هنری تمدن به همراه یک بانکه شیشه ای حاوی میوه خشک تازه و با کیفیت میباشد. بر روی محصولات این پک همانگونه که در تصویر نیز قابل مشاهده است از هنر مس و تشعیر برای تزیین و زیاتر شدن آنها استفاده شده است. ترکیب خلاقانه و هنرمندانه هنر الماس تراش بر روی کالبد فلز سرخ و کاربردی در صنایع دستی مس ترکیبی خاص و بینظیر از محصولات دست ساز پذیرایی و تزیینی هنر های ایرانی را پدید آورده است.

 

مشخصات محتویات پک هدیه لوکس به شرح زیر میباشد

محتویات پک هدیه ست پذیرایی مس و تشعیر و میوه خشک شکلات خوری پایه دار:

یکی از زیباترین اجزای درون این باکس هدیه صنایع دستی شکلاتخوری پایه دار ۲۰ سانتی الماس تراش از جنس مس میباشد که انتخابی عالی برای هدیه نوروزی و مناسب برای سرو انواع تنقلات خوش طعم میباشد.

 آجیل خوری پایه دار :

آجیل خوری پایه دار الماس تراش ارتفاع ۱۱ سانتی متر  و از جنس مس و هنر الماس تراش اجرا شده روی بدنه این محصول موجب شده ، این محصول را به یکی از جذاب ترین محصولات مصرفی دکوری مسی تبدیل کرده است. در کنار محتویات دورن این پک، یک بانکه شیشه ای حاوی میوه خشک قرار گرفته که میتواند یک هدیه عالی برای هدایای تبلیغاتیی نورورز و یلدا به شمار بیایید.

بد نیست که به طراحی زیبا و شکیل این جعبه با رنگ آمیزی و طرح های اصیل زیبای بکاارفته روی آن نیز نگاهی بیاندازیم. که زیبایی این هدیه از صنایع دستی ایرانی را دوچندان کرده است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید برای طراحی این محصول از المان های اصیل ایرانی گل مرغ با دقت و به صورت هنرمندانه استفاده شده است که تلفیق آن با رنگ های قرمز ،نارنجی و مشکی جذابیتی خاص برای این پک فراهم آورده که سبب شده تا برای مراسمات مهم و دولتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی یا سازمانی و برای مهمانی ها و جشن های خانوادگی به عنوان یک هدیه نوروزی یا شخصی در نظر گرفته شود.

 

۲. پک هدیه سازمانی صنایع دستی ترمه ابریشم و آجیلخوری مس و خاتم یکی دیگر از محصولات دکوری مصرفی گروه هنری تمدن می باشد.

   مشخصات پک هدیه نوروزی سازمانی صنایع دستی ترمه ابریشم و آجیلخوری مس و خاتم

پک هدیه نوروزی سازمانی صنایع دستی ترمه ابریشم و آجیلخوری مس و خاتم، درون این پک هدیه سه عدد آجیلخوری مس و خاتم کاربردی با ارتفاع ۱۱ سانتیمتر، ۱۳ سانتی متر و ۱۶ سانتی متر قرار داده ایم که از مجموعه صنایع دستی مس و خاتم توسط دستان هنرمندان به نام اصفهانی ساخته شده هست در کنار یک عدد رومیزی ترمه تمام ابریشم اعلا یزد با رنگبندی و تراکم بالا و زیبا در سایز ۱۰۰ در ۱۰۰ سانتیمتر میباشد.

همچنین یک عدد جعبه کوچک خاتم که میتوانید به صورت تک یا داخل آن هدیه مناسب قرار دهید میباشد . طراحی این جعبه که اهمیت بسیار بالایی دارد نیز در نوع جالب و دیدنی است که میتواند تکمیل کننده زیبایی و ارزش هدیه باشد.

جنس جعبه ام دی اف و شعر نوشته شده روی جعبه موجب گردیده نهایتا انتخابی ارزنده و عالی برای هدایای سازمانی تبلیغاتی در مناسبت های مختلف مانند شب یلدا، نوروز و هدایای مدیریتی لوکس به شمار آید.

کاربرد پک هدیه سازمانی صنایع دستی ترمه ابریشم و آجیل خوری مس و خاتم

درون این پک، سه عدد آجیل خوری مسی وجود دارد. برای تزیین این آجیل خوری از هنر خاتم استفاده شده است و همانگونه که در تصویر نیز مشاهده میکنید بر روی قسمت هایی از بدنه این آجیل خوری، مانند پایه و بدنه اصلی هنر  مس و خاتم به کار رفته است. لبه های این آجیل خوری ها با استفاده از هنر شبکه بری دارای کنده کاری هایی منحنی شکل میباشد.

این پک شامل یک جعبه با هنر خاتم‌سازی که یکی از مهم‌ترین هنرهای دستی ایران بوده و از ارزش هنری فوق‌ العاده زیادی برخوردار است، می باشد. تمام قسمت های خارجی جعبه مزین به خاتم کاری شده و با پلی استر جلایافته است.

جلای پلی استر علاوه بر استحکام بخشیدن به محصول، سبب تجلی هرچه بیشتر  گل و ستاره ای خاتم شده است.

ترمه ابریشمی این پک دارای اندازه ۱۰۰ * ۱۰۰ سانتی متر میباشد که از جنس ابریشم تولید شده است و آستری دوزی و مغزی دوزی هایی در اطراف آن صورت گرفته است. ترکیب ماهرانه و دوست داشتنی این رنگ ها و طرح ها در کنار هم جلوه ای زیبا و ماهرانه از هنر ترمه بافی در ایران به وجود آورده است.

در مناسبت های مختلف اگر برای مدیران ارشد به دنبال هدیه ای نفیس از جنس تمدن و هنر ایرانی هستید،  این پک در کنار دکوری یا مصرفی بودن، گزینه مناسبی برای هدیه دادن به عزیزان و دوستان خود نیز میباشد.

همچنین به سبب نوع بسته بندی این پک، زیبایی بی نظیر محتویات آن و زیبایی به کار رفته در تزیین و ساخت این پک گزینه بسیار مناسبی برای هدایه دادن به عنوان یک هدیه مدیریتی، تشریفاتی، تبلیغاتی یا مراسمات شخصی باشد.

۳. پک هدیه نوروزی شکلات خوری خاتم کاری به همراه باکس جیر یکی دیگر از محصولات مصرفی _ دکوری گروه هنری تمدن میباشد.

خرید هدیه نوروزی مناسب و ارزشمند در مناسبت ها و موقعیت های مختلف مانند اعیاد نوروز ، غدیر ، قربان یا جشن یلدا انتخاب بسیار سختی است.

خاتم به عنوان یکی از اصیل ترین هنرهای ایرانی که به آن ترکیب هنر و ریاضیات هم گفته میشود و در واقع به آن ختم تمام هنرها هم گفته میشود تشکیل شده از استخوان شتر فلز برنج و چوب آن هم در قالب یک محصول کاربردی و زیبا میتواند انتخابی عالی برای هدایای سازمانی حساب بیایید.

از آنجایی که شکلات خوری یکی از مهم ترین اقلام برای پذیرایی در هر مراسمی میباشد چه بهتر که برای این امر از محصولات صنایع دستی ایرانی آن هم از محصولات خاتمکاری باشد.

 خرید شکلات خوری خاتم کاری به همراه باکس جیر

اگر قصد هدیه دادن به یک شخص مهم یا ارزشمند در زندگی تان را دارید، اما به دنبال هدیه ای خاص و زیبا از بین صنایع دستی مخصوص شب یلدا و نوروز هستیدیکی از بهترین هدیه هایی که میتوانید برای این موقعیت های خاص به عنوان هدیه و کادو در نظر بگیرید ، صنایع دستی ایرانی هستند. امروزه برای مناسبت هایی مانند هدایای سازمانی یلدا و هدایای تبلیغاتی نوروز از آجیل که یکی از تنقلات مهم و پرطرفدار در بین مردم میباشد از این رو خیلی از سازمان ها از پک هدیه آجیل برای این مناسبت ها استفاده میکنند. پک های هدیه سازمانی آجیل که امروزه به یکی از بهترین پک های هدیه در بازار تبدیل شده است که میتوان از آنها به عنوان یک هدیه اصیل و ارزشمند به عزیزان به خصوص در شب یلدا استفاده کرد . در ادامه به معرفی محتویات این پک و معرفی آن بیشتر میپردازیم.

 

مشخصات شکلات خوری خاتم کاری به همراه باکس جیر

این هدیه داراری یک شکلاتخوری خاتمکاری (استخوان شتر ،فلز برنج،چوب) شده  قطر ۲۰ س م عمق ۵ س م ارتفاع ۷ س م طرح گل از مجموعه محصولات خاتم تمدن میباشد که به عنوان یک محصول با کیفیت و کاربردی برای پذیرایی در منازل و اداره جات میباشد پوشش پلی استر تمامی سطوح شکلات خوری طرح گل این پک موجب استقامت و زیباتر شدن آن گردیده است که ۲۵۰ گرم آجیل سازمانی مخلوط ممتاز شور از بهترین و باکیفیت ترین آجیل داخل آن قرار گرفته است. جعبه جیر این پک هدیه صنایع دستی سازمانی و تبلیغاتی باعث شده که زیبایی آن بسیار بیشتر شود.

 ۴. پک گلدان مس و پرداز و تابلو نقره طرح گل یکی دیگر از محصولات مصرفی _ دکوری گروه هنری تمدن میباشد.

یکی از شاخه های پرظرفدار در صنایع دستی ایرانی هنر مس و پرداز که از تلفیق هنر اصیل میناکاری و مسگری هنرهای ایرانی میباشد هنر مس و پرداز که همتن نقاشی مینا اما به سبکی نوین برروی مس یا همان مس وپرداز است.

این هنر بیشتر بر روی مس انجام شده است ودر واقع هنرمندان با نقاشی طرح های اصیل و خوشرنگ هنر ایرانی برروی قسمت هایی از فلز زیبا و سرخ مس نهایتا محصولاتی دکوری ، کاربردی و نفیس  مانند گلدان زیبای این پک را تولید میکنند.

یکی از جذاب ترین هنرها در بین طرفدارارن صنایع دستی هنر مس و پرداز میباشد که امروزه با سبکی نوین با حفظ اصالت در اصفهان بسیار پررونق است..

مشخصات پک گلدان مس و پرداز و تابلو نقره طرح گل

پک هدیه دوست داشتنی دارای یک عدد گلدان ارتفاع ۱۶ س م از محصولات مس و پرداز تمدن و یک عدد تابلو زیبای طرح گل نقره که در کنار همدیگر میتوان به عنوان یک هدیه بسیار زیبا و نفیس برای هدایای شخصی و مناسبتی مانند هدیه روز زن هدیه روز مادر و هدایای تبایغاتی یلدا و نورورز به شمار می آید. بر روی گلدان  این پک همانگونه که در تصویر نیز قابل مشاهده است از هنر الماس تراش برای تزیین و زیباتر شدن آن استفاده شده است. ترکیب خلاقانه و هنرمندانه هنر مس و خاتم بر روی کالبد فلز سرخ و کاربردی در صنایع دستی مس ترکیبی خاص و بینظیر از محصولات دست ساز پذیرایی و تزیینی هنر های ایرانی را پدید آورده است.

 

همچنین تابلو گل نقره دست ساز با قاب طرح چوبی نفیس با قاب P V C داخل این پک زیبایی آن را دوچندان کرده است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید برای طراحی این محصول از المان های اصیل ایرانی گل مرغ با دقت و به صورت هنرمندانه استفاده شده است که تلفیق آن با رنگ های بکاررفته برروی جعبه جذابیتی خاص برای این پک فراهم آورده که سبب شده تا برای مراسمات مهم و دولتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی یا سازمانی و برای مهمانی ها و جشن های خانوادگی به عنوان یک هدیه نوروزی یا شخصی در نظر گرفته شود.

 ۵. پک هدیه صنایع دستی شکلات خوری و گلدان فیروزه کوب یکی دیگر از محصولات کاربردی -مصرفی گروه هنری تمدن می باشد.

هنر فیروزه کوبی یکی از زیباترین هنر های دستی ایرانی است. این هنر ابتدا در شهر مشهد انجام می شده و بعد گذشت سالیان مردم شهر اصفهان هم به این هنر روی آورده اند. اما امروزه شهر اصفهان به عنوان خاستگاه اصلی این هنر و قطب اصلی فیروزه کوبی در ایران شناخته می شود. فیروزه کوبی معمولا بر روی مس انجام می شود. هر چقدر سنگهای فیروزه ریز تر و فاصله بین آنها کمتر باشد محصول ساخته شده مرغوب تر و با کیفیت تر است.از این هنر برای تزیین وسایل و ظروف مسی مختلفی مانند آجیل خوری ، آینه، شمعدان ، پارچ و … استفاده میشود.

 

مشخصات پک هدیه صنایع دستی شکلات خوری و گلدان فیروزه کوب

محتویات این پک نوروزی صنایع دستی شامل دو عدد گلدان فیروزه کوب ۱۶ سانتی میباشد که بر روی قسمت هایی از آن همانگونه که در تصویر نیز مشاهده میکنید از سنگ های فیروزه برای زیبایی بیشتر استفاده شده است. طراحی جالب این گلدان ها نیز از طرفی سبب شده تا این گلدان ها دارای جذابیتی خاص و چشم نواز برای مخاطبان باشند.

درون این پک علاوه بر ۲ عدد گلدان، یک شکلات خوری پایه دار نیز وجود دارد که همانند گلدان ها قسمت هایی از آن با استفاده از سنگ های تزیینی فیروزه پوشیده شده است. اندازه این شکلات خوری فیروزه کوبی ۲۰ سانتی متر میباشد و ترکیب خلاقانه رنگ مسی بر روی بدنه این محصول جلوه ای زیبا از هنر ایرانی را پدید آورده است.

 

 کاربرد پک هدیه صنایع دستی شکلات خوری و گلدان فیروزه کوب

با توجه به نزدیک شدن عید باستانی نوروز و اهمیت پذیرایی از مهمانان در این عید، این پک مس و فیروزه که آورده ای از هنر اصیل ایرانی میباشد میتواند کاربرد مهمی برای افراد داشته باشد. این گلدان و شکلات خوری دوست داشتنی را هم میتوانید به عنوان یک هدیه نوروزی سازمانی کاربردی در مهمانی ها و مراسمات خود استفاده کنید و هم به عنوان یک هدیه ارزنده و نفیس به دوستان و همکاران خود به عنوان یک هدیه نوروزی اهدا نمایید. البته این محصولات  جنبه دکوری نیز داشته و میتوان با استفاده از آن در دکوری ها زیبایی منازل را بیشتر کرد.

 ۶. پک هدیه نوروزی آجیل سازمانی و شکلات و میوه خشک یکی دیگر از پیشنهادات گروه هنری تمدن برای هدیه نوروزی سازمانی می باشد.

شب یلدا  و عید نوروز یکی از بیاد ماندنی ترین و مهمترین مناسبت ها برای ایرانیان است. آداب و رسوم های زیبای این شب مانند صله رحم و دیدار از بزرگان خانواده، حافظ خوانی و خوردن میوه های مخصوص این شب مانند انار و هندوانه سبب شده تا این شب به یکی از خاص ترین شب ها برای مردمان ایران تبدیل شود. اما یکی از رسوم زیبایی که در شب یلدا استفاده میشود و میتواند باعث خاص تر شدن این شب شود، خرید هدیه نوروزی و هدیه دادن به اعضای فامیل و دوستان و آشنایان است. یکی از بهترین هدیه های مناسب این شب، پک های هدیه هستند. گروه هنری تمدن، افتخار آن را داشته که با گردآوردن پک های مختلف و متنوع از صنایع دستی مختلف ایرانی، متناسب با هر سلیقه ای پک هدیه یلدایی ایجاد کند. در ادامه به معرفی یکی از خوشمزه ترین آنها میپردازیم.

مشخصات پک هدیه آجیل و شکلات و میوه خشک

هدایای سازمانی، آیتم‌هایی هستند که با اهداف گوناگون و در رویدادهای خاص از سوی سازمان‌ها و کسب‌وکارها به پرسنل، مشتریان و شرکای تجاری داده می‌شوند. خرید اینترنتی هدیه سازمانی نیز روشی برای کاهش هزینه‌های رفت‌وآمد و دریافت آیتم‌ها در محیط سازمان یا کسب‌وکار است. پک هدیه آجیل و شکلات و میوه خشک با بسته بندی شکیل، یک هدیه به یاد ماندنی مناسب برای مدیران عالی رتبه و پرسنل می باشد.

 محتویات پک هدیه آجیل و شکلات ومیوه خشک

حاوی:

  • ۳۰۰ کیلو گرم آجیل شور مخلوط ممتاز
  • ۱۲۰ گرم میوه خشک تازه
  • ۲۰۰ گرم شکلات کاکائویی فندقی.

یکی دیگر از هدایای نوروزی سازمانی پیشنهادی برای شما

  1. پک هدیه لوکس آجیل و زعفران با جعبه چوبی دکوری گروه هنری تمدن میباشد.

از آنجایی که خرید هدیه مناسب و ارزشمند در مناسبت ها و موقعیت های مختلف مانند اعیاد نوروز ، غدیر ، قربان یا جشن یلدا انتخاب بسیار سختی است.

این روزها پک هدایای آجیل و صنایع دستی یکی از پرطرفدارترین پک های هدایای مناسبتی در سازمان ها به شمار می آیند

از آنجایی که آجیل یکی از مهم ترین اقلام برای پذیرایی در مراسم های مختلف مانند نوروز و یلدا  میباشد چه بهتر که برای این انتخاب هدیه سازمانی نوروز از پک آجیل سازمانی  که این پک حاوی ۱،۲۰۰ گرم آجیل مخلوط ممتاز شور آن هم در کنار یک بسته زعفران اعلا ۱ گرمی موجب گردیده هدیه ای زیبا و نفیس به شمار می آیند.

از طرفی اگر قصد خرید هدیه نوروزی سازمانی و هدیه دادن به یک شخص مهم یا ارزشمند در زندگی تان را دارید، اما به دنبال هدیه ای خاص و ماندگار برای شب یلدا و نوروز هستید یکی از بهترین هدیه هایی که میتوانید برای این موقعیت های خاص به عنوان هدیه و کادو در نظر بگیرید ، دمنوش ها  هستند. امروزه برای مناسبت هایی مانند هدایای سازمانی یلدا و هدایای تبلیغاتی نوروز از آجیل ها که یکی از تنقلات مهم و پرطرفدار در بین مردم میباشد از این رو خیلی از سازمان ها از پک هدیه ترکیبی آجیل و صنایع دستی برای این مناسبت ها استفاده میکنند.

مشخصات پک هدیه آجیل و زعفران با جعبه چوبی

آجیل و زعفران ۲ تا از پرطرفدارترین خوراکی های ایرانی و پر استفاده در مراسم های رسمی و مهم ایرانی را برای شما عزیزان با بسته بندی شیک به ارمغان آورده ایم تا هر آنچه که تکمیل کننده زیبایی و کیفیت هدیه سازمانی نوروزی برای دوستان طرفدار پک هدیه آجیل سازمانی را نیاز هست داشته باشد.

این هدیه داراری یک جعبه چوبی زیبا با درب چوبی و شیشه ای میباشد که حاوی۱،۲۰۰ گرم با زعفران ۱ گرمی با کیفیت و اعلا در آن قرار گرفته است.

محتویات داخلی این پک هدیه در کنار زیبایی این پک هدیه صنایع دستی که در تصویر میتوانید ببینید باعث شده که جزو هدایای سازمانی و تبلیغاتی و انتخابی مناسب برای ولکام پک به شمار بیاید.

8.پک هدیه لوکس ترمه ابریشم وگلدان مس وخاتم گلستان یکی دیگر از محصولات مصرفی _ دکوری گروه هنری تمدن میباشد.

یکی از جذاب ترین هنر های اصفهان هنر خاتم کاری است. این هنر که به هنر آراستن اشیاء گوناگون با استفاده از چوب نیز شهرت دارد،

یکی از قدیمی ترین هنر های ایران است. در این هنر استاد سازنده با استفاده از چوب، برنج و یا استخوان شتر، قطعاتی پنج یا شش ضلعی را تولید میکند و با کنار هم قرار دادن آنها در کنار هم بر روی اشیاء و ظروف مختلف شروع به تزیین آنها میکند. این هنر در مناطق مختلفی از ایران انجام میگیرد اما همچنیان یکی از مهمترین مراکز تولید و پرورش آن در استان اصفهان قرار دارد.

مشخصات پک هدیه لوکس ترمه ابریشم وگلدان مس وخاتم گلستان

پک هدیه دوست داشتنی دارای یک عدد گلدان و یک عدد ترمه ابریشمی میباشد.

بر روی محصولات این پک همانگونه که در تصویر نیز قابل مشاهده است از هنر مس و خاتم برای تزیین استفاده شده است. ترکیب خلاقانه و هنرمندانه قطعات خاتم بر روی برنه مس، ترکیبی خاص و بینظیر از هنر های ایرانی را پدید آورده است.

مشخصات محتویات پک هدیه لوکس به شرح زیر میباشد:

مشخصات محتویات پک

ترمه ابریشم :

یکی از زیباترین اجرای درون این باکس ترمه ای ابریشمی است

که در اندازه ۱۰۰ * ۱۰۰ سانتی متر و با ۵ رنگ بافته شده است. این ترمه ابریشمی نفیس و ارزنده دارای اصالت یزدی بوده و ترکیب

رنگ های دوست داشتنی به کار رفته در آنها یکی از نقاط قوت این پک به شمار می آید. ترکیب رنگ های تیره و روشنی  مانند آبی فیروزه ای

و سرمه ای در بافت این ترمه سبب شده تا دارای جذابیتی خاص و خیره کننده برای مخاطب باشد. در بافت این ترمه از آستر استفاده شده است.

گلدان مس و خاتم :

این شکلات خوری جذاب دارای اندازه ۲۰ * ۷ سانتی متر بوده و از جنس مس و خاتم تولید شده است.

شکل ظاهری این محصول در کنار رنگ آمیزی زیبا و دقیق به کار رفته در آن، این محصول را به یکی از جذاب ترین محصولات مسی تبدیل کرده است.

در کنار اشیا و محتویات دورن این پک، بد نیست که به طراحی زیبا و شکیل این جعبه نیز نگاهی بیاندازیم.

این پک هدیه دارای یک جعبه مقوایی در اندزاه ۳۳ * ۲۶ * ۱۵ سانتی متر میباشد که با رنگ سفید زمینه با طرح های اصیل ایرانی استفاده شده در این پک ساخته شده و طراحی مناسب و دقیق آن سبب شده تا به جذابیت این پک اضافه شود.

خرید هدیه نوروزی سازمانی

از آنجایی که در واپسین روزهای سال خرید هدیه نوروزی از مهم‌ترین اقدامات و تاثیرگذارترین اقدامات هر سازمان و ارگانی در راستای اهداف مشخصی مانند قدردانی و محکم کردن روابط کاری بین افراد سازمان مشتریان و ‌مدیران میباشد با توجه به موارد مهم ذکر شده در بالا ‌پیشنهادات فروشگاه صنایع دستی تمدن امیدواریم بتوانید با توجه به بودجه و اهمیت فاکتورهای مهم برای شما بتوانید بهترین انتخاب و خرید هدیه نوروزی سازمانی را داشته باشین همچنین از طریق راه های ارتباطی هر سوال و چالشی برای خرید هدیه نوروزی پیش رو دارید را با مشاوران تمدن در میان بگذارین تا با افتخار قدم به قدم در انتخاب و خرید هدایای نوروزی کنار شما خواهند بود.

 

خرید اینترنتی هدیه نوروزی

اگر شما قصد سفارش خرید اینترنتی هدایای نوروزی سازمانی را دارید و به دنبال بهترین فروشگاه آنلاین هدایای سازمانی هستید در فروشگاه صنایع دستی تمدن با ۶ شعبه فعال در تهران با ارایه انواع هدیه سازمانی در طرح‌های متنوع به همراه باکس هدیه یا جعبه کادویی با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

 برخی از مزایای خرید آنلاین هدایای نوروزی از فروشگاه اینترنتی تمدن عبارتند از:

  •  ارسال به سراسر کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • ارایه فاکتور رسمی
  • قابلیت ارسال هدایا از طریق پست، تیپاکس و باربری
  • امکان برگشت وجه در صورت هرگونه نقض یا شکستگی هنگام ارسال محصول
  • بسته‌بندی ایمن و مناسب محصولات
  • قابلیت پیگیری سفارش‌ها از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل
  • قابلیت پرداخت هزینه سفارش صورت آنلاین
  • پشتیانی ۲۴ ساعته
  • رعایت حریم شخصی کاربران

 

سخن آخر

تمام تلاش ما در گروه هنری تمدن بر این است تا مجموعه کاملی از هداياي صنايع دستي ويژه یلدا و دیگر مناسبت های شخصی و  سازمانها و شركتها در بسته بندي هاي خاص، جعبه هاي شكيل و سنتي مردن با امکان درج لوگو و متن های مورد نظر شما و تبلیغاتی و امکان شخصی سازی جهت استفاده در کلیه جشن ها، مراسم ها و سمینارها با ارائه فاکتور رسمی را برای شما عزیزان و دوستداران صنایع دستی فراهم آوریم. برای مشاوره تخصصی در حوزه تامين هداياي خود و نیز معرفي ساير نمونه ها، با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. همچنین چنانچه نیاز به مشاوره داشتید. میتوانید از طریق شماره ۸۸۹۱۷۸۳۶-۰۲۱واتساپ ۰۹۲۰۴۱۷۹۸۷۴  با همکاران ما و مشاورین ما در ارتباط باشید. و همینطور برای خرید عمده می توانید با شماره: ۰۹۱۲۶۴۸۶۱۴۸  ۰۹۱۲۴۱۷۹۸۷۴ و شماره های بالا تماس حاصل نمایید. با ما در اینستاگرام همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *