مقالات صنایع دستی

جدیدترین انواع ست هفت سین ۱۴۰۳ – هفت سین خاص و لاکچری

جدیدترین انواع ست هفت سین ۱۴۰۳ – هفت سین خاص و لاکچری

برپایی جشن کهن آریایی از مهم‌ترین و باشکوه ترین جشن های اصیل ایرانیان از گذشته تا به امروز بوده است در این نوشته میخواهیم به بررسی نکات مهم و‌معرفی خرید ‌قیمت جدیدترین انواع ست هفت سین ۱۴۰۳ بپردازیم .در واقع هرساله با نزدیک شدن به بهار و برپایی جشن نوروی عموم افراد جامعه به دنبال جدیترین هفت سین نوروزی میباشند که با توجه به روحیات خانمها خیلی از بانوان با سلیقه تمایل به خرید هفت سین خاص و لاکچری میباشند از شما دعوت میکنیم همراه ما باشین با بررسی و معرفی جدیدترین انواع ست هفت سین از بین هفت سین خاص و لاکچری صنایع دستی تمدن همراه باشید ،البته اجازه بدهید کمی در خصوص فلسفه هفت سین و نوروز باستانی بپردازیم.

تاریخچه‌ی سفره‌ی هفت‌سین

در دانشنامه ایرانیکا تاریخ این رسم مبهم دانسته شده است و «هفت سین» آنچنان رسم کهنی به شمار نمی‌رود.

در بعضی واکاوی‌های دیگر، هفت سین را به هفت «سینی» نسبت داده‌اند یا اصلش را «هفت میم» تلقی کرده‌اند. برخی منابع هم آن را از ریشه «هفت‌چین» به معنی هفت چیدنی روی سفره می‌دانند.

غیر از اشاره‌ای مبهم به این سفره در منبعی مربوط به دوره صفویه، حتی در دست‌نوشته‌های سیاحان و مورخین قرن نوزده میلادی هم اثری از آن نمی‌بینیم. فقط هاینریش بروگش که در سال ۱۸۶۰ میلادی در دوره ناصری از تهران بازدید کرده است می‌نویسد ایرانیان برای نوروز گل‌هایی می‌کاشتند که حرف اول‌شان با حرف سین شروع می‌شده است.

از طرف دیگر، با توجه کردن به چیزهایی که در سفره می‌چینیم راحت‌تر خواهیم توانست سفره نوروزی را به سنت‌ها و اعتقادات ایرانی ربط دهیم.

برای مثال امشاسپندان و نمادهایش در این سفره به چشم می‌خورند (شیر به نشانه وهومن، سپند و بیدمشک به نشانه سپندارمذ، ظرف آب و سمنو به نشانه آناهیتا و …). مثلا سمنو را فقط به این دلیل که تقویت‌کننده قوای جنسی بوده است نباید به اله آناهیتا نسبت داد. بلکه باید توجه داشت در تهیه سمنو فقط زنان شرکت می‌جستند و مردان در این کار دستی نداشتند.

در کنار این‌ها خوب است از شمعدان، کتاب شاهنامه فردوسی، حافظ و کتاب مقدس قرآن هم یاد کنیم.

فلسفه هفت سین نوروز 

هفت سین در فرهنگ ما ایرانیان دارای فلسفه ‌‌قدمتی طولانی میباشد که
به طور خلاصه می‌توان گفت:
• سبزه: نماد نوزایی و تولد مجدد
• سمنو: نماد برکت و فراوانی
• سماق: نماد طلوع خورشید
• سکه: نماد دارایی
• سیب: نماد زیبایی و سلامتی
• سرکه: نماد شکیبایی و عمر
• سیر: نماد پزشکی درمان یا طب
• سنبل: نماد بهار
میباشد .

این سنت دارای جایگاه ویژه که برگرفته از تمدن و‌اصالت زندگی بزرگان ما است.
یک خانم ایرانی باسلیقه در هر کجای جهان که باشد در اواخر اسفند به فکر خرید زیباترین هفت سین برای چیدمان سفره هفت سین ایرانی خود را می باشد تا لحظه ی تحویل سال با اعضای خانواده ی خود به دور سفره بشینند وآغاز سال نو و آمدن بهار را جشن بگیرند.
رسم ها و آیین های هر ملت برخاسته از باورها، فرهنگ، تاریخ، مکتب، شیوه‌ زندگی، شرایط جغرافیایی، اسطوره‌ها و سایر ریشه های آن سرزمین است.

 

چرا هفت؟

در تاریخچه هفت سین باید بگوییم که نه‌تنها عدد هفت در میان ایرانیان باستان مقدس بوده؛ بلکه در میان ساکنان امروز ایران نیز این عدد مقدس باقی مانده است. حتی در بیشتر فرهنگ‌ها و ملت‌های مختلف هم جایگاه ویژه‌ای دارد. تقدس عدد هفت در ایران باستان از آیین مهر یا میترا می‌آید. عدد هفت در زبان باستانی به نام «امرداد» است. امرداد معنای جاودانگی و بی‌مرگی داشت و ازآنجایی‌که این عدد معنای زیبای زندگی و جاودانگی را می‌داد، هفت نماد را به نشانه آن انتخاب کرده و بر سفره نوروزی می‌چینند.

برخی معتقدند که هفت سین، نشانه‌ هفت دانه گیاهی جو، ماش، عدس، ارزن، لوبیا، نخود و گندم است که مردم در زمان پارسیان کهن، روزهای قبل از نوروز از آن‌ها سبزه می‌پروراندند و ظرف آن را بر سردر خانه خود قرار می‌دادند و هرکدام که بهتر سبز می‌شد، نشانه‌ی پرثمر بودن آن محصول در آن سال بوده است.

 

سفره هفت سین نوروزی از جنس هنر و تمدن ایرانی

اگر به دنبال جدیدترن انواع ست هفت سین ۱۴۰۳هستید پیشنهاد ما به شما انتخاب از بین  انواع هفت سین خاص و لاکچری انواع محصولات صنایع دستی ایرانی میباشد که برگرفته از هنر و تمدن ایران عزیزمان میباشد زیرا همانطور که در رشته های مختلف صنایع دستی هنرمندان و صنعتگران به ارایه تنوع محصولات میپردازند با تولید انواع هفت ست سین

برای برپایی جشن باشکوه نوروز آریایی با محصولات دست ساز وصنایع دستی اصیل ایران عزیز قطعا این بزم آریایی را هرچه اصیل تر و فاخرتر خواهد کرد از آنجایی که نوروز و جشن نوروز عید بهار ایرانیان در سراسر جهان مشهور و شناخته شده است و محصولات صنایع دستی متنوع و پر از رنگ و نقش ایرانی نیز جزو ۳ قطب برتر در دنیا میباشد ترکیب و استفاده از انواع هفت سین دست ساز و هنری ایرانی چقدر در حفظ اصالت و تمدن هنر ایرانی موثر خواهد بود و این سنت کهن ایرانی را زیباتر خواهد کرد.

در واقع برای خرید جدیدترین انواع ست هفت سین ۱۴۰۳ یکی از سنت های دیرینه پارسی است، شما میتوانید با انتخاب انواع هفت سین باتوجه به سلیقه و‌بودجه مدنظرتون این سنت دیرین را که از زمان باستان تا امروز همچنان جایگاه ویژه خود را نزد ایرانیان حفظ کرده است باشکوه برپا کنید در فروشگاه صنایع دستی تمدن شما میتوانید با مراجعه به بخش فروشگاهی تمدن جدیدیترین و خاص ترین هفت سین نوروز ۱۴۰۳ را مشاهده و خرید کنید .

نکات مهم خرید جدیدترین انواع ست هفت سین ۱۴۰۳

یکی از مواردی که باید قبل از جدیدترین انواع ست هفت سین ۱۴۰۳ در نظر بگیرین انتخاب سبک و نوع هفت سین موردنظر و‌سلیقه مناسب با سبک دکوراسیون منزل یا فضای مورد نظر میباشد که لازم هست این نکته را در اینجا بگوییم انواع هفت سین صنایع دستی از بهترین انتخابات و‌مناسب با هر سلیقه و دکوراسیونی میباشد زیرا به واسطه ویژگی هایی مانند اصالت ،هنری بودن،تمدن نهفته در تک تک محصولات صنایع دستی میباشد و فارغ از ظاهر زیبایشان قطعا قابلیت استفاده برای چیدن سفره هفت سین خاص و هنری را دارند در واقع چه انتخابی بهتر از خرید انواع هفت سین صنایع دستی برای برپایی هرچه باشکوه تر هفت سین نوروزی ایرانی ٫این جشن کهن آریایی پس همراه ما باشین با معرفی بهترین انواع هفت سین نوروزی و محصولات زیبا برای هفت سین نوروزی در تمدن

معرفی جدیدترین انواع ست هفت سین ۱۴۰۳ در فروشگاه صنایع دستی تمدن

اینجا لازم هست با هم قدم به قدم به بررسی مهم ترین محصولات هر سفره هفت سین نوروزی بپردازیم

سفره هفت سین زیبا و اصیل با رومیزی ترمه 

قبل از انتخاب انواع هفت سین شما برای چیدن سفره هفت سین خود قطعا نیاز به یک رومیزی زیبا و خوش رنگ و نقش دارین که پیشنهاد ما خرید رومیزی ترمه یزد زیبا و اصیل میباشد مگر میشود از زیبایی و نقش رومیزی ترمه برای هفت سین نوروزی غافل شد؟قطعا جواب ما خیر هست البته که شما میتوانید از دیگر رومیزی های موجود در بازار هم استفاده کنید اما قطعا رومیزی های ترمه و رومیزی قلمکار در نقش و طرح و رنگ های مختلف با کیفیت های متفاوت می‌تواند بهترین انتخاب برای سفره هست سین ایرانی زیبا باشد.
رومیزی های ترمه دارای تنوع بالایی در ظاهر و‌کیفیت ‌قیمت میباشد که منطقی هست هرچقدر ظرافت و تراکم بافت و تعداد رنگ های موجود در بافت ترمه و درصد ابریشم بکاررفته در ترمه بیشتر باشد پس کیفیت ترمه رومیزی بالاتر و قیمت آن هم به طبع بالاتر می رود.
جهت مشاهده و خرید انواع رومیزی های ترمه و قلمکار اینجا کلیک کنید

سفره هفت سین اصیل و نوستالژی با ظروف سنتی صنایع دستی ایرانی

اگر شما به محصولات نوستالژی صنایع دستی علاقه دارین برای خرید انواع هفت سین ۱۴۰۳ از بین ظروف بلوری معروف به ظروف شاه عباسی و ظروف سفالی نوستالژی همدان و ظروف شهرها پیشنهاد ما هفت سین شاه عباسی و انواع هفت سین سفالی میباشد که میتوانید با مراجعه به مجموعه سفال و بلور تمدن طرح های متنوع را مشاهده و خرید کنید.

ست هفت سین فیروزه کوبی لوکس و فاخر

محصولات فیروزه کوبی یکی از انواع هفت سین ۱۴۰۳ بسیار فاخر در تمدن میباشند که شما با خریدست هفت سین فیروزه کوبی در واقع قدم بزرگی در چیدمان سفره هفت سین لوکس و هنری از جنس فیروزه ای انجام داده اید و این امر به واسطه ویژگی های بسیار بارز هنر فیروزه کوبی و تکه سنگ های زیبا و ارزنده فیروزه نیشابور برروی فلز سرخ مس میباشد برای چیدمان سفره هفت سین فیروزه کوبی شما میتوانید آینه فیروزه کوبی که یکی از مهم ترین اقلام برای هر سبک از سفره هفت سین میباشد در کنار انواع ظروف پذیرایی و کاربردی فیروزه کوبی مانند انواع آجیل خوری فیروزه کوبی در سایز های مختلف و یک جفت شمعدان فیروزه کوبی در سایزهای مختلف مانند ست هفت سین آجیل خوری ۱۳ سانتی فیروزه کوبی همچنین ترکیب سایزهای مختلف آجیل خوری فیروزه کوبی می‌تواند انتخابی مناسب و لوکس از بین انواع ست هفت سین ۱۴۰۳ باشد.

جهت مشاهده و خرید انواع هفت سین فیروزه کوبی و محصولات فیروزه کوبی کافیست اینجا کلیک کنید.

هفت سین نوروزی خاص و لاکچری با هفت سین مس و خاتم

اگر دنبال هفت سین خاص و لاکچری برای نوروز هستید انتخاب و خرید هفت سین مس و خاتم می‌تواند جزو بهترین انتخابات برای شما باشد .اگر به صنایع دستی ایرانی علاقه مند هستید اما دنبال هفت سین نوروزی خاص و زیبا هستید به راحتی میتوانید به مراجعه به مجموعه مس و خاتم با توجه به بودجه و نیاز خود هم هفت سین ست آجیل خوری های مس و خاتم و هم به صورت ترکیبی یعنی با ترکیب انواع ظروف مس و خاتم یک هفت سین خاص با صنایع دستی مس و خاتم را انتخاب و خرید کنید .
از مهم‌ترین ویژگی های هفت سین مس و خاتم می‌توان به شکوه و جلوه تکه های موزاییکی طلایی خاتم بر روی فلز سرخ رنگ مس که ظاهری باشکوه از هنر اصیل خاتمکاری روی مس به سفره هفت سین شما ببخشد.

هفت سین خاص و لاکچری خوشرنگ و‌نقش با محصولات مس و پرداز

آمدن بهار ‌نو شدن سال و شکوفا شدن گل های بهاری از زیبایی های نوروز و سال نو میباشد شما میتوانید با خرید هفت سین خاص و لاکچری از بین محصولات مس و پرداز که تلفیق دو هنر اصیل میناکاری معجزه خاک و آتش با هنر مسگری میباشد ردپای زیبای بهار را در سفره های هفت سین خود جاری کنید در واقع با خرید هفت سین خاص و لاکچری از بین محصولات مس و پرداز  میتوانید یکی از زیباترین انواع ست هفت سین صنایع دستی بسیار شیک را برای چیدمان سفره هفت سین خود داشته باشید.
در اینجا پیشنهاد ما به شما عزیزان برای خرید هفت سین خاص و لاکچری انتخاب به صورت ست مانند ست هفت سین آجیل خوری ۱۱ سانتی مس و پرداز هم به صورت ترکیب انواع محصولات مس و پرداز با توجه به نیاز خود مانند استفاده از ترکیب آجیل خوری مس و پرداز ،کشکول مس و پرداز ،آینه مس ‌وپرداز ،شمعدان مس و پرداز و…با مراجعه به مجموعه ظروف پذیرایی ‌‌دکوری مس و پرداز خرید کنید.

قیمت انواع جدیدترین ست هفت سین ۱۴۰۳

قیمت انواع ست هفت سین ۱۴۰۳ که در اینجا در مورد انواع هفت سین صنایع دستی صحبت کرده ایم با توجه به ظرافت تولید و کیفیت مواد اولیه و مراحل ساخت از قیمتی متفاوت برخوردار می باشد. انواع جدیدترین هفت سین نوروز ۱۴۰۳ در مدل و طرح های بسیار متنوعی تولید می ‌شوند که بر این اساس می ‌توان آن را در نوع با کیفیت به صورت دلخواه تهیه نمود و مورد استفاده قرار داد و از عملکرد و زیبایی آن نیز به خوبی برخوردار شد که قطعا قیمت انواع جدیدترین ست هفت سین نوروز ۱۴۰۳ با کیفیت بالا بیش تر از قیمت هفت سین نوروزی با کیفیت پایین تر برخوردار است.یکی دیگر از موارد مهم در قیمت انواع هفت سین در اینجا قیمت انواع هفت سین ۱۴۰۳ سایز محصولات صنایع دستی با یک کیفیت میباشد.

تنوع قیمت انواع جدیدترین ست هفت سین نوروز ۱۴۰۳

البته باید بدانید قیمت انواع هفت سین نوروز را بر اساس نوع جنس و کیفیت و طرح و مدلی و هنرهایی که روی آن‌ ها انجام گرفته شده است تعیین می ‌نماید و نمایندگان تعیین کننده قیمتی در این زمینه دارای فعالیتی بسیار مهم و ضروری هستند که از طریق آن ‌ها قیمتی مناسب و درخور را برای این محصولات تهیه می کنند تا به این صورت بهتر و مناسب تر مورد خرید و فروش قرار گیرند.

قیمت انواع ست هفت سین نوروزی در هر دسته بندی مانند هفت سین فیروزه کوبی، هفت سین میناکاری ،هفت سین مسی و…از اهمیت خاص و ویژه ‌ای برخوردار می‌ باشد. زیرا مناسب بودن قیمت نسبت به هنر و کیفیت اجرا شده در هر نوع از ست هفت سین موجب جذب توجه خریداران مشتریان بسیار زیادی به انواع ست های هفت سین تولید شده می شود که بر این اساس آن می‌توان این محصولات را در حجم فراوان به فروش رساند و در اختیار مشتریان خاص خود قرار داد تا از آن رضایت کامل در حین استفاده داشته باشند.
ما در مجموعه فروشگاه های صنایع دستی تمدن، انواع محصولات صنایع دستی از جمله انواع جدیدترین هفت سین ۱۴۰۳ در انواع طرح ، سایز و قیمت های متنوع را برای شما فراهم آوردیم که شما با خیالی آسوده و مطمئن به بررسی و مقایسه آنها در بخش فروشگاهی تمدن بپردازید و خریدی لذتبخش را تجربه نمایید

مطالعه کنید:خرید هدایای سازمانی نوروز

خرید جدیدترین انواع هفت سین ۱۴۰۳

ما در فروشگاه اینترنتی تمدن با افتخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم که در راستای تولید و عرضه ی انواع ست هفت سین نوروزی
در اینجا انواع جدیدترین ست هفت سین نوروز ۱۴۰۳ صنایع دستی با قیمت های متنوع در طرح های مختلف اقدامات لازم را انجام داده تا شما عزیزان هنر دوست در سراسر ایران و خارج از ایران، با توجه به بودجه، سلیقه و دیگر فاکتورهای مهم برای انتخاب و خرید هفت سین نوروزی مورد نظرتان، تجربه ی لذتبخش و مطمئن در خرید اینترنتی را داشته باشید.
همچنین دوستانی که تمایل به خرید حضوری دارند می توانند با مراجعه به شعب حضوری بزرگترین و جامع ترین مجموعه فروشگاه های صنایع دستی ایران (تمدن) با بیش از پنج شعبه ی فعال در تهران خرید خود را انجام دهند.

خرید اینترنتی جدیدترین انواع ست هفت سین ۱۴۰۳

از روش‌های خرید پرطرفدار این روزها خرید اینترنتی هفت سین میباشد که ما در فروشگاه اینترنتی صنایع دستی تمدن این امکان را منظور خرید اینترنتی انواع هفت سین نوروزی را برای شما فراهم آورده ایم تا به راحتی میتوانید با بودجه و سلیقه و نیاز خود بتوانید بهترین انتخاب و با روشی مطمعن خرید اینترنتی هفت سین نوروزی ۱۴۰۲ را انجام دهید البته که برای خرید اینترنتی هفت سین نیاز هست که ار فروشگاه های معتبر اینترنتی و صنایع دستی خرید کنید که این امر مستلزم ویژگی هایی مانند مواردی که در نوشته خرید اینترنتی صنایع دستی در فروشگاه اینترنتی صنایع دستی تمدن میباشد و با مطالعه آن میتوانید تجربه خرید اینترنتی انواع هفت سین آسوده و مطمعن را داشته باشید.

مطالعه کنید :خرید اینترنتی صنایع دستی

خرید حضوری جدیرترین انواع ست هفت سین ۱۴۰۳

همچنان یکی از روش‌های مطمعن و پرطرفدار برای بسیاری از طرفداران صنایع دستی خرید حضوری هفت سین میباشد زیرا خیلی از مردم علاقه مند هستند به صورت حضوری محصولات صنایع دستی و جدیدترین انواع هفت سین صنایع دستی را از نزدیک مشاهده لمس و با ارتباط با شخص فروشنده و دریافت اطلاعات متخصصانه در خصوص نوع ،جنس و ویژگی های جدیدترین هفت سین های خاص و زیبای دست ساز ایرانی خرید حضوری انجام دهند که فروشگاه اینترنتی و حضوری صنایع دستی در تهران این امکان را با راه اندازی ۶ شعبه فعال در کلان شهر تهران برای طرفداران خرید حضوری صنایع دستی و خرید حضوری انواع هفت سین نوروزی فراهم آورده است.

سخن آخر

تمام تلاش ما در گروه هنری تمدن بر این است تا مجموعه کاملی از محصولات صنايع دستي ويژه نوروز ،یلدا هفت سین نوروزی خاص و لوکس و انواع پک های هدایای صنایع دستی برای مناسبت های شخصی و  سازمانها و شركتها در بسته بندي هاي خاص، جعبه هاي شكيل و سنتي و‌ مدرن با امکان درج لوگو و متن های مورد نظر شما و تبلیغاتی و امکان شخصی سازی جهت استفاده در کلیه جشن ها، مراسم ها و سمینارها با ارائه فاکتور رسمی را برای شما عزیزان و دوستداران صنایع دستی فراهم آوریم. برای مشاوره تخصصی در حوزه تامين هداياي خود و نیز معرفي ساير نمونه ها، با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. همچنین چنانچه نیاز به مشاوره داشتید. میتوانید از طریق شماره ۸۸۹۱۷۸۳۶-۰۲۱واتساپ ۰۹۲۰۴۱۷۹۸۷۴  با همکاران ما و مشاورین ما در ارتباط باشید. و همینطور برای خرید عمده می توانید. با شماره: ۰۹۱۲۶۴۸۶۱۴۸  ۰۹۱۲۴۱۷۹۸۷۴ و شماره های بالا تماس حاصل نمایید. با ما در اینستاگرام همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *