مقالات صنایع دستی

هدایای سازمانی مس و پرداز – هدایای سازمانی نفیس

هدایای سازمانی مس و پرداز – هدایای سازمانی نفیس

اگر به عنوان صاحب کسب و کار به دنبال هدایای سازمانی نفیس هستین پیشنهاد ما به شما در این نوشته هدایای سازمانی مس و پرداز میباشد که به واسطه ویژگی هایی مانند زیبایی ظاهری و طرح و نقش های اصیل اجرا شده روی مس باعث زیبایی و چشم نوازی بیشتر محصولات نهایی این دسته از هدایای سازمانی صنایع دستی میشود.
در این نوشته میخواهیم به صورت اختصاصی به بررسی نکات مهم در خرید هدایای سازمانی و تبلیغاتی مس و پرداز در فروشگاه صنایع دستی تمدن و معرفی نمونه های زیباو کاربردی تنوع بالای هدایای محصولات پذیرایی و دکوری مس و پرداز بپردازیم.محصولات پذیرایی و دکوری صنایع دستی به دلیل ویژگی های منحصربفردی مانند زیبایی ظاهری آنها ،اصالت و فرهنگ و تمدن ذاتی آنها،تنوع در طرح ،نقش،سایز،کاربرد،و ارزش معنوی فراتر از ارزش مادی و…موجب گردیده از بهترین انتخابات برای هدایای سازمانی و تبلیغاتی مانند هدایای سازمانی مس و پرداز به شمار بیایند.

پک هدیه صنایع دستی شکلات خوری و گلدان مس و پرداز

2,780,000 تومان

پک گلدان مس و پرداز و تابلو نقره طرح گل

1,280,000 تومان

پک هدیه دمنوش و گلدان مس و پرداز با جعبه چوبی

1,980,000 تومان

پک هدیه ست مس و پرداز و میوه خشک

2,780,000 تومان

پک هدیه گلدان مس و پرداز ترنج

1,480,000 تومان

پک هدیه میراث گلدان و شکلات خوری مس و پرداز

5,280,000 تومان

ست 6 عددی 7سین مس و پرداز 13 سانتی

9,720,000 تومان

گلدان مس و پرداز 30 سانتی همراه با جعبه پلکسی و جیر

1,780,000 تومان

هدایای سازمانی چیست ؟
هدایای سازمانی در واقع یکی از ابزارهایی که برای معرفی و تاثیر گذاری بر روی مخاطبان هدف و تشویق و تقدیر از کارکنان، مشتریان، همکاران داخل و همکاران خارج در سمینارها و مراسم و مناسبت های مختلف سازمان استفاده می شود،و هرروزه مدیران صاحبین کسب و کارها و شرکت های مختلف اهمیت ویژه ای نسبت به خرید و انتخاب هدایای سازمانی و تبلیغاتی و رعایت اصول و نکات مهم در این اقدام را درنظر میگیرند.
هدایای سازمانی میتواند شامل هدایای متنوعی مانند کالاهای مصرفی دکوری ، ظروف پذیرایی ،کارت هدیه، محصولات دیجیتال و صنایع دستی باشند.

بیشتر مطالعه کنید :خرید هدایای سازمانی

مهم‌ترین ویژگی هدایای سازمانی و هدایای تبلیغاتی مس و پرداز

یکی از ویژگی های بارز در نگاه اول در خصوص هدایای سازمانی و تبلیغاتی مس و پرداز به چشم میخورد زیبایی و چشمنواز بودن ظروف دکوری و پذیرایی زیبای مس و پرداز که از ترکیب دو هنر مسگری و نقاشی میباشد و در واقع میتوان گفت هنر مس و پرداز نگرشی نوین در هنر میناکاری میباشد در کنارکاربردی بودن،اصالت و هنری بودن آنها باید به زیبایی و ظاهر پر ار نقش و رنگ اجرا شده بر روی فلز مس گفت که نهایتا منجر به تولید محصولات دکوری و پذیرایی از جنس هنر نقاشی مینا به سبک پرداز زیبا میشود.

هدایای سازمانی مس و پرداز شامل چه محصولاتی می‌شوند؟

پک های هدایای سازمانی مس و پرداز داراری در فروشگاه صنایع دستی تمدن دارای تنوع بالایی از انواع ظروف پذیرایی و دکوری به صورت تک به صورت ست در کنار دیگر ظروف مس و پرداز و همچنینی به صورت پک های ترکیبی با دیگر محصولات صنایع دستی مانند انواع رومیزی ترمه،آجیل و تنقلات با بسته بندی های زیبا متنوع و نفیس هستند که شما میتوانید با توجه به اولویت های مورد نظر سلزمان و شرکت خود و مشاوره رایگان با کارشناسان فروش صنایع دستی تمدن خرید هدایای سازمانی و تبلیغاتی خود را انجام دهید .

هدایای سازمانی مس و پرداز – هدایای سازمانی نفیس

برای تهیه انواع هدایای سازمانی یکی از فاکتورهای مهم انتخاب از بین هدایای سازمانی نفیس میباشد که به جرات میتوان گفت انواع محصولات صنایع دستی جزو هدایای سازمانی نفیس میباشد ودارای تنوع بسیار زیبا و زیاد میباشند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خردی هدایای سازمانی نفیس از بین انواع پک هدایای سازمانی مس و پرداز است که در واقع نه تنها یک پک هدیه سازمانی نفیس به شمار می آیند بلکه جزو هدایای لوکس و کاربردی صنایع دستی به شمار می آیند.برای مشاهده تنوع بیشتر هدایای سازمانی نفیس مس و پرداز اینجا کلیک کنید.

هدایای سازمانی نفیس 

اگر دنبال هدیه سارمانی نفیس هستید یکی از بهترین انتخاب ها برای شما تنوع پک هدایای سازمانی محصولات صنایع دستی با بسته بندی های بسیار زیبا در تمدن که جزو بهترین هدایای سازمماننی نفیس به شمار می آیند به شمار می آید،زیرا شما با انتخاب هدایای سازمانی نفیس از بین هدایای سازمانی در واقع هدیه ای از جنس فرهنگ و هنر ایرانی به مخاطب هدف خود اهدا کرده اید که این موجب رضایتمندی بیشتر در شخص هدیه گیرنده خواهد شد و با خردی هدایای سازمانی نفیس شما ارادت و احترام بیشتر خود را به مخاطب خود نشان داده اید ،یکی از انواع هدایای سازمانی نفیس همانطور که در بالاتر اشاره کردیم هدایای سازمانی مس و پرد از میباشد که در ادامه شما را با چندنمونه از هدایای سازمانی نفیس مجموعه مس و پرداز آشنا خواهیم کرد.

انتخاب هدایای سازمانی

پیش از معرفی از بهترین گزینه‌های خرید هدایای سازمانی خاص، خوب است نگاهی بر نکات انتخاب و تفاوت‌های هدایای سازمانی با دیگر هدیه‌ها داشته باشیم. از آنجاییکه هدایای سازمانی، هدایایی هستند که از طرف یک سازمان، ارگان یا موسسه دولتی و خصوصی به فرد یا افرادی خاص از مهمانان و موسسات همکار اهدا می‌شوند.

انتخاب آن‌ها انتخابی دشوار و حساس است، چرا که اعتبار و ارزش سازمان را نشان می‌دهد.

 معرفی چند نمونه از پک های هدایای سازمانی مس و پرداز تمدن

در اینجا بهتر است از تنوع هدایای سازمانی و هدایای تبلیغاتی مس و پرداز در فروشگاه صنایع دستی تمدن برای شما بگوییم
همانطور که محصولات صنایع دستی مس و پرداز دارای تنوع زیادی در کاربرد و ظاهر دارند که شامل انواع ظروف پذیرایی و دکوری مانند شکلات خوری مس و پرداز ،آجیل خوری مس و پرداز ، شیرینی خوری مس و پرداز ،گلدان مس و پرداز ، کشکول مس و پرداز ،سنبلدان مس و پرداز و…در سایزهای مختلف وجود دارد ما برای هنردوستان عزیز و صاحبین کسب و‌کار تنوع بالایی از پک های هدایای سازمانی مس و پرداز نفیس با بسته بندی های جذاب و همچنین قابلیت شخصی سازی با توجه به نیاز،سلیقه و بودجه شما را به ارمغان آورده ایم مانند :

اگر به دنبال هدیه سازمانی با بسته بندی نفیس از مجموعه مس و پرداز با ظاهری چشم نواز هستین پیشنهاد ما به شما انتخاب و خرید پک هدیه گلدان مس و پرداز ترنج از مجموعه مس و پرداز میباشد

مشخصات پک هدیه گلدان مس و پرداز ترنج

محتویات این پک مس و پرداز شامل یک عدد گلدان مس و پرداز با ابعاد ۲۵ * ۸ سانتی متر میباشد که بر روی قسمت هایی از آن همانگونه که در تصویر نیز مشاهده میکنید از هنر پرداز برای زیبایی بیشتر استفاده شده است. طراحی جالب این گلدان نیز از طرفی سبب شده تا این گلدان دارای جذابیتی خاص و چشم نواز برای مخاطبان باشند. جنس بدنه اصلی این گلدان نفیس مسی است که هنرمندان ایرانی برای محافظت بیشتر بدنه آن و ماندگاری بیشتر از ۷ لایه پلی استر ضد خش و ضد رطوبت بر روی آن استفاده کرده اند که از قضا جلوه و نمای این گلدان و همچنین جذابیتی خاص و دیدنی به این محصول بخشیده است.
البته در کنار طراحی خارق العاده خود محصولات، نباید از طراحی جعبه آن نیز غافل شد. جعبه این محصول دارای ابعاد ۳۰ * ۲۵ * ۱۰ سانتی متر میباشد و از رنگ ابی تیره برای رنگ زمینه ای آن استفاده شده است و بر روی آن به سبک طرح های اصیل ایرانی و کاشیکاری های قدیمی ایرانی از طرح های منحنی گل و بوته بر روی تمام بدنه این جعبه استفاده شده است.
ویژگی های این پک هدیه گلدان مس و‌ پرداز موجب شده است تا انتخابی عالی از بین انواع هدایای سازمانی محصولاتی مس و پرداز به حساب بیاید.

مشاهده و خرید محصول

اگر به دنبال هدیه سازمانی ظروف پذیرایی و دکوری مس و پرداز هستین پیشنهاد ما به شما پک هدیه صنایع دستی شکلات خوری و گلدان مس و پرداز میباشد

مشخصات پک هدیه صنایع دستی شکلات خوری و گلدان مس و پرداز

درون این پک  هدیه صنایع دستی دوست داشتنی که تمامی محصولات آن از جنس محصولات مس و پرداز است دو عدد گلدان مسی و یک عدد شکلات خوری پایه مسی وجود دارد.
گلدان ۱۶ سانتی مس و پرداز با طراحی جالب و دیدنی این گلدان ها سبب شده تا زیبایی این گلدان پیش از پیش به چشم بیاید. این گلدان ها همانگونه که در تصویر نیز مشاهده میکنید دارای بدنه ای مسی بوده و بر روی قسمت هایی از بدنه این گلدان ها، طرح هایی منحنی و اسلیمی مانند گل و .. با رنگ های مختلف روشن و تیره نقاشی شده است. طراحی این محصول نیز در نوع خود دیدنی و حالب ایت. شکل ظاهری این گلدان ها حالتی منحنی داشته که در قسمت بالایی و دهنه تنگ تر و در قسمت بدنه و پایین تر دارای عمق و اندازه بیشتری است .
شکلات خوری ۲۰ سانتی مس و پرداز این پک نیز بدنه ای مسی دارد. همانند گلدان های این پک از هنر زیبای پرداز برای تزیین آن استفاده شده است. این شکلات خوری پایه دار میباشد و همانگونه که در تصویر نیز قابل مشاهده است طرح هایی الهام گرفته از طبیعت و .. بر روی قسمت هایی از بدنه اصلی، درب و پایه آن نقاشی شده است.
جهت دیدن تنوع بیشتر هدایای سازمانی و تبلیغاتی صنایع دستی تمدن کلیک کنید.

اگر به دنبال هدایای لوکس سازمانی هستید پک هدیه لوکس ترمه ابریشم و شکلات خوری پایه دار مس و پرداز گلستان میباشد

مشخصات پک هدیه لوکس ترمه ابریشم و شکلات خوری پایه دار مس و پرداز گلستان

پک هدیه دوست داشتنی دارای یک عدد شکلات خوری و یک عدد ترمه ابریشمی میباشد.
بر روی محصولات این پک همانگونه که در تصویر نیز قابل مشاهده است از هنر مس و پرداز برای تزیین استفاده شده است. این هنر ارزنده
با رنگ های جذاب و دیدنی خود به طرح مس ظاهر ی خاص و بی نظیر بخشیده است.به طوری در نگاه اول هر مخاطب و فردی را شیفته
خود میکند. این محصول جذاب و خواستی، یکی از جذاب ترین ساخته های استاد شاهین شیرازی میباشد.

مشخصات محتویات پک هدیه لوکس به شرح زیر میباشد:

مشخصات محتویات باکس

ترمه ابریشم : یکی از زیبا ترین اجرای درون این باکس ترمه ای ابریشمی است که در اندازه ۱۰۰ * ۱۰۰ سانتی متر و با ۸ رنگ بافته شده
است. این ترمه ابریشمی نفیس و ارزنده دارای اصالت یزدی بوده و ترکیب رنگ های دوست داشتنی به کار رفته در آنها یکی از نقاط قوت
این پک به شمار می آید. ترکیب جذاب رنگ های روشن و تیره با هم، تریکب جالب و خاص از هنر ترمه بافی را به وجود آورده است.
این ترمه ابریشمی از ابریشم با کیفیت تولید شده است و برای آن از آستر دوزی استفاده شده است.
شکلات خوری مس و پرداز : این شکلات خوری جذاب دارای اندازه ۱۵ * ۹ سانتی متر بوده و از جنس مس و پرداز تولید شده است. شکل
ظاهری این محصول در کنار رنگ آمیزی زیبا و دقیق به کار رفته در آن، این محصول را به یکی از جذاب ترین محصولات صنایع دستی تبدیل کرده است .
محتویات جذاب و‌کاربردی این هدیه سازمانی و‌تبلیغاتی جزو بهترین ‌کاربردی ترین هدایای سازمانی و تبلیغاتی نوروزی مس ‌وپرداز به شمار می آید.

مشاهده و خرید محصول

اگر به دنبال هدیه سازمانی نوروزی مس و پرداز هستین پیشنهاد ما به شما پک هدیه لوکس آجیل خوری مس و پرداز به همراه بانکه آجیل میراث میباشد.

مشخصات پک هدیه سازمانی لوکس آجیل خوری مس و پرداز نوروزی به همراه بانکه آجیل میراث

درون این پک هدیه سازمانی میراث یک عدد آجیل خوری مس و پرداز وجود دارد که در اندازه ۲۰ * ۱۸  سانتی متر تولید شده است. برای تزیین این محصول از هنر میناکاری استفاده شده است و همانگونه که در تصویر نیز شماهده میکنید بر روی قسمت هایی از بدنه این آجیل خوری، مانند پایه و بدنه اصلی، این هنر به صورت نقاشی به کار رفته است. این محصول دارای وزن ۸۳۰ گرم میباشد. لبه های این آجیل خوری با استفاده از هنر شبکه بری دارای کنده کاری هایی منحنی شکل میباشد. یکی از نکات جالب درباره این پک وجود یک شیشه یا به اصطلاح بانکه در جعبه این پک است که سبب شده تا دارای جذابیتی خاص و چشم نواز باشد. آجیل موجود در بانکه دارای مقدار ۳۰۰ گرم آجیل مخلوط بوده که ترکیبی از پسته خام و شور اکبری / بادام هندی و درختی / تخمه کدو و ژاپنی میباشد.
طراحی این جعبه نیز در نوع جالب و دیدنی است. رنگ آبی استفاده شده برای این جعبه در کنار نقاشی چوگان انجام شده از بر روی در این جعبه سبب شده تا این محصول دارای جذابیتی خاص تر و روح نواز تر باشد. اندازه این جعبه ۴۳ * ۳۰ * ۲۰ سانتی متر میباشد.
این پک زیبا جزو پیشنهادات ما برای هدایای سازمانی و‌تبلیغاتی نوروزی مس ‌‌پرداز برای شما میباشد همچنین اگر برای هدایای تبلیغاتی یلدایی هستید از این پک هدیه زیبا اصلا غافل نشوید.
مشاهده و خرید محصول

اگر به دنبال پک هدیه سازمانی کاربردی از بین محصولات مس و پرداز با بسته بندی نفیس هستید پیشنهاد ما به شما پک سازمانی مس ‌‌و پرداز آجیل خوری و قندان و باکس پلکسی

مشخصات پک سازمانی مس و پرداز نوروزی آجیل خوری و قندان مس و پرداز و باکس پلکسی

این پک دارای دو عدد آجیل خوری مس و پرداز ۱۴ س م میباشد .
جنس بدنه این آجیل خوری های مس و پرداز ، مس بوده و برای زیبایی و تاثیر گذاری بیشتر از هنر زیبای پرداز که ترکیبی خلاقانه از هنر مسگری و
میناکاری است، بر روی قسمت هایی از بدنه این محصولات استفاده شده است. از طرفی ایجاد لبه های دالبری شکل و کنده کاری های ایحاد
شده بر روی لبه های این محصولات در کنار ترکیب خارق العاده طرح و رنگ های مختلف بر روی بدنه این محصول، جلوه ای خیره کننده و
ارزنده را از هنر ایرانی برای این محصول مسی پدید آورده است.
علاوه بر آجیل خوری در این پک یک عدد قندان مس و پرداز کوچک در اندازه ۱۳ * ۸ سانتی متر نیز به چشم میخورد که با استفاده از هنر زیبای مس و پرداز نقش هایی اسلیمی و الهام گرفته شده از طبیعت بر روی قسمت هایی از بدنه این قندان نقاشی شده است. در کنار نقاشی های صورت گرفته بر روی بدنه این قندان، طراحی جالب و خیره کننده این محصول نیز تاثیر بالایی در جذابیت آن داشته است. بدنه این محصول حالتی گرد داشته که دو تکه بوده و بر روی قسمت هایی از درب و بدنه اصلی آن نواری پهن از طرح های گل با رنک های مختلف تیره و روشن نقاشی شده است.
در کنار طراحی زیبا و دوست داشتنی این محصول طراحی جعبه هدیه سازمانی نوروزی مس و‌‌پرداز نیز در خور تحسین است. جعبه بسته این محصول دارای اندازه ۳۶ * ۱۵ * ۲۰ سانتی متر میباشد که از جنس جیر و طلق تولید شده است و با طراحی خاص خود ، جلوه ای زیبا به این محصول بخشیده است.

 

مزایای خرید هدایای سازمانی صنایع دستی چیست؟

صنایع دستی با توجه به هویت این محصولات یادگاری مناسب از فرهنگ و هنر ایرانی هستند که زینت بخش منازل یا محل کار مخاطبان هستند. از طرفی کاربردی بودن بسیاری از محصولات صنایع دستی وجه تمایز آنها با سایر هدایای تبلیغاتی خواهد بود.

قیمت هدایای سازمانی مس و پرداز

همانند انواع محصولات صنایع دستی قیمت هدایای سازمانی مس و پرداز نیز دارای تنوع قیمتی میباشد که باتوجه به کیفیت مواد اولیه ،ظرافت ساخت و زیرساخت محصولات مس و پرداز و نقاشی اجرا شده روی محصولات قیمت هدایای سازمانی مس و پرداز می‌توانند متفاوت باشند یکی از مهم‌ترین فاکتورها در قیمت هدایای سازمانی محصولات مس و پرداز ظرافت و‌ زیبایی نقوش اصیل اجرا شده بر روی بدنه مس میباشد که همچنین در زیبایی نهایی ظروف مس و پرداز نیز تاثیر گذار میباشد و در کنار آن هرچه تعداد محتویات داخل هدایای سازمانی بیشتر باشد قیمت هدایای سازمانی مس و پرداز نیز بیشتر خواهد شد.

بهتر است هنگام خرید محصولات مس و پرداز برخی از نکات مورد توجه قرار گیرد:

•  اندازه: هرچه اندازه ظرف در کیفیت های مشابه بزرگتر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود زیرا از مس بیشتری برای تولید و نقاشی بیشتری روی آن اجرا شده است.
• ضخامت مس بکاررفته در هدایای سازمانی مس و پرداز : هرچه ضخامت مس به کار برده شده در محصولات پک های هدایای سازمانی و تبلیغاتی مس و پرداز بیشتر باشد، به طبع کیفیت محصول نهایی بالاتر است و طبیعتا قیمت آن نیز بیشتر می باشد.
• کیفیت رنگ و طراحی: هرچه از طرح‌های پیچیده‌تری استفاده شود قیمت هدایای سازمانی مس ‌وپرداز بالاتر خواهد بود. شما باید به این نکته توجه کنید که طرح‌های کوچکتر که تراکم بیشتری دارند، به دلیل میزان کار صرف شده ، قیمت بالاتری دارند.
• اعتبار و کیفیت استاد کار سازنده: برخی از برندهای تولید کننده و استادان این عرصه تولید محصولات مس و پرداز به دلیل اصالت کیفیت ظرافت تبحر و تاریخ خود بسیار معتبر هستند، بنابراین قیمت بالاتری دارند.

برای خرید هدایای سازمانی مس و پرداز کافیست به مجموعه مس و پرداز تمدن رجوع کنید و با مشاهده مشخصات و اطلاعات پک هدایای ظروف دکوری و پذیرایی مس و نقاشی اصفهان زیبا و باکیفیت موردنظرتان رو انتخاب و خرید کنید.

خرید اینترنتی هدایای سازمانی مس و پرداز

یکی از روش‌های خرید هدایای سازمانی ‌تبلیغاتی صنایع دستی مس و پرداز اصفهان که این روزها بسیار پرطرفدار میباشد خرید اینترنتی هدایای سازمانی مس و پرداز میباشد که صنایع دستی تمدن با سالها تجربه فعالیت در زمینه تولید و عرضه انواع صنایع دستی ایرانی و هدایای سازمانی با بسته بندی نفیس مانند انواع پک های هدایای تبلیغاتی و‌سازمانی مس و پرداز با بسته بندی نفیس ‌‌شیک این امکان را فراهم آورده ایم تا تجربه خرید اینترنتی محصولات و هدایای مس و پرداز و انواع ظروف پذیرایی و‌دکوری مس و نقاشی به سبک پرداز را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن به صورت تک و همچنین برای خریداینترنتی عمده محصولات و هدایای سازمانی مس و پرداز با ارسال فاکتور رسمی و ارسال به سراسر ایران و خارج از کشور با بسته بندی مطمعن را داشته باشید.

خرید حضوری هدایای سازمانی مس و پرداز در تهران

همچنین اگر تمایل به خرید حضوری ظروف صنایع دستی مس و پرداز و هدایای سازمانی را دارین میتوانید با مراجعه به یکی از شعب حضوری جامع ترین و‌معتبرترین ترین فروشگاه صنایع دستی ایران (تمدن )در کلان شهر تهران خرید تک و عمده هدایای سازمانی مس و پرداز را انجام دهید.

هفت سین خاص و لوکس با محصولات مس و‌پرداز

اگر به دنبال خرید هفت سین نوروزی زیبا و خوشرنگ و‌نقش ایرانی برای سفره های هفت سین خود هستین قطعا انتخاب محصولات زیبا و شیک محصولات مس و پرداز مانند ست هفت سین ۶ عددی آجیل خوری ۱۶ سانتی مس و پرداز یا دیگر سایزهای آن و‌همچنینی ترکیب انواع ظروف کاربردی دست ساز مس ‌نقاشی از بهترین انتخاب های برای هفت سین نوروزی زیبای خود میباشد.

جهت مشاهده و خرید محصولات زیبای مس و پرداز اینجا کلیک کنید

سخن آخر

تمام تلاش ما در گروه هنری تمدن بر این است تا مجموعه کاملی از انواع محصولات صنایع دستی دریافت لیست قیمت محصولات مس ‌‌پرداز ،هدایای سازمانی و تبلیغاتی مس و پرداز در بسته بندي هاي خاص، جعبه هاي شكيل و سنتي مدرن با امکان درج لوگو و متن های مورد نظر شما و تبلیغاتی و امکان شخصی سازی جهت استفاده در کلیه جشن ها، مراسم ها و سمینارها با ارائه فاکتور رسمی را برای شما عزیزان و دوستداران صنایع دستی فراهم آوریم. برای مشاوره تخصصی در حوزه تامين و خرید عمده صنایع دستی مانند محصولات مس و پرداز هداياي سازمانی مس و پرداز نیز معرفي ساير نمونه ها، با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. همچنین چنانچه نیاز به مشاوره داشتید. میتوانید از طریق شماره ۸۸۹۱۷۸۳۶-۰۲۱واتساپ ۰۹۲۰۴۱۷۹۸۷۴  با همکاران ما و مشاورین ما در ارتباط باشید. و همینطور برای خرید عمده می توانید. با شماره: ۰۹۱۲۶۴۸۶۱۴۸  ۰۹۱۲۴۱۷۹۸۷۴ و شماره های بالا تماس حاصل نمایید. با ما در اینستاگرام همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *