مقالات صنایع دستی

خرید و قیمت شکلات خوری مس و خاتم – ارسال رایگان

خرید و قیمت شکلات خوری مس و خاتم - ارسال رایگان

نکات مهم در انتخاب شکلات خوری

ایرانیان از دیرباز به مهمان نوازی معروف بوده اند و همیشه تلاش کرده اند بهترین ظروف را برای پذیرایی از میهمانهای خود استفاده کنند. یکی از ظروف مورد استفاده در مجالس ایرانیان شکلات خوری های شیک و رنگارنگ است.

 این شکلات خوری ها که گاهی موارد مصرف دیگری پیدا می کنند و به عنوان شیرینی خوری و حتی میوه خوری استفاده می شوند نقشی مهم و محوری در میز پذیرایی دارند.

به خاطر این نقش مهم, داشتن شکلات خوری در هر خانه‌ای لازم  و ضروری می‌باشد و شما باید در کنار سایر ظروف و لوازم آشپزخانه خود یک شکلات خوری داشته باشید.

شکلات خوری مس و خاتم

از آنجایی که خرید و قیمت شکلات خوری مس و خاتم که این روزها یکی از بارزترین و پرفروش ترین ظروف پذیرایی و دکوری مس و خاتم در بین طرفداران محصولات صنایع دستی بسیار به شار می آید و از تلفیق هنر مسگری و خاتمکاری می باشد نیاز به بررسی و دقت دارد. این شکلات خوری های دست ساز دارای زیبایی شگفت انگیزی است و چشم بیننده را به خود خیره می کند و بیننده را وادار به خرید خود می نماید شکلات خوری ها در مدل های بسیار زیبا در بازار موجود هستند و به صورت پایه دار و بدون پایه به تولید می‌رسند که هر کدام دارای جلوه ی مختص به خود هستند. در این مقاله از فروشگاه اینترنتی صنایع دستی تمدن میخواهیم شما را با نکات مهم در خرید و قیمت شکلات خوری مس و خاتم و تنوع آنها و قیمت شکلات خوری های مس و خاتم  بپردازیم.

پک گلدان و شکلات خوری مس و خاتم و باکس پلکسی

6,980,000 تومان

پک هدیه لوکس شکلات خوری مس و خاتم به همراه بانکه آجیل گلستان

2,580,000 تومان

پک هدیه لوکس گلدان و شکلات خوری مس و خاتم میراث

4,580,000 تومان

قندان شکلات خوری بدون پایه سفینه ای مس و خاتم 18 سانتی

2,680,000 تومان

قندان شکلات خوری بدون پایه مس و خاتم 25 سانتی

3,480,000 تومان

قندان شکلات خوری بدون پایه مس و خاتم طرح سیب 16 سانتی

1,400,000 تومان

قندان شکلات خوری بدون پایه مس و خاتم طرح سیب 20 سانتی

2,680,000 تومان

قندان شکلات خوری مس و خاتم 19 سانتی

1,680,000 تومان

هنر مس و خاتم چیست ؟

مس و خاتم نوعی هنر منبت کاری ایران باستان و درواقع تلفیق هنر های مسگری و خاتم کاری است. در حقیقت نسخه ای از هنر های ایران است که در آن اشکال هنری با تزیین سطح مواد چوبی و مس سـاخته می شود. با قطعات ظریف چوب، استخوان و فلز الگوهاس هندسی پیچیده و دقیق برش میخورد. هنر مس و خاتم، تلفیقی از خاتم کاری و مس اسـت که سبب خلق ترکیب بی بدیلی می شود. خاتم یکی از هنر های اصیل و ملی ایران است که حاصل هنر زیبایی شناسی و خلاقیت است. این هنر به عنوان تزیین سـطح اشـیا با مثلث های متسـاوی‏الاضلاع کوچک که منجر به الگوی هندسی میشود، شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: مس و خاتم چیست

 

شکل ظاهری شکلات خوری مس و خاتم

همانطور که در تصویر زیر میتوانید مشاهده کنید جنس این شکلات خوری مس و خاتم از فلز پرکاربرد مس و برروی قسمت هایی از پایه بدنه و قسمت بالایی شکلات خوری مس و خاتم مزین به قطعات موزاییکی خاتم (چوب،برنج،استخوان شتر)ظریف و زیبا میباشد که موجب زیبایی دوچندان و چشمنوازتر شدن شکلات خوری مس و خاتم شده است.در واقع این امر موجب گردیده است که هم زیبایی تکه های موزاییکی خاتم و هم فلز مس بیشتر به چشم بیایند و تلفیق آنها نهایتا موجب زیبایی و چشم نوازی بیشتر شکلات خوری مس و خاتم گردیده است.

برق زیبای تمام سطوح شکلات خوری مس و خاتم به واسطه پلی استر میباشد که روی تمام سطوح آن پوشش داده شده است و نهایتا موجب زیبایی کیفیت مقاومت و ثبات رنگ شکلات خوری مس و خاتم گردیده است.

انواع طرح شکلات خوری مس و خاتم

یکی از معروف ترین و محبوب ترین نوع شکلات خوری ها ی مسی که دارای زیبایی خاصی است و در انواع مدل های گوناگون تولید شده و با انواع سلیقه ها سازگار می باشد، شکلات خوری مس و خاتم یا قندان مس و خاتم و یا گزخوری مس و خاتم  است. از کاربرد های اصلی این نوع شکلات خوری، استفاده در پذیرایی از مهمان ها، استفاده تزیینی در محیط های خانگی و اداری و همچنین هدیه ای بسیار شکیل برای عزیزان شما است.

از دیگر طرح های زیبا شکلات خوری بدون پایه مس و خاتم میتوان به شکلات خوری مس و خاتم طرح سیب ، شکلات خوری مس و خاتم طرح سفینه موجود در گروه هنری تمدن که از طرح های پرفروش و کاربردی هستند اشاره کرد که هر کدام زیبایی خاصی دارند. . 
شکلات خوری های بدون پایه مس و خاتم اغلب برای طراحی سنتی و راحت تر در محیط از شکلات خوری مسی خاتم کاری بدون پایه استفاده می شود. شکلات خوری های بدون پایه یا اصطلاحا گزخوری مس و خاتم هم بسیار شیک و مشتری پسند هستند دارای طراحی زیبایی منحصر به فردی می باشند.

در ادامه شما را با چند نمونه از تنوع طرح های مختلف شکلات خوری مس و خاتم بیشتر آشنا خواهیم کرد.

شکلات خوری پایه دار مس و خاتم

یکی از زیباترین و شکیل ترین طرح های شکلات خوری مس و خاتم شکلات خوری های پایه دار مس و خاتم در سایزهای متنوع و زیبا هستند که علاوه بر کاربردی بودن قطعا یک دکوری زیبای دست ساز و لوکس برای زیباترشدن هر فضایی به حساب می آید.

 شکلات خوری پایه دار مس و خاتم 40 سانتی

شکلات خوری پایه دار مس و خاتم یکی دیگر از محصولات کاربردی _ تزیینی گروه هنری تمدن می باشد.

مس و خاتم از هنر های زیبای ایرانی است که بیشتر در اصفهان رایج می  باشد. علاقه مندان به هنر های دستی در داخل و خارج از کشور، همه ساله بسیاری از ظروف و آثار مس و خاتم را خریداری می نمایند. برای اجرای این هنر اصیل ایرانی ترکیب دو هنر مسگری و خاتم کاری است. برای خاتم کاری از تکه های فلز، چوب و استخوان شتر استفاده می شود که با ظرافت در کنار هم چیده می شوند. لازم به توضیح است که هر چقدر اندازه این قطعات کوچکتر باشد، اثر هنری خلق شده دارای ارزش و اعتبار بیشتری است.

مشخصات شکلات خوری پایه دار مس و خاتم

این شکلات خوری پایه دار بزرگ، بسیار زیبا و کاربردی است. خاتم کاری انجام شده بر روی پایه، بدنه و در این شکلات خوری، تناسبی بی بدلیل در آن به وجود آورده که بسیار چشم نواز است. بر روی در این شکلات خوری خطوطی به چشم می خورد که آن را منحصر به فرد کرده است. این شکلات خوری به طول ۴۰ سانتی متر و قطر ۱۸ سانتی متر می باشد

کاربرد شکلات خوری پایه دار مس و خاتم

این شکلات خوری مس و خاتم را می توان به عنوان یک دکوری یا یک وسیله کاربردی در میهمانی ها مورد استفاده قرار داد. این محصول به قدری زیباست که به تنهایی در هر مکانی که قرار بگیرد می تواند جلوه نمایی کند. استفاده از این شکلات خوری در کنار ظرف میوه و شیرینی خوری مس و خاتم، جلوه ای خاص و دیدنی به میز شما می بخشد.

تمامی قسمت های این محصول با لایه ای از پلی استر پوشیده شده و ضد خش می باشد. این لایه پلی استر دوام و کیفت محصول را افزایش می دهد. شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کرده و از زیبایی آن لذت ببرید.

اين محصول شاهکاری بی نظیر از استاد به نام صنعت مس و خاتم، استاد شاهين شيرازی می باشد.

خرید محصول

قندان شکلات خوری بدون پایه مس و خاتم طرح سیب

قندان یا شکلات خوری بدون پایه مس و خاتم طرح سیب یکی دیگر از محصولات کاربردی _ تزیینی گروه هنری تمدن می باشد.

از زیباترین صنایع دستی ایرانی هنر مس و خاتم است. این هنر زیبا در اکثر شهر های ایران انجام می شود اما اگر بخواهیم خواستگاه این هنر را معرفی کنیم, می توان اصفهان را نام برد. در این هنر زیبا واصیل از تکه های چوب، فلز و استخوان شتر استفاده می شود. هر چقدر این تکه ها کوچک تر باشد و با نظم بیشتری کنار هم چیده شده باشد، کیفیت آن بالاتر می باشد. از ظروف مسی به عنوان پایه ای برای این هنر استفاده می شود.

مشخصات قندان یا شکلات خوری بدون پایه مس و خاتم 

با نگاه در تصویر می توانید یک شکلات خوری را ببیند که با دقت و ظرافت خلق شده است. بر روی بدنه و در این شکلات خوری با استفاده از ترکیب رنگهای زیبا، خاتم کاری شده است. این محصول تماما کار دست می باشد. ارتفاع این شکلات خوری ۲۵ و قطر آن ۱۸ سانتی متر است.

کاربرد قندان یا شکلات خوری بدون پایه مس و خاتم طرح سیب

این شکلات خوری مس و خاتم کاری اصفهان شکیل و زیبا را می توان بر روی میز کنفرانس گذاشت. با این کار می توان چیدمان محیط کار را با هنرهای اصیل ایرانی انجام داد. می توان این شکلات خوری با اصالت را در منزل و بر روی میز قرار داد. داخل این شکلات خوری مس و ختم را می توان با انواع شکلات و گز پر کرد و برای پذیرایی از مهمان استفاده کرد.

خرید محصول

قندان شکلات خوری بدون پایه سفینه ای مس و خاتم

قندان یا شکلات خوری بدون پایه سفینه ای مس و خاتم  یکی دیگر از محصولات کاربردی _ تزیینی گروه هنری تمدن می باشد.

از زیباترین صنایع دستی ایرانی هنر مس و خاتم است. این هنر زیبا در اکثر شهر های ایران انجام می شود اما اگر بخواهیم خواستگاه این هنر را معرفی کنیم, می توان اصفهان را نام برد. در این هنر زیبا واصیل از تکه های چوب، فلز و استخوان شتر استفاده می شود. هر چقدر این تکه ها کوچک تر باشد و با نظم بیشتری کنار هم چیده شده باشد، کیفیت آن بالاتر می باشد. از ظروف مسی به عنوان پایه ای برای این هنر استفاده می شود.

مشخصات قندان یا شکلات خوری بدون پایه سفینه ای مس و خاتم

این شکلات خوری سفینه ای دارای ظاهری متفاوت می باشد و همین مساله باعث جذابیت آن شده است. خاتمکاری روی این محصول بسیار ظریف و با دقت فراوان در کنار هم قرار گرفته است. بر روی درب این شکلات خوری هم می توان خاتمکاری را مشاهده کرد. ارتفاع این شکلات خوری ۱۸ و قطر آن ۱۲ سانتی متر است.

کاربرد قندان یا شکلات خوری بدون پایه سفینه ای مس و خاتم

این قندان یا شکلات خوری را می توان بر روی میز عسلی قرار داد و از ظاهر شکیل و منحصر به فرد آن لذت برد. اگر به دنبال یک هدیه ارزنده و با کیفیت برای دوستان و آشنایان خود هستید، این محصول انتخاب مناسبی است .

خرید محصول

 

  با مراجعه به قسمت محصولات مس و خاتم   سایر ،سایز و طرح های شکلات خوری مس و خاتم را مشاهده نمایید.  

 

کاربرد های شکلات خوری مس و خاتم

امروزه شکلات خوری مس و خاتم پایه دار یکی از لوازم پذیرایی و دکوری در خانه های ایرانی به حساب می آید. این ظرف شکلات خوری مس و خاتم پایه دار  را در کنار دیگر محصولات مس و خاتم مانند انواع گلدان مس و خاتم، آجیل خوری مس و خاتم ، شیرینی خوری مس و خاتم به عنوان دکور در ویترین ها و دیزاین خانه های خود استفاده کنید.

بخاطر ظاهر زیبا و لوکس و آرامش بصری آن مناسب پذیرایی از مهمان ها در مهمانی های رسمی و شیک می باشد. شکیل بودن این شکلات خوری ، جلوه ارزش پذیرایی از میهمان را برای شما چند برابر می کند. شکل پایه دار شکلات خوری مس و خاتم به دلیل وجود پایه بسیار رسمی تر است و برای پذیرایی در جمع های رسمی مثل خواستگاری در کنار سرویس چایخوری مس و خاتم زیبا و لوکس یا محیط های اداری بسیار کاربردی است.

استحکام و مقاومت شکلات خوری مس و خاتم

برروی بدنه انواع شکلات خوری های مس و خاتم گروه صنایع دستی تمدن از چند لایه پلی استر ضد خش و ضد رطوبت استفاده شده که به زیبایی و دوام و ماندگاری آن بسیار کمک کرده است. به همین دلیل شکلات خوری مس و خاتم دارای استحکام زیادی می باشد و در برابر هر گونه ضربه از خود مقاومت نشان می دهد شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کرده و از زیبایی آن لذت ببرید.

این شکلات خوری ها شهرت جهانی به خود گرفته است و کشور های خارجی نیز متقاضی این کالا هستند. به همین علت تولید کننده سالیانه حجم زیادی از آن را به تولید رسانده و سپس در بسته بندی های کاملا استاندارد قرار داده و به کشور های خواهان این محصول هستند، از راه زمینی، هوایی و دریایی صادر می‌کند و از راه صادرات آن کسب درآمد بالایی می کند، کشور های متقاضی می توانند در هر مکانی که هستند سفارشات خود را از طریق سایت رسمی صنایع دستی تمدن و یا از مجموعه فروشگاه های صنایع دستی ایران تمدن و یا به صورت حضوری در 6 شعبه فروشگاه صنایع دستی تمدن در تهران ثبت کنید.

قیمت شکلات خوری مس و خاتم

قیمت شکلات خوری مس و خاتم از نمونه سرویس های پذیرایی ار زیبا و جذابی می باشد که به دلیل مس  و خاتم به کار رفته در تولید از آن و کیفیت مواد اولیه و مراحل ساخت از قیمتی متفاوت برخوردار می باشد. این محصولات در مدل و طرح های بسیار متنوعی تولید می ‌شوند که بر این اساس می ‌توان آن را در نوع با کیفیت به صورت دلخواه تهیه نمود و مورد استفاده قرار داد و از عملکرد و زیبایی آن نیز به خوبی برخوردار شد که قطعا قیمت شکلات خوری مس و خاتم با کیفیت بالا بیش تر از قیمت شکلات خوری مس و خاتم با کیفیت پایین تر برخوردار است.

تنوع قیمت شکلات خوری مس و خاتم

البته باید بدانید قیمت ها را بر اساس نوع جنس و کیفیت و طرح و مدلی که روی آن‌ ها انجام گرفته شده است تعیین می ‌نماید و نمایندگان تعیین کننده قیمتی در این زمینه دارای فعالیتی بسیار مهم و ضروری هستند که از طریق آن ‌ها قیمتی مناسب و درخور را برای این محصولات تهیه می کنند تا به این صورت بهتر و مناسب تر مورد خرید و فروش قرار گیرند.
قیمت در هر محصولی از اهمیت خاص و ویژه ‌ای برخوردار می‌ باشد. زیرا مناسب بودن قیمت موجب جذب توجه خریداران مشتریان بسیار زیادی به محصولات تولید شده می شود که بر این اساس آن می‌توان این محصولات را در حجم فراوان به فروش رساند و در اختیار مشتریان خاص خود قرار داد تا از آن رضایت کامل در حین استفاده داشته باشند.

ما در مجموعه فروشگاه های صنایع دستی تمدن، محصولات صنایع دستی از جمله شکلات خوری های مس و خاتم در انواع طرح ، سایز و قیمت های متنوع را برای شما فراهم آوردیم که شما با خیالی آسوده و مطمئن به بررسی و مقایسه آنها در بخش فروشگاهی تمدن بپردازید و خریدی لذتبخش را تجربه نمایید

 

ضمانت اصالت و کیفیت کتبی شکلات خوری مس و خاتم در تمدن

تمامي محصولات مس و خاتم موجود در فروشگاه صنایع دستی تمدن، داراي ضمانت نامه 5 ساله كتبی میباشد. در ادامه با پر فروش ترین شکلات خوری های پایه دار و بدون پایه مس و خاتم کاری شده فروشگاه تمدن آشنا شوید. شما میتوانید با مراجعه به قسمت فروشگاه سایت گروه هنری تمدن، سایر مدل ها، سایز و طرح ها را مشاهده کنید.
همچنین شما می توانید علاوه بر خرید شکلات خوری های مس و خاتم برای فضا و محیط منزل یا محل کار خود به عنوان دکوری و یا ظروف پذیرایی و یا هدیه با عزیزانتان به عنوان هدیه ای نفیس، برای کارمندان خود تحت عنوان هدیه سازمانی تهیه کنید. فروشگاه تمدن این امکان را به شما می دهد که در طرح ها ، ابعاد و تعداد دلخواه ، همچنین با امکان درج لوگو در سایز و ابعاد مختلف بصورت پلاک ، لیزری، چاپی و… سفارش خود را ثبت کنید.

معرفی چند نمونه زیبا از هدایای سازمانی شکلات خوری مس و خاتم

از آنجایی که تهیه هدیه سازمانی در مناسبت های مختلف از مهمترین اقدامات با اهداف گوناگون مانند توسعه کسب و کار و تبلیغ و قدردانی از مشتریان و پرسنل هر سازمانی صورت میپذیرد یکی از بهترین انتخاب های برای این مهم خردی هدایای سازمانی صنایع دستی از جنله هدایای زیبای صنایع دستی با شکلات خوری مس و خاتم یا هدایای سازمانی صنایع دستی ترکیبی شکلات خوری مس و خاتم و دیگر محصولات مجموعه های مختلف صنایع د ستی میباشد که در زیر چند نمونه را معرفی خواهیم کرد.

 

پک شکلات خوری و گلدان مس و خاتم و باکس شکیل

محتویات این پک مس و خاتم شامل دو عدد گلدان مسی و خاتم با اندازه ۳۰ * ۹ سانتی متر می باشد که بر روی قسمت هایی از آن از قطعات خاتم با رنگ های گوناگون و متنوع برای زیبایی بیشتر استفاده شده است. طراحی جالب این گلدان ها نیز از طرفی سبب شده تا این گلدان ها دارای جذابیتی خاص و چشم نواز برای مخاطبان باشند.
درون این پک علاوه بر ۲ عدد گلدان یک شکلات خوری پایه دار نیز وجود دارد که همانند گلدان ها قسمت هایی از آن با استفاده از تکه های خاتم پوشیده شده. اندازه این شکلات خوری ۲۷ * ۱۵ سانتی متر می باشد و ترکیب خلاقانه رنگ مسی همراه با قطعات چندضلعی خاتم در رنگ های گوناگون برروی بدنه این محصول جلوه ای زیبا از هنر ایرانی را پدید آورده است.
البته در کنار طراحی خارق العاده خود محصولات، نباید از طراحی جعبه آن نیز غافل شد. جعبه این محصول از جیر و طلق تولید شده است و دارای اندازه ۳۶ * ۱۷ * ۳۶ سانتی متر می باشد که طراحی خارق العاده و بینظیر آن به این محصول جلوه ای نو و تازه بخشیده است.

خرید محصول

 

پک هدیه پذیرایی مس و خاتم و میوه خشک یکی دیگر از پک هدایای تبلیغاتی مصرفی _ دکوری گروه هنری تمدن میباشد.

یکی از جذاب ترین هنر های ایرانی که امروزه به شهرت جهانی رسیده است، هنر مس و خاتم است. این هنر یکی از زیباترین هنر های اصفهان به شمار می آید، که هر ساله درصد بالایی گردشگر را به خود مجذوب میکند. این هنر ارزنده از ترکیب دو هنر مسگری و خاتم کاری تولید شده است. از این هنر ارزنده برای تزیین پارچ، لیوان، قندان ،آیینه و شمعدان، آجیل خوری وهدایای تبلیغاتی  … استفاده میشود.

مشخصات پک هدیه ست پذیرایی مس و خاتم و میوه خشک

پک هدیه تبلیغاتی و سازمانی دوست داشتنی دارای یک عدد شکلات خوری مس و خاتم و یک عدد آجیل خوری از مجموعه مس و خاتم گروه هنری تمدن به همراه یک بانکه شیشه ای حاوی میوه خشک تازه و با کیفیت میباشد.
بر روی محصولات این پک همانگونه که در تصویر نیز قابل مشاهده است از هنر مس و خاتمکاری برای تزیین و زیباتر شدن آنها استفاده شده است. ترکیب خلاقانه و هنرمندانه هنرخاتمکاری بر روی کالبد فلز سرخ و کاربردی در صنایع دستی مس ترکیبی خاص و بینظیر از محصولات دست ساز پذیرایی و تزیینی هنر های ایرانی را پدید آورده است.
مشخصات محتویات پک هدیه لوکس به شرح زیر میباشد:

شکلاتخوری پایه دار  :

یکی از زیباترین اجزای درون این باکس هدیه صنایع دستی شکلات خوری مس و خاتم ۲۰ سانتی متر میباشد که مناسب برای سرو انواع تنقلات خوش طعم میباشد.

آجیل خوری پایه دار :

آجیل خوری ۱۱ سانتی مس و خاتم این پک هدیه سازمانی از مجوعه مس و خاتم فروشگاه صنایع دستی تمدن موجب شده ، این محصول را به یکی از جذاب ترین محصولات مصرفی دکوری مسی تبدیل کرده است.

در کنار محتویات دورن این پک، یک بانکه شیشه ای حاوی میوه خشک قرار گرفته که میتواند یک هدیه عالی برای هدایای تبلیغاتیی نورورز و یلدا به شمار بیایید.

خرید محصول

 

خرید شکلات خوری مس و خاتم

خرید شکلات خوری مس و خاتم زیبا که این روزها یکی از پرطرفدارترین محصولات مس و خاتم در بین محصولات صنایع دستی ایرانی میباشد مانند خرید دیگر محصولات صنایع دستی و ظروف مس ‌خاتم نیاز به توجه و در نظر گرفتن نکات مهم در خرید گلدان مس و خاتم میباشد.
در فروشگاه صنایع دستی تمدن امکان خرید اینترنتی گلدان مس و خاتم و خرید حضوری گلدان مس و خاتم را برای شما هنردوستان صنایع دستی ایرانی را فراهم آورده ایم تا شما عزیزان با توجه به شرایط موردنظرتان بتوانید خرید گلدان مس و‌خاتم در سایزهای متنوع مانندشکلات خوری40 سانتی مس و‌خاتم را به راحت ترین و‌ ایمن ترین حالت ممکن انجام دهید.

خرید اینترنتی شکلات خوری مس و خاتم

خرید اینترنتی شکلات خوری مس و خاتم این روزها یکی از روش‌های خرید محصولات صنایع دستی مس و خاتم که این روزها بسیار پرطرفدار میباشد خرید اینترنتی گلدان مس و خاتم میباشد که از معتبرترین و جامع ترین فروشگاه صنایع دستی در تهران میباشد در زمینه تولید و عرضه انواع صنایع دستی ایرانی مانند ظروف مس و خانم این امکان را فراهم آورده ایم تا تجربه خرید اینترنتی محصولات مس و خاتم مانند شکلات خوری مس و خاتم 22 سانتی را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن به صورت تک و همچنین برای خریداینترنتی عمده محصولات مس و خاتم و‌گلدان مس و خاتم با ارسال فاکتور رسمی و ارسال به سراسر ایران و خارج از کشور با بسته بندی مطمعن را داشته باشید

خرید حضوری شکلات خوری مس و خاتم

همچنین اگر تمایل به خرید حضوری شکلات خوری مس و خاتم را دارین میتوانید با مراجعه به یکی از شعب حضوری جامع ترین و‌معتبرترین فروشگاه صنایع دستی ایران (تمدن ) در کلان شهر تهران خرید شکلات خوری مس و خاتم در انواع سایز و طرح را انجام دهید.
برای خرید شکلات خوری مس و خاتم به صورت اینترنتی کافیست کمی با حوصله به مجموعه مس و خاتم سر بزنید ‌و توضیحات انواع شکلات خوری مس و خاتم را مطالعه بفرمایید و نهایتا سایز و طرح موردنظرتان را انتخاب و خردید کنید و در کمترین زمان با بسته بندی مطمعن در مقصد مورد نظر تحویل بگیرین


سخن آخر

تمام تلاش ما در گروه هنری تمدن بر این است تا مجموعه کاملی از انواع محصولات صنایع دستی دریافت لیست قیمت گلدان مس پ خاتم هدایای سازمانی مس و پرداز و هدایای تبلیغاتی شکلات خوری مس و خاتم و دیگر هدایای سازمانی در بسته بندي هاي خاص، جعبه هاي شكيل و سنتي مدرن با امکان درج لوگو و متن های مورد نظر شما و تبلیغاتی و امکان شخصی سازی جهت استفاده در کلیه جشن ها، مراسم ها و سمینارها با ارائه فاکتور رسمی را برای شما عزیزان و دوستداران صنایع دستی فراهم آوریم. برای مشاوره تخصصی در حوزه تامين و خرید عمده صنایع دستی مانند محصولات مس و خاتم هداياي سازمانی مس و خاتم معرفي ساير نمونه ها، با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. همچنین چنانچه نیاز به مشاوره داشتید. میتوانید از طریق شماره ۸۸۹۱۷۸۳۶-۰۲۱واتساپ ۰۹۲۰۴۱۷۹۸۷۴  با همکاران ما و مشاورین ما در ارتباط باشید. و همینطور برای خرید عمده می توانید. با شماره: ۰۹۱۲۶۴۸۶۱۴۸  ۰۹۱۲۴۱۷۹۸۷۴ و شماره های بالا تماس حاصل نمایید. با ما در اینستاگرام همراه باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *