مقالات صنایع دستی

خرید هدیه نوروزی -خاص ترین هدایای نوروزی مدیریتی 1403

خرید هدیه نوروزی -خاص ترین هدایای نوروزی مدیریتی 1403

خرید هدیه نوروزی اگر صحیحی و اصولی بینجامد می‌تواند در کنار تمامی اقدامات مهم وپر از حس خوب برای برگزاری جشن نوروز رسم کهن آریایی بهترین و شیرین ترین تصمیم شما در روزهای آخر سال کاری برای قدردانی از پرسنل ،مدیران ارشد و مدیران مختلف هر سازمان یا کسب و کاری باشد .البته که این اتفاق برای اینکه تاثیرات مثبت و اثرگذار داشته باشد نیاز به دقت و بررسی و توجه ویژه دارد که در این نوشته از فروشگاه صنایع دستی تمدن به آن خواهیم پرداخت و در ادامه شما را با چندتا ازخاص ترین و لوکس ترین هدایای نوروزی مدیریتی ۱۴۰۳ و هدیه نوروزی آشنا خواهیم کرد،پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشین که قطعا بتوانید بهترین خرید هدیه نوروزی و هدیه نوروزی مدیریتی را انجام دهید.

پک گلدان فیروزه کوب و تابلو نقره طرح گل

1,450,000 تومان

پک هدیه آجیل خوری مس و خاتم با جعبه پلکسی و جیر

2,780,000 تومان

پک هدیه ترمه ابریشم و آجیل خوری مس و پرداز

6,700,000 تومان

پک هدیه ترمه ابریشم و آجیلخوری مس و فیروزه کوب

9,200,000 تومان

پک هدیه سازمانی آجیل و میوه خشک با جعبه چوبی

1,100,000 تومان

پک هدیه کیف پول چرم طبیعی به همراه زعفران 2گرمی و جعبه جواهر خاتم

1,560,000 تومان

پک هدیه مدیریتی جعبه دستمال و گلدان مس و خاتم

3,900,000 تومان

پک هدیه مدیریتی خاتم کاری

2,380,000 تومان

پک هدیه نوستالژی شاه عباسی تمدن 2

880,000 تومان

پک هدیه یلدا ترکیبی شاه عباسی تمدن 1

980,000 تومان

پک هدیه یلدا شاه عباسی تمدن

850,000 تومان

شکلات خوری خاتم کاری به همراه باکس جیر

1,970,000 تومان
طبق یک سنت دیرینه از ایران باستان تا به امروز، دادن و گرفتن هدیه بمناسبت عید نوروز یک تجربه خیلی لذتبخش و خاطره انگیز در بین ایرانیان است. در سال های اخیر این سنت ارزشمند بعنوان هدیه تبلیغاتی در بین شرکت ها و سازمان و اداره جات خصوصی و دولتی نیز رواج چشمگیری پیدا کرده است. بطوریکه نه تنها صاحبان مشاغل خرد و کلان بلکه دارندگان کسب و کارهای تولیدی و خانگی نیز بدنبال خرید هدیه تبلیغاتی لوکس و فاخر برای اهدا به مشتریان و مخاطبان خود هستند.

تاثیر خرید هدیه نوروزی بر کسب و کارها

همانطور که هدایای نوروزی  در نزدیک شدن به نوروز باستانی جشن اصیل بین ایرانیان در جایگاه های مختلف شخصی و هدایای نوروزی تبلیغاتی و سازمانی از حساسیت بالایی برخوردار است انتخاب و خرید هدیه نوروزی مدیریتی هم جهت قدردانی از مدیران سازمان ها و‌صاحبین کسب و کار مشتریان هر سازمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است ،اما برای مثال اینکه چه هدیه نوروزی مدیریتی برای این مهم انتخاب و خریداری کنیم مستلزم تعیین و نیازسنجی سازمان و هدف سازمان میباشد در واقع در اینجا میخواهیم شما را اینگونه راهنمایی کنیم برای خرید هدیه نوروزی بهترین انتخاب هدیه نوروزی اینکه شما بتوانید با بودجه موردنظرتون بهترین هدیه نوروزی را انتخاب و خردید کنید میتواند احساس رضایتمندی بالایی را در شما ایجاد کند.

هدایای نوروزی مدیریتی ۱۴۰۳ شامل چه مواردی میشود؟

هدایای نوروزی مدیریتی  ۱۴۰۳ می‌تواند شامل انواع مختلفی از محصولات دکوری مصرفی و زینتی در قیمت های مختلف مانند سررسید ،وسایل الکترونیکی ،عطر ،ست های چرم ،ظروف دکوری،محصولات صنایع دستی و…میشود که برای خرید هدیه نوروزی مدیریتی ۱۴۰۳ از بین موارد بالا و دیگر نمونه ها میتوانید انتخاب کنید ،اما سوال مهمی که اینجا پیش می آید این هست که برای هدیه نوروزی مدیریتی کدام گزینه انتخاب بهتری میباشد:
در سال‌های اخیر معمولا از سررسید های مختلف یا لوازم الکترونیک برای این مهم استفاده میشه اما به این موضوع فکر کردین که هدیه نوروزی صنایع دستی به دلیل ویژگی های منحصر بفرد می‌تواند هدیه نوروزی مدیریتی بسیار شایسته و ماندگار باشد.

بهترین هدیه نوروزی مدیریتی ۱۴۰۳ چیست؟

قبل از اینکه این سوال را جواب بدهیم باید این نکته را بگوییم که شما هدفتان از خرد هدیه نوروزی مدیریتی چیست؟
اگر فقط صرفا به دنبال این هستید که این امر را انجام دهید خوب قطعا نیاز به حساسیت بالایی ندارد اما این امر ممکن هست تاثیرات منفی هم داشته باشد زیرا این روزها که تنوع هدایای تبلیغاتی نوروزی بسیار بالاست نیاز هست با دقت بالاتری به انتخاب و خرید هدایای نوروزی تبلیغاتی مانند خرید هدیه نوروزی مدیریتی ۱۴۰۳ بپردازیم

پیشنهاد ما در اینجا به شما عزیزان استفاده از خاص ترین هدایای نوروزی مدیریتی صنایع دستی که شامل انواع ظروف پذیرایی و مصرفی یا دکوری زیبا میباشد که قطعا در هر زمان و مناسبتی و با هر بودجه ای می‌توان از آنها به عنوان هدیه سازمانی ماندگار یاد کرد.

از آنجایی که همیشه محصولات صنایع دستی برای هدیه یکی از بهترین انتخاب ها میباشد تنوع بالای ظروف پذیرایی و دکوری صنایع دستی که در واقع سفیر تمدن و فرهنگ کشور عزیزمان ایران میباشد می‌تواند انتخابی شایسته برای خرید هدیه نوروزی مدیریتی ۱۴۰۳باشد.

خاص ترین هدایای نوروزی مدیریتی را از تمدن بخواهید

در بین تنوع بالای انواع هدایای نوروزی اگر دنبال خاص ترین هدایای نوروزی مدیریتی هستین

هدیه نوروزی برای کارکنان چی بخریم؟

این سوالی هست که شما به عنوان صاحب کسب و کار خود باید بررسی و تصمیمگیری کنید در واقع ما در فروشگاه صنایع دستی تمد ن پس از سالها تجربه در فروش انواع هدایای تبلیغاتی نوروزی و سازمانی به شما این را قاطعانه میگوییم که همچنان هدایای نوروزی صنایع دستی از بهترین انواع هدیه نوروزی برای قدردانی از کارکنان و پرسنل شما میباشد چرا؟ فکرکنید به عنوان مثال شما برای هدیه نوروزی پک هدیه سازمانی صنایع دستی ترمه ابریشم و آجیل خوری مس و تشعیر را انتخاب کنید با این انتخاب در واقع نه تنها پک هدیه نوروزی نفیس صنایع دستی  را خریده اید یا حتی در جایگاه پک هدیه نوروزی مدیریتی ۱۴۰۳ در واقع هدیه ای کاربردی و با کیفیت که قابل استفاده در نوروز برای هفت سین پذیرایی از میهمانان نوروز میباشد و چی بهتر از انتقال هنر و اصالت ایرانی به بهانه ای اصیل تر مانند نوروز و عید ایرانیان

بیشتر مطالعه کنید : خرید و قیمت هدیه نوروزی – ۸ پیشنهاد متفاوت و خلاقانه هدیه سازمانی نوروزی

چرا صنایع دستی بهترین هدیه نوروزی مدیریتی هستند :

محصولات صنایع دستی به واسطه ویژگی های منحصر بفردی که در ادامه به آنها میپردازیم
باعث می‌شود انواع هدایای صنایع دستی مناسبتی مانند هدایای سازمانی نوروزی و هدایای نوروزی مدیریتی و… را به عنوان هدیه مناسب انتخاب کنیم، از بارزترین این ویژگی ها مانند زیبایی و ظرافت بی‌نظیر این محصولات است. صنایع دستی ایران تقریباً از نظر همه‌ی انسان‌ها محصولاتی جذاب و چشم نواز هستند. از طرفی هدایای صنایع دستی آنقدر تنوع سایز طرح کاربرد و قیمت دارند که حداقل یکی از آنها مورد پسند هر فردی واقع شود.

صنایع دستی در واقع بخشی از فرهنگ و تاریخ ایران زمین است. هر کدام از انواع صنایع دستی تاریخچه خاص خود را دارند و جایگاه ویژه‌ای در ایران باستان داشتند. روزگاری تجار و بازرگانان از جای جای جهان برای تهیه این محصولات به ایران می‌آمدند. بدین ترتیب سوغات باستانی ایران به همه‌ی نقاط جهان راه یافت و در همه‌ی کشورها جایگاه خود را پیدا کرد.

تنوع قیمت صنایع دستی ایرانی نیز یکی از ویژگی هایی هست که موجب میشود شما بتوانید برای خرید هدایای سازمانی و تبلیغاتی با هر بودجه ای همچنان برای خرید هدایای نوروزی مدیریتی که از مهم‌ترین هدایای سازمانی نوروزی میباشد انتخابی درخور نیاز و بودجه موردنظرتان داشته باشید.

۳. برگرفته از طبیعت

آنچنان که از نام آن هم مشخص است، صنایع دستی کار دست است و این باعث می شود که محصولات صنایع دستی ایرانی برخلاف اقلام مصنوعی، برگرفته از عناصر طبیعت مانند آب خاک آتش و…را داشته باشد. مهم ترین کاری که یک هدیه باید انجام دهد، انتقال یک حس خوب است، و چنین حس خوبی فقط در زمانی منتقل می شود که این پدیده از دل طبیعیت زیبا باشد. صنایع دستی به خاطر طبیعت و ماهیت ساده ی خود برای انتقال چنین احساسی آن هم در جایگاه هدایای نوروزی مدیریتی بهترین گزینه می باشند.

۴. ارزش معنوی فراتر از ارزش مادی

هرچند برخی محصولات و هدایای صنایع دستی لوکس و فاخر مدیریتی قیمت هایی بالاتری دارند، اما معمولا قیمت صنایع دستی با ویژگی های منحصربفرد خود در مقایسه با دیگر اقلام مورد استفاده به عنوان هدیه، ارزان تر ماندگار تر و ارزش معنوی بالاتری را دارد.

۵. انتقال حس هویت ملی و محلی

اگر دوستی ایرانی در خارج از کشور دارید و می خواهید هدیه به او بدهید، یا به مدیران و صاحبین کسب ‌کار مشتریان خود یا برای قدردانی از مدیران سازمان خود به دنبال خرید هدیه نوروزی مدیریتی لوکس هستید به جرات می توان گفت که صنایع دستی ارزشمندترین گزینه ای است که می توانید نسبت به انجام آن اقدام نمایید. شما با این اقدام، ضمن یادآوری ارزش صنایع دستی کشور به فردی ایرانی که در خارج از ایران زندگی می کنید،یا در مناسبت هدیه نوروزی مدیریتی برای قدردانی از مدیران هر سازمان و شرکتی باعث می شود که او نیز با به نمایش درآوردن آن هدیه معرف فرهنگ ایرانی در نزد دوستان خارجی و داخلی خود باشد.
هدایا بخشی جدایی‌ناپذیر از هر رابطه‌ای است. چه شخصی، چه اجتماعی و چه حرفه‌ای چه سازمانی و تبلیغاتی ما هدیه می‌دهیم، نه فقط در مناسبت‌های خاص، بلکه برای نشان‌دادن قدردانی یا پاداش‌دادن به افراد مختلف از پرسنل عادی تا مدیران داخلی و مدیران ارشد سازمان هنگام ملاقات یا جدایی، برای به اشتراک گذاشتن یا به‌عنوان خاطره، هدیه می‌دهیم تا انگیزه ایجاد کنیم، عشق و نگرانی را نشان دهیم و گاهی بدون هیچ دلیلی هدیه می‌دهیم، فقط برای اینکه برای کسی شادی و شگفتی ایجاد کنیم. درهرصورت، یک نکته را باید در نظر داشت، این که هدیه باید متفکرانه باشد. صرف زمان، پول و تلاش برای چیزی که ممکن است هیچ فایده یا اهمیتی برای زندگی گیرنده هدیه نداشته باشد، بیهوده است.

دلیل استفاده از هدیه نوروزی چیست؟

همانطور که در بالاتر به تاثیر هدیه نوروزی و هدیه نوروزی مدیریتی اشاره کردیم در اینجا میخواهیم به دلایل استفاده از هدیه نوروزی  بپردازیم:
خرید هدیه نوروزی مدیریتی نه تنها اهمیت آن از خرید هدیه نوروزی کم تر نمیباشد بلکه می‌توان گفت با در نظر گرفتن نقش مدیران در سازمان ها و شرکت ها به عنوان مهمترین فرد در سازمان ها از اهمیت بیشتری در مناسبت های مختلف مانند هدایای تبلیغاتی نوروزی ،در پایاین سال کاری هر شرکت و برندی ،جهت رشد برند سازمان خود ،احساس رضایتمندی در مشتریان و مدیران وبه دلایل مختلف می‌تواند از اهمیت بیشتری در مناسبت های مختلف طی سال مانند هدیه نوروزی مدیریتی برخوردار است .

 

بیشتر مطالعه کنید : خرید هدایای سازمانی

انتخاب هدیه نوروزی مدیریتی درخور مدیران در جایگاه های مختلف

همانطور که خرید هدیه نوروزی مدیریتی برای افراد سازمان می‌تواند در راستای ارتقا کسب ‌کار و تبلیغات و ماندگاری نام تجاری شما در ذهن مخاطبین هدف سازمان مهم باشد از آنجایی که
مدیران قسمت های مختلف و جایگاه های مختلف هر سازمان و ارگانی که از مهم ترین و تاثیر گذارترین افراد هر سازمانی میباشند باعث میشود که با دقت بیشتری به انتخاب و خرید هدیه نوروزی مدیریتی در مناسبت های طی سال مخصوصا هدیه نوروزی مدیریتی پرداخت که قطعا اقدامی مهم در رشد هر کسب و کاری خواهد داشت.

بهترین هدایای نوروزی مدیریتی ۱۴۰۳چیست :

همانطور که در بالاتر به آن اشاره شد نقش مدیران در سازمان ها از اهمیت بالایی برخوردار هست و در بالاتر از برخی ویژگی های صنایع دستی صحبت کردیم پس چه انتخابی بهتر از هدیه سازمانی صنایع دستی برای هدیه نوروزی و هدیه نوروزی مدیریتی ۱۴۰۳خواهد بود.برای این مهم به شما پیشنهاد میدهیم با کلیک و ورود به صفحه هدایای تمدن و کمی بررسی پک هدیه نوورزی مدیریتی ۱۴۰۳ مناسب با بودجه و سلیقه سازمان خود را انتخاب و در اولین فرصت با بسته بندی مطمعن تحویل بگیرین اگر هم نتوانستین تصمیم بگیرین ما در این راستا قدم به قدم کنار شما هستیم و جای نگرانی نیست کافیه از طریق راه های ارتباطی باغ مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشین تا بتوانید بهترین انتخاب را برای خرید هدایای نوروزی مدیریتی انجام د هید.

اهمیت بسته بندی هدیه نوروزی مدیریتی

یکی از مهم ترین مواردی که نباید از آن غافل شد بسته بندی در خور و زیبای هدیه نوروزی مدیریتی میباشد که
در نظر بگیرین شما هدیه فاخر از محصولات گلیم دستبافت مانند گلیم فرش سیرجان یا محصولات فیروزه کوب یا محصولات پذیرایی مس و خاتم و…برای هدیه نوروزی سازمانی یا هدیه نوروزی مدیریتی انتخاب کرده اید اما در یک بسته بندی نامناسب این هدیه ارزشمند را اهدا کنید
به نظرتون ارزش واقعی این هدیه حفظ شده است ؟ قطعا خیر زیرا همانقدر که انتخاب محتویات داخلی یک پک هدیه نوروزی از اهمیت ویژه ای برخوردار میباشد بسته بندی هدیه نوروزی و زیبایی آن در واقع تکمیل کننده هدیه ارزشمند صنایع دستی نوروزی در اینجا هدیه نوروزی مدیریتی میباشد.

اقدامات گروه هنری تمدن در راستای ارتقا هدایای سازمانی و هدایای سازمانی صنایع دستی

مجموعه فروشگاه های صنایع دستی ایران (تمدن) با کسب تجربه و مدیریت هدفمند در طی سالها فعالیت، با راه اندازی یکی از جامع ترین فروشگاه های آنلاین و بیش از ۵ شعبه فعال به صورت حضوری در کلان شهر تهران در زمینه ارائه انواع صنایع دستی ایرانی، هدایای سازمانی با کیفیت و بسته بندی مناسب این امکان خرید اینترنتی و حضوری صنایع دستی و خرید هدایای سازمانی را فراهم آورده است تا هنردوستان ایرانی بتوانند خریدی آسوده، لذت بخش و مطمئن را داشته باشند.

از اقدامات مهم مجموعه فروشگاه های حضوری و اینترنتی صنایع دستی ایران تمدن تولید و عرضه انواع صنایع دستی و محصولات دست ساز زیبای ایرانی مانند انواع گلیم های دست بافت مناطق مختلف ایران مانند : گلیم سیرجان ،گلیم دشت مغان، فرش ابریشم قم، محصولات خاتم کاری،ظروف پذیرایی و دکوری مانند انواع ظروف مس و خاتم ،فیروزه کوب ،قلم زنی و…طراحی و تولید انواع بسته بندی هدایای سازمانی و تبلیغاتی با حساسیت و تفکر به جا با بکارگیری نیروهای متخصص در واحد طراحی و گرافیک با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و متنوع موفق شده است تنوع بالایی از انواع جعبه های چوبی ،هاردباکس،پلکسی،ترمه،جیر و… با طراحی های اصیل و استفاده از نقوش اصیل و زیبای ایرانی در سایز و طرح های زیبا و متفاوت تولید کرده و توانسته است تنوع بسیار بالایی از پک های هدایای سازمانی و تبلیغاتی مناسب با مناسبت های مختلف هدایای سازمانی نوروزی،هدایای سازمانی یلدا،هدایای سازمانی روز مرد،هدایای سازمانی روز زن،هدایای مسازمانی مناسب سمینارها،هدایای مناسب میهمانان خارجی ،هدایای روز پزشک،و… در قیمت های بسیار متنوع با توجه به نیاز سازمان های شخصی و دولتی با امکان سفارش در هر تیراژی که نیاز هست با امکان ارسال به سراسر ایران و خارج از کشور و ارسال فوری در کم ترین زمان و همچنین اراِِِیه فاکتور رسمی میباشد.

امیدواریم با تلاش در حفظ میراث و آثار هنری کشورمان (صنایع دستی) که نماد فرهنگ و تمدن کهن ایران و ایرانیان میباشد، جایگاه واقعی صنعت – هنر فارسی در جهان میسر گردد.

معرفی چند نمونه ازخاص ترین هدایای نوروزی مدیریتی ۱۴۰۳ در فروشگاه صنایع دستی تمدن

اگر به دنبال هدیه نوروزی مدیریتی یا هدیه نوروزی سازمانی هستین آن هم از جنس هنر و صنعت ایرانی میتوانید بهترین انتخاب ها را از بین هدایای نوروزی صنایع دستی داشته باشید.

هدایای نوروزی میناکاری

هدایای نوروزی مس و پرداز

هدایای نوروزی مس و خاتم

هدایای نوروزی فیروزه کوب

هدایای نوروزی قلم زنی

محصولات میناکاری

از قدیمی ترین و اصیل ترین هنرهای دستی و صنایع دستی ایرانی با رنگ غالب لاجوردی مینای آسمان انتخابی مناسب هدیه نوروزی و مدیریتی نوروزی

محصولات مس و پرداز

هدایای نوروزی مس و پرداز محصولات و ظروف پذیرایی خوش رنگ و نقش برگرفته از هنر نقاشی و مسگری

محصولات مس و خاتم

مجموعه ظروف پذیرایی و دکوری مس و خاتم پرطرفدار و زیبا یکی دیگر از پیشنهادات ما برای هدیه نوروزی و هدیه نوروزی مدیریتی

محصولات فیروزه کوب

اگر به دنبال هدیه نورورزی مدیریتی خاص و لوکس هستید قطعا انتخاب و خرید هدیه نورورزی مدیریتی از بین محصولات فاخر فیروزه کوب میتواند از بهترین انتخاب ها برای شما باشد.

انواع گلیم و گلیم فرش دستبافت

یکی از خاص ترین هدیه نوروزی سازمانی و تبلیغاتی نفیس مدیریتی قطعا دستبافته های اصیل ایرانی برگرفته از هنر و تمدن ایران اصیل و کهن میباشد که در فروشگاه صنایع دستی تمدن میتوانید با مراجعه به بخش گلیم و فرش بهترین انتخابات را داشته باشید و آن هم با بسته بندی نفیس و زیبا

چند نمونه از پک هدیه نوروزی – مدیریتی در فروشگاه صنایع دستی تمدن

1- هدیه سازمانی صنایع دستی ترمه ابریشم و آجیل خوری مس و تشعیر

یکی دیگر از هدایای نوروزی مدیریتی گروه هنری تمدن می باشد.
مشخصات پک هدیه سازمانی نوروزی صنایع دستی ترمه ابریشم و آجیل خوری مس و تشعیر از محصولات پذیرایی  تشعیر
انتخاب هدایای سازمانی نوروز و هدایای سازمانی یلدا از مهمترین مناسبت های طی سال برای ایرانیان میباشد که میتواند در رشد کشب و کارها بسیار تاثیرگذار باشد و برای این مهم چه انتخابی بهتر از هدایای صنایع دستی با بسته بندی نفیس به کارمندان مدیران اهدا کنیم.
درون این پک هدیه سه عدد آجیلخوری تشعیر ۱۱ سانتیمتر، ۱۳ سانتی متر و ۱۶ سانتی متر قرار داده ایم که از مس و تشعیر توسط دستان هنرمندان به نام اصفهانی ساخته شده هست در کنار یک عدد رومیزی ترمه تمام ابریشم اعلا یزد با رنگبندی و تراکم بالا و زیبا در سایز ۱۰۰ در ۱۰۰ سانتیمتر میباشد. همچنین یک عدد جعبه کوچک خاتم که میتوانید به صورت تک یا داخل آن هدیه مناسب قرار دهید میباشد .
طراحی این جعبه که اهمیت بسیار بالایی دارد نیز در نوع جالب و دیدنی است که میتواند تکمیل کننده زیبایی و ارزش هدیه باشد.
جنس جعبه ام دی اف و شعر نوشته شده روی جعبه موجب گردیده نهایتا انتخابی ارزنده و عالی برای هدایای سازمانی تبلیغاتی در مناسبت های مختلف مانند شب یلدا، نوروز و هدایای مدیریتی لوکس به شمار آید.


2- پک هدیه آجیل نفیس به همراه جعبه خاتم

 یکی دیگر از محصولات مصرفی _ دکوری گروه هنری تمدن از مجموعه مس و خاتم میباشد.
خرید هدیه مناسب و ارزشمند در مناسبت ها و موقعیت های مختلف مانند اعیاد نوروز ، غدیر ، قربان یا جشن یلدا انتخاب بسیار سختی است.
خاتم به عنوان یکی از اصیل ترین هنرهای ایرانی که به آن ترکیب هنر و ریاضیات هم گفته میشود و در واقع به آن ختم تمام هنرها هم گفته میشود تشکیل شده از استخوان شتر فلز برنج و چوب آن هم در قالب یک محصول کاربردی و زیبا میتواند انتخابی عالی برای هدایای سازمانی حساب بیایید.
از آنجایی که آجیل  یکی از مهم ترین اقلام برای پذیرایی در مراسم های مختلف مانند نوروز و یلدا  میباشد چه بهتر که برای این انتخاب هدیه سازمانی نوروز از پک آجیل سازمانی آن هم با این بسته بندی نفیس از محصولات خاتمکاری باشد.
از طرفی اگر قصد هدیه دادن به یک شخص مهم یا ارزشمند در زندگی تان را دارید، اما به دنبال هدیه ای خاص و زیبا از بین صنایع دستی مخصوص شب یلدا و نوروز هستیدیکی از بهترین هدیه هایی که میتوانید برای این موقعیت های خاص به عنوان هدیه و کادو در نظر بگیرید ، صنایع دستی ایرانی هستند. امروزه برای مناسبت هایی مانند هدایای سازمانی یلدا و هدایای نوروزی و هدایای نوروزی مدیریتی از آجیل که یکی از تنقلات مهم و پرطرفدار در بین مردم میباشد از این رو خیلی از سازمان ها از پک هدیه آجیل برای این مناسبت ها استفاده میکنند. پک های هدیه سازمانی آجیل که امروزه به یکی از بهترین پک های هدیه در بازار تبدیل شده است که میتوان از آنها به عنوان یک هدیه اصیل و ارزشمند به عزیزان به خصوص در شب یلدا و نوروز استفاده کرد.

خرید محصول

اگر ترجیح و انتخاب شما برای هدیه نوروزی انتخاب از پک های هدایای ترکیبی تنقلات و صنایع دستی میباشد اینبار پیشنهاد ما به شما برای هدیه نوروزی مدیریتی

3- پک هدیه پذیرایی مس و خاتم و میوه خشک

 یکی دیگر از پک هدایای تبلیغاتی مصرفی _ دکوری گروه هنری تمدن میباشد.
یکی از جذاب ترین هنر های ایرانی که امروزه به شهرت جهانی رسیده است، هنر مس و خاتم است. این هنر یکی از زیباترین هنر های اصفهان به شمار می آید، که هر ساله درصد بالایی گردشگر را به خود مجذوب میکند. این هنر ارزنده از ترکیب دو هنر مسگری و خاتم کاری تولید شده است. از این هنر ارزنده برای تزیین پارچ، لیوان، قندان ،آیینه و شمعدان، آجیل خوری وهدایای تبلیغاتی  … استفاده میشود.
مشخصات پک هدیه ست پذیرایی مس و خاتم و میوه خشک
پک هدیه تبلیغاتی و سازمانی دوست داشتنی دارای یک عدد شکلات خوری مس و خاتم و یک عدد آجیل خوری از مجموعه مس و خاتم گروه هنری تمدن به همراه یک بانکه شیشه ای حاوی میوه خشک تازه و با کیفیت میباشد.
بر روی محصولات این پک همانگونه که در تصویر نیز قابل مشاهده است از هنر مس و خاتمکاری برای تزیین و زیباتر شدن آنها استفاده شده است. ترکیب خلاقانه و هنرمندانه هنرخاتمکاری بر روی کالبد فلز سرخ و کاربردی در صنایع دستی مس ترکیبی خاص و بینظیر از محصولات دست ساز پذیرایی و تزیینی هنر های ایرانی را پدید آورده است.

خرید محصول

پک هدیه لوکس نوروزی مدیریتی گلدان و آجیلخوری فیروزه کوب به همراه اجیل و زعفران میراث

پک هدیه لوکس گلدان و آجیلخوری فیروزه کوب و آجیل و زعفران میراث، از مجموعه فیروزه کوب ، دارای یک گلدان ۲۵ * ۹  سانتی متری و یک آجیلخوری فیروزه کوب با قطر ۱۴ و ارتفاع ۱۶ سانتی متر است. جنس این گلدان و آجیلخوری مسی بوده و روی قسمت هایی از بدنه این گلدان و آجیلخوری همانگونه که در تصویر نیز قابل مشاهده است ، از هنر فیروزه کوبی استفاده شده است.
این گلدان پایه دار بوده و با دهانه تنگی که دارد میتواند برای نگهداری گل های طبیعی روی میز یا طاقچه میتواند بسیار کاربردی باشد. آجیلخوری این پک نیز ، پایه دار بوده و لبه های آن به صورت دالبری شکل کنده کاری شده است. روی قسمت درونی این آجیلخوری نیز طرحی گل مانند حکاکی شده که به زیبایی و شکیل تر شدن این آجیلخوری کمک بسیاری کرده است. ترکیب دلنشین رنگ مسی و آبی فیروزه ای با یکدیگر باعث شده تا این آجیلخوری دارای جذابیتی خاص و دوست داشتنی باشد.

یکی دیگر از محتویات دوست داشتنی این پک هدیه ، دو کیلوگرم آجیل چهار مغز ( بادام هندی ، بادام شور ، پسته و فندق ) اعلا است. نکته قابل توجه در تهیه این آجیل ها، تهیه آنها به صورت کامل بهداشتی و بدون دخالت دست صورت گرفته است. همچنین اگر به تصویر درون بسته بندی این پک هدیه لوکس توجه کنید ، متوجه جعبه کوچکی کنار بسته بندی آجیل ها میشوید. این جعبه شامل مقداری زعفران اصل اعلا است. بسته بندی آجیل این پک نیز بسیار زیبا و شکیل انجام شده است. جنس جعبه بسته بندی آجیل از جنس جیر و پلکسی بوده و دارای اندازه ۲۴ * ۱۸ * ۱۵ سانتی متر میباشد. پارچه سرمه ای رنگ جیر استفاده شده برای بسته بندی این آجیل همراه با قفل کوچک و دوست داشتنی که روی بسته بندی انجام شده ، به زیباتر شدن این پک هدیه کمک بسیاری کرده است.

در کنار محتویات درون این پک هدیه لوکس ، بسته بندی کلی این پک هدیه نیز بسیار شکیل و ارزشمند انجام شده است. این جعبه دارای رنگ آبی که ترکیب این رنگ به همراه نقاشی از  بازی قدیمی و باستانی چوگان، کمک بسیاری به خاص تر شدن و شکیل تر شدن این جعبه کرده است.

خرید محصول

روش های خرید هدایای نوروزی مدیریتی ۱۴۰۳

خرید اینترنتی هدایای نوروزی مدیریتی

از آنجا که امروزه تمایل مخاطبان در رده های مختلف شغلی و همچنین سازمان های مختلف نسبت به خرید اینترنتی هدیه سازمانی نوروزی افزایش پیدا کرده است و در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی مناسب می تواند روشی مناسب برای صرفه جویی در وقت و امکان مقایسه ی محصولات بیشتر با بازه های قیمتی و ویژگی های متفاوت و خرید هدیه نوروزی مدیریتی باشد.
چنانچه به دنبال خرید اینترنتی هدیه‌نوروزی برای مدیران و کارمندان خود با بهترین کیفیت و قیمت مناسب هستید، با افتخار گروه هنری تمدن با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ی تولید و عرضه ی انواع صنایع دستی و هدایای سازمانی مناسبتی و هدایای نوروزی مدیریتی دارای بیش از پنج شعبه ی فعال فروشگاه های صنایع دستی در کلان شهر تهران و دارنده ی نشان اعتماد و فروشنده ی برتر از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری جمهور اسلامی ایران، بستری امن در فضای اینترنتی را با بکار گیری نیروهای مجرب شما را در این زمینه یاری خواهد کرد. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تمدن قادر خواهید بود انواع پک های کادویی سازمانی نوروزی را مشاهده و خریداری نمایید.
علاوه بر این چنانچه قصد دارید هدیه نوروزی مدیریتی را شخصی سازی کنید، با کارشناسان مجموعه ما تماس گرفته و نیاز خود را در میان بگذارد در هر تعدادی که نیاز دارین با توجه به فاکتورهایی مانند بودجه سلیقه مناسبت و نیاز شما در سازمان خود با بسته بندی مطمعن و ضمانت کیفیت و همچنین ارایه فاکتور رسمی در مقصد مورد نظر تحویل بگیرید.

خرید حضوری هدایای نوروزی

همچنین در صورت نیاز میتوانید به صورت حضوری با هماهنگی قبلی  با شماره ۰۹۲۰۴۱۷۹۸۷۴ جهت مشاوره مذاکره و مشاهده از شعب حضوری و ارتباط با مدیریت جهت خرید هدایای سازمانی نوروزی و مدیریتی خود تشریف بیاورید.

بزرگترین و جامع ترین فروشگاه صنایع دستی و هدایای سازمانی در تهران

تهران به عنوان پایتخت ایران بزرگ ترین مرکز کسب و کارهای مختلف یکی از بزرگترین و دارای فروشگاه های صنایع دستی زیادی در مناطق مختلف میباشد که یکی از اصلی ترین مراکز خیابان اساد نجات الهی یا ویلا سابق که به گذر صنایع دستی هم معروف هست میباشد مجموعه فروشگاه های صنایع دستی تمدن با بیش از ۲ دهه فعالیت مجموعه فروشگاه های صنایع دستی ایران (تمدن) با کسب تجربه و مدیریت هدفمند در طی سالها فعالیت، با راه اندازی یکی از جامع ترین فروشگاه های آنلاین و بیش از ۵ شعبه فعال به صورت حضوری در کلان شهر تهران در زمینه ارائه انواع صنایع دستی ایرانی، هدایای سازمانی با کیفیت و بسته بندی مناسب این امکان خرید اینترنتی و حضوری صنایع دستی و خرید هدایای سازمانی را فراهم آورده است تا هنردوستان ایرانی بتوانند خریدی آسوده، لذت بخش و مطمئن را داشته باشند.

سخن آخر

تمام تلاش ما در گروه هنری تمدن بر این است تا مجموعه کاملی از هدیه نوروزی و دیگر مناسبت های شخصی و سازمانها و شركتها در بسته بندي هاي خاص، جعبه هاي شكيل و سنتي مردن با امکان درج لوگو و متن های مورد نظر شما و تبلیغاتی و امکان شخصی سازی جهت استفاده در کلیه جشن ها، مراسم ها و سمینارها با ارائه فاکتور رسمی را برای شما عزیزان و دوستداران صنایع دستی فراهم آوریم.

برای مشاوره تخصصی در حوزه تامين هداياي خود و نیز معرفي ساير نمونه ها، با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. همچنین چنانچه نیاز به مشاوره داشتید. میتوانید از طریق شماره ۸۸۹۱۷۸۳۶-۰۲۱واتساپ ۰۹۲۰۴۱۷۹۸۷۴  با همکاران ما و مشاورین ما در ارتباط باشید. و همینطور برای خرید عمده می توانید. با شماره: ۰۹۱۲۶۴۸۶۱۴۸  ۰۹۱۲۴۱۷۹۸۷۴ و شماره های بالا تماس حاصل نمایید. با ما در اینستاگرام همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *